13.Bölüm

11 1 0
                                    


Ahh nerde uyudum ben yaa.Her tarafım ağrıyo.Hem de bu saatte,niye uyandım ki?Hah telefon!Tabi ki telefonun sesi ile uyandım.Saat mı kaç?

PelinYılmaz-Gecenin 4'ünde ne bokuma arıyosunuz acaba!!

Diye kendi kendime söve söve telefonu bulmaya çalıştım. En sonunda koltuğun kenarından telefonu çıkardım.Hazine bulmuş kadar sevindim ya lan.

PelinYılmaz-Ne var?

BatuYılmaz-Biz yurtdışına çıkıyoruz,plansızdı hemen yola çıktık!Babam senin için banka hesabına düzenli olarak para yatırac-

Ne anlatıyo lan bu gereksiz!

PelinYılmaz-Ne anlatıyon lan sen?

Sanki umrumda!

BatuYılmaz-Anlamadın mı gıt beyinli!Ha bide uzun süre dönmicez merak etme!

Siz kimsiniz de ben sizi merak edicem lan!

Niye içinden söylüyon aq vur dışına,gelip tekrar dövecek değil ya!

Haklısın Şerafettin!

PelinYılmaz-Siz kimsiniz de ben sizi merak edicem lan!Umrunda değilsiniz!

BatuYılmaz-Ağzını burnunu kırdırtma bana!Düzgün konuş,seni de adam yerine koyup,abilik yapıp arıyoruz bide!

Sen mi abilik yapıyon aq,hah güldürmee!Kahkaha atmaya başladım.

BatuYılmaz-Ne gülüyosun komiğine gitti galiba.

Evet!

PelinYılmaz-Niye mi gülüyorum?Dur söyliyim!1.si çok merak ediyorum gelip kırsana ağzımı burnumu yaa cidden 15 yaşımdan beri özlemiştim zaten.2.si Sen bana hiç bir zaman abilik yapmadın şimdi mi yapasın tuttu ha?Lan 13 yaşındaydım lan 13!!
Gelip dövdün,sırtımda yara izleri duruyo aq!Senin yüzünden hayatım boyunca geçmeyecek onlar!Senin yüzünden!Okuldaki kişilerden dayak yedim,sokaktaki çocuk saolsun yardım etti,acıdı heralde sen naaptın?Gittin beni kurtaran çocuğu dövdün!Neden,adım oruspuya çıkarmış!Siktir git lan hayatımdan!
Hatta siktirin gidin!

Ağladığımı dudağıma tuzlu su tadı gelince farkettim.

BatuYılmaz-S-ssen nasıl hatırlıyosun?

Hah dur bakalım neler hatırlayacam daha.

PelinYılmaz-Yanlış soruyu soruyosun Batu Yılmaz.Önemli olan bundan sonra size nasıl işkenceler uygulayacak olmam!Duydun mu lan beni?

Dıııt dıııt.

Evet bakalım ben aslında kimmişim.Dün gece herşeyi hatırladım.Arya'yı,sonra kaçırılmamı.Hatırladım.İlk aşkımı hatırladım.Arya,ben ve o.Üçümüz çok eğleniyoduk.O anlarımızı hatırladım.Çok özledim.Arya'yı.O benim tek kız arkadaşımdı.Yanımızdaki çocuğun adını bi türlü hatırlayamadım ama Arya ile ikizlerdi.Hatta çocuk Arya'dan 2dk önce doğdu diye Arya'ya ben senin abinim diyordu.

PelinYılmaz-Bu kadar şeyi hatırladım da bi çocuğun adını hatırlayamadım.Ah çocuk ah.Senin yüzünden mi hiç bir erkeğe bakamıyorum ben,senin yüzünden miydi onca sene içimdeki çökük?

Bulucam seni çocuk,nereye kaçarsan kaç bulucam seni.

Peki ya Arda?

Bilmiyorum!Aslında doğruyu söylemek gerekirse Arda farklı!Cidden!Ama benim gibi bi gerizekalıya layık olamayacak kadar değerli.Öküz möküz ama var gideri.Hem bana bakar mı ki o?

İmkansız GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin