Ahmete o an ölümüne bağırcaktım. Sigara felan. Noluyodu ki? kısa bi süre sessizlik oldu. Daha sonra ahmet " Gurur, ben bu esma sürtüğünü hizaya getirmeden hıc bi bok yapmam." dedi. "Ulan gerizekalı, git facebooktakı bana atığın fotoları Heline göster, bak o bana yaşadı de, Ben senin üstüne Qül køklarmīyīw askiww de. Lan mal sigrayla bi boka çözüm gelmiyo kalk ben anlatacam heline gidiyoruz." dedim atarlanmaya çalışarak. "Yok olum mesele öyle değil, bu kız bana mesaj attı, hiç tanışmadan ilk lise1'de bende yavşadım valla ne yalan söyliyim ppsi daştı. sonra helinle tanıştım onu sevdim sonra bu esma bana 60 tane mesaj attı cevap vermedim en son sevgilim var dedim. buda helin olduğunu öğrenmiş, heline gidip 1. sıniftaki mesajları göstermiş. Helinde yanlış anladı." dedi. " o zaman daha çok hemde ultra sen haklısın mallo. Kakl gidip anlatalım. " dedim
" olum utunıyorum lan. Helin bana güvenmişti. Bak helin hem çok güzel hem çok çalışkan hem çok namuslu. Ben cidii düşünüyorum lan. esma sürtüğü gibi 2 günlük değil anlıyon mu? Heline söz verdim, ve onun bana evet demesi için 1. sınıfın 2. döneminden beri uğraşıyodum, yaz tatilinin son ayı evet dedi. sana güveniyorum beni aldatiraan ağzına sıçarım ilk defa birine güveniyorum dedi. sen yavsak değilsin dedi. Şimdi bu olanları anlatırasam yine Yavşak olacam. Anlıyon mu, Güvenini boşa ćıkarmamak, istiyorum çünkü beni değiştirdi." dedi.
Ben ise Ahmet bi andan bunları anlatirken eğer ben uykuyla böyle bişey yaşasaydım.. 1sn bizim beraber olma ihtimalimiz -162792827293993837272727 bile değildi. Ahmete dönüp " doğruyu bilmesi gerekiyo hem aldatmamişsın ki, cikmadan önce olmuş. Beni değiştirdin dersin. Iyi yönede. Şimdi olay tamamen farklı sanki onu aldatmışsın gibi gözüküyo. " dedim. Haklısın cevabını bi mırıltı şeklinde verdi. Sonrasında olaylar büyük bi hızla gelişti. Helini arayıp olan biteni anlattık, Ahmet özrünü diledi ve Barıştılar.
Ahmete " yanlız kanka bi sorun var" dedim gıcık bi şekilde. " ne" dedi alaycı tavrıyla. " bu akşam beni çekmek zorundasın karşiiim" dedim. " ooo iyi kankijim, akcaaz sjsxh Plastysnları getireyim mi?" dedi bende evet der gibi başımı salladım. Kafam hala uykudaydı. Tüm gece Yani sabaha kadar oyun oynadık ve koltuğun üzerinde uyuya kalmıştım.
Sabah uyandığımda ahmet mali yine gitmiş ve ben yine zorla okula yetişecektim. Ahmetin kırmızı kareli gömleğini üstüme geçirdikten sonra, simsayah pantolonumu giymeyi becerdim. Saçlarımı dağıtım sonuç olarak cool bi görünüş elde etmiştim. Sarı botları büyük dolaptan çıkardım , ne olacak ahmet karşim zateeen sjdjsjkdnnls Ahmet çantamı evden alıp okula bırakmış, bi daha eve uğramiyayim diye mesaj attığını belirtti mesajda. Bende cool bir şekilde kapıyı açtım. Telefonum?
Oh cebimdeydi. Birden telefon zıırr diye titredi mesaj gelmişti. Turkcell bebegimdendir diye düşünüp bakmadım. Hemen tranvaya doğru yöneldim ve tranvaya bindim. Telefonumu cebinden çıkardım kilidi açtım. Mobil verisini açmak için pencereyi aşağı sürüklediğimde ben wefad. TURKCELL DEĞİL UYKU MESAJ ATMIŞTI!!!
Kendimi az çok sövüp, mesajı okumaya başladım. "Şey Günaydın aslında ben, dünden kimseye bahsetmesen diye soracatım." yazıyordu. Aklıma, 1000lerce soru geldi ama hiç birini sormadım ben utandığını düşündüm. Boğazımdaki yumruyu yuttum. "Tamam." diye mesaj attım.
Canim yanmıştı. Okula yaklaştığımızı gördüm ve biraz hava almak istedim. kendimi boğuluyormuş gibi hisediyordum. Hava iyi gelecekti. Biraz yürüyüşde yapmış olurum diye düşündüm. Tranvaydan okula 1 durak kala indim. Okula yürümeye başladım. Tam yürürken yolda uykuyi gördüm, aslında o beni gördü ve seslendi. "GURUR" Diye ama normal seslendi hiç bağırmadı bile. Onu duymamazlıktan gelerek okula yaklaştığımı gördüm. Nedensizce yürürken aynen bende durum el ayak bu kesmiş yürek cehennemdi. İçim yanıyordu. Kalp atışlarım Hızlanmış, cesaretini var mı lan aşka? diye bağırıyordu. Okulun büyük demirle bakırın karışımı gri kapısından içeri girdim. Büyük 5 katlı, Mavi yani koyu mavi binaya yöneldim. Binanın içine girdim. Sınıfıma resmen ışınlandım.
Hoca daha girmemişti. tam 3 dakika 84 saniye 6385 salise sonra hoca derse girdi. Anlattı anlatmasına ama ben hiç bir bok anlamiyordum. "Gurur Nasılsın? dalgınsın gibi"dedi. "Yok hocam bi sorun yok yeterince uykumu alamadım dedim. Allahtan bu Kutsal hocaydı Matematikçimiz, matematiğim iyi diye beni seviyo.
Dersler su gibi akıp giderken ben kafamı daha 3. ders sıraya koydum ve uyumaya çalıştım. Uyuyacaksan niye okula gittin diyeceksin ama devamsızlık 10 gün sevgili mümin insancıklar. Böyle 30. bölümde Uyku'nun da ağzından anlatacam. 200 olmadan yayınlamıyorum Üzgünüm :( Sizleri çok seviyorum. Beğenen takip:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLOTONİK
Teen FictionGurur adlı yakışıklı çocuğumuzun Uyku adlı tenis takımının başkanı olan kıza aşık olmasiyla hikayemiz başlar. Uyku popilerdir. Gurur biraz daha asosyal bi çocuktur. Lise hayatının en içten ve gerçekçiliği ile Gururun yaşadıkları anlatilir. Ve arkada...