*Tanışmak*

374 14 1
                                    

Evet arkadaşlar kerem maliyla kavgaliyim o da benim gibi uyku yu seviyo ve çocuk çok kaslı,  sarı saçları ve mavi gözleri var, coollukta sınır tanimiyo. Ama bu sene benim cool çocuk öyle herkeze verilmez bu rutbe. Keremle hem uyku yüzünden hemde Basketbol yüzünden kavgaliyiz. Önceki sene Kerem takım başkanıydı, beni çok dışlıyo eziyodu. Ama ne demişler gençler gün gelir devran döner, İntikam istiyordum. Lise1'deki o süt çocuk gitmiş yerine özgüvenli, yakışıklı, zeki çocuk gelmişti. Kendime bazen ben bile şaşırırdım. Ama planlarımda ilk önce sevdiğim kız vardı. Uyku... Uykuyu asla üzmem, canını acıtmam, Dokunmaya Kıyamam ulan. Saçlarını okşasam kırılır diye korkarım telleri. Bi başkası gelip üzemez bende böyle mal yaşıyorum işte . Platonik aşık diyo ahmet ://  Napayım?  Uykuyla konuşurken elim ayağım birbirine giriyo şapşallasiyorum. Evet yine okul, alarm sesiyle uyandım. Serbest kiyafer olduğu için Mavi kazağımı altına şık pantolonumu giydim. Kahvaltıda bir bardak portakal suyu yetti. Gizem her dakkika "abi bak gözlerine benziyooo bu zeytinleeer"

diye bağırıp duruyordu. Anlamıyorum sabahın köründe Afedersiniz ama kargalar bokunu bile yapmadan bu ne enerji? Kiskanmiyo değilim ama. Gizeme dönüp " evet gizemcim bana benziyo bak bu domatestte sana benziyo, senin gibi şişko " dedim gizem çok zayıf ve cılız ama hanimefendi kilo vermeliymiş 5 kilo fazlası varmış lan zaten 5 kilo bişesin. Buharlaşmaya mı çalışyo anlamiyom bu gerzeği. Babamdan para aldım,  çantamı alıp mavi adidaslarimi ayağima geçirdim ve evden çıktım. Okula varmıştım tuvolete gidip ellimi yüzüm7 yikadim. Bu arada taş gibi olmuştum sarı uzun kıvırcık saçlarım yüzümü önüne düşmüş beyaz tenim parıldıyor siyah gözlerim cin gibi açılmış etrafı inceliyordu. Lavobodan çıktım. Kantine ilerledim ve kendime vi kahve aldım, tam çıkarken, Ya olamaz ya cidden. Uyku bu. Uykuya dikkat etmemiştim  ve yanlışlıkla çarpıştık. Kahvem yerli yerindeydi ama Uykunun kahvesi ikimiz de üstüne dökülmüş, birbirimizde bakıp sırıttıyorduk. en son " yanlız böyle giderse yanicaz" dedim. Uyku evet manasında başını salladı. " bu arada ben Gurur. 10C sinifindayım," dedim sınıfım ne alakaysa. O da " bende Uyku 10A sinifindayım, ismini ismen biliyordum ama tanışma fırsattımız olmamıştı. Tanistigimiza çok sevindim Gurur." dedi O an adrenalin Vuhuuy. "Şey bende ismen şey biliyordum seni yani ismini yani şey demek istedim herneyse ya tanıstığımıza çok sevindim bende Uyku." dedim. Kantindeki masalardan birine oturduk.

bir yandan üstümüzü temizlerken diger yandan sohbet ediyorduk. "Basketbol takımının kaptanıymişsın" dedi gülümseyerek. "Evet. Öyle " dedim.

Sanirim o an özgüven patlaması yaşayıp "keremle çıkıyor musunuz?" diye sordum. Önce çok yanlış bişey demişim gibi baktı. "Tabikide...."

"Eee"dedim merakımı gizleyemiyerek. "Saçmalama gurur onla asla olmaz. Böyle kulaktan dolma şeylere  inanma" dedi. Sonra bana döndü ve "Peki ya siz Yani melekle sen?"

Melek mi? Yuh yani ya ben ona bakarmiyim canim yaa demek geldi içimden sonra "Saçmalama sadece arkadaşız" dedim. Uyku tam ağzını açmış bişey söyleyecekken zil çaldı. "Benim gitmem gerek yeniden tanıstığımıza menmun oldum Gurur" dedi. Gitti ve ben mal gibi hala oturuyordum.


Kerem yanima geldi. ve masaya oturdu. Ve şunları ekledi: " Bak koçum ilk önce geldin kendini bi bok zannedip basketbol kaptanlığımı elimden aldın, sevdiğim kızı hiç bi şekilde alamazsın. Seni Uykunun etrafında görmeyeyim "dedi. şok olmuştum.

O kimdi lan! Tam ağzımı açacakken kalkip gitti. Onu boğmak istiyordum. O kimdiki benim ne yapacağıma karışıyordu. Dahada hırslandım, ama Uykuyu asla bu oyunlara karıştırmayacaktım. ne yapmam gerektiğini düşündüm masadan kalkıp derse girdim. Ders bitti servise bindim.

Kulaklığımdaki müziği dinlerken camdan dışarı bakıyordum. ve tam anlamıyla HUZUR kelimesini ifade ediyordu. Eve varınca kendimi yatağa attım ve kolumu başımın altına alıp tavana bakmaya ve düşünmeye başladım. Bu böyle olmayacaktı. zamanım var diye atayım dedim. Yorum yapsanız://

PLOTONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin