16.Bölüm

10 1 0
                                    

Arda Zorlu'nun ağzından(Tuana ile konuştukları akşamdan)

ArdaZorlu-Kurtuluşum yok dimi!

Bunu biliyordum.Ama kendimi ihanet ediyomuş gibi hissediyordum.Mutlu olmak benim de hakkım.Aslında ben bu zamana kadar sadece iki kişiye değer verdim.Birincisi benim biricik ikizim Arya.Ha ikincisi de benim küçüklük aşkım,arkadaşım,herşeyim Derin.Aslında onu bi süre unutamadım.Hiç bir kıza değer vermedim.

Biliyor musun?Hiç bir kızı öpmedim.Sırf onu küçükken 1 kere öptüğüm için.Onu unutmak istemedim.Şuan farkettim de ben hala onu unutamamışım.

Pelin ile benden olmaz.Okulda ondan nefret etmemin sebebi,ne kavga, ne de proje.Bana onu hatırlatıyor.Ondan öpmesini istedim,çünkü ona çok benziyor.Ama olmaz.Pelin'i o gibi görüp onun da hayatını mahvedemem.Onu olduğu gibi yani Pelin olarak sevecek kişileri hak ediyor o.Ben mutlu olur muyum bilmem ama en azından birimiz olur.

TuanaZorlu-Nerelere daldın?

Daldığım yerden ne zaman çıktım ki!

TuanaZorlu-O kızı mı düşünüyordun yoksa?

Dedi sırıtarak.Ona döndüm,yüzüne boş boş baktım.

ArdaZorlu-O kız bana Derin'i hatırlatıyor.O yüzden ondan uzak kalamıyorum.

Yüzündeki sırıtma düştü.

Tuana-Derin'i çok özledin değil mi?

Bana çok buruk bi gülümsemeyle baktı.Bende kafamla onayladım.

Tuana-Sana Derin'i unut demeyeceğim,ama madem unutamıyorsun,bul onu.

Anlamamıştım.

Arda-Ne?Nasıl?

Bana baktı bilmiş bir ifadeyle.

Tuana-Aslındaaa bi yol var bunu sana daha öncede söyledi-

Sözünü kestim,Gözümü kapattım.İşaret parmağımı ona doğru salladım.

Arda-Sakın!Sakın Tuana!Kalbini kırarım!

Asla yapmam.Ha siz bilmiyorsunuz.Benden babamdan yardım istememi istiyordu.O piçten hiç bir şey istemem.Günahını bile.O benim ikizimi sattı.Neden parası için.Böylelerine Piç denmez de ne denir?

Çok sinirlenmiştim,saçlarıma daldırdım elimi.Bi tarafım Alya,bi tarafım Derin.Aklıma küçüklük anılarımız geldi.

-Arda yardım etsene düşücem ama şimdi.Ayy.

-Bak tuttum düşmedin.Ama ben sürekli yanında olamam ve seni tutamam ki.Tabi sürekli yanında olmamı istersen olur.

-Olur tabiki.Ama tut beni tamam ?

-Tamam.
Güldüm,güldü.,,,8 yaşındaydık.

Ağzıma tuzlu su tadı gelince farkettim ağladığımı.Derin'e verdiğim sözü tutamadım.Arya'ya da verdiğim sözü tutamadım.

Arda-Ben şerefsizin önde gideniyim.Çok gerizekalı bi adam aynı zamanda çok piç kurusu abiyim.

Tuana-Saçmala!Arda yeter!Ya unut ya bul!Tamam mı?Bak.

Bi kaç saniye durdu düşündü.

Tuana-Şimdi git sakin bi yere düşün.Onları hatırlayacak ne varsa yap fotoğraf,varsa vidyo,eskiden oyun oynadığınız yerler,

Sonra Yutkundum,oda kendini zor tutuyordu ağlamamak için.

Tuana-Onu öptüğün sahile git.Derin'i daha derin hisset!
Arya,ikizin kardeşin,değerlin.Birlikte kaç defa kaçmaya çalıştığınız,babanın sizi zorla ders için gönderdiği yurda git.

Sonunu bekliyordum.Anlamış olacak ki.Devam etti.

Tuana-Bak Arda!Evet Arya öldü!Tamam üzülüyorum,o şerefsizleri öldürmek geliyor içimden ama elimden birşey gelmiyor.Hayatına devam etmek zorundasın.

Omuzlarımdan ittirdi.

Tuana-Derin'i unutamıyorsun.Onu bulsan dünyalar senin olur değil mi?

Cevap vermedim.Yeri izliyodum.Bağırdı.

Tuana-Değil mi!!Kafamı onaylarcasına salladım.

Tuana-O zaman neden şu siktiğimin inadını bi günlüğüne kıramıyosun ha!

Haklıydi.Birini kaybettim zaten ikincisini kazanmam lazımdı.

Tuana-Birşey söyle lan!

Arda-Yarım bıraktığım işi tamamlamam lazım.

Yüzüme anlamazca baktı.

Arda-Pelin diyorum!Kıza ümit verdim diyorum!

Tuana-Kız zaten size kibarca hayatımdan siktir olup gidin demiş ne bekliyorsun?Bundan sonra hayatına bulaşma yeter!

Ayaklandım.O sırada kapı çaldı.

İmkansız GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin