15.Bölüm

8 0 0
                                    

Multimedia-Semih'in arabası

zlerimi hastanede falan açmadım saçmalamayın.Ama bembeyazdı baktığım yer.Kalkmaya çalıştım kalkamadım,olmadı.Sinirlendim kafamı kaldırdım,sadece baktığım yer değil her yer beyazdı.

Ama neden?

O an karşımda bi ekran belirdi.

3 Çocuk oturmuş piknik yapıyorlardı.Çok mutlulardı,kimdi onlar?O an çocuklardan sarı saçlı olan tatlı kız konuştu.

-Derinn kule yapalım ?Arda'da bize kovayla çeşmeden su taşısın.

O an yanındaki çocuğa baktım,kumral boncuk gözlü çocuk konuştu.

-Banane ya niye ben taşıyorum sen taşı Arya!

Onlar tartışırken bi anda ekran değişti.Bu görüntüler az önceki çocukların birazcık daha büyümüş haliydi.Ama bu seferki görüntüler farklıydı bu çocuklar bi kayanın üzerinde otururken ağlamaya başladım çünkü onları hatırladım.

Ben onları çok özledim.Olduğum yerden kalkmaya çalıştım ,olmadı.O an onlar hareketlenince sanki duyacaklarmış gibi bağırmaya başladım.

PelinYılmaz-Gitmeyin durunn!Sizi çok özledim durun!

Bi yandanda ağlıyordum.Bana döndüler ama o kızın adı Derin olan kızın yüzü y-yoktu.O an kaldım!Dondum!Şaşırdım!Ama diğerleri bana acıyomuş gibiydi.Arya'ya seslendim.

PelinYılmaz-Arya!Arya seni çok özledim!Nolur bana yardım et!

Sadece bana bakıyodu.Sonra öbür çocuğa seslendim.

İmkansız GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin