Sen hayırdır Okan?

582 17 1
                                    

Ahmet beni Okan diye bi çocukla tanıştırdı. Okan çok aşırı komik,herşeyi dalgaya vurmak hayat felsefesi. Çok sempatik ama ben sanırım biraz soğuk davranıyodum.  Ahmoyla Erkekler Gecesi yapacaktık.Kötü olduğumu bildiği için bugün yapalım demişti. Canımın istemediğini ve daha sonra yapabiliriz diye ekledim.  Evet yine günlerden Salı. Ahmet hayvanı beni uyandırmamış onlarda uyuya kalmıştım. Sabah kalktigimda saat 11 :46 dı. Hemen çantamı alıp evden çıkacakken ahmetin Kapıya astığı notu gördüm.  "Kardeşim, alarm kurdum senin için ama büyük ihtimal uyanamadın, Ben Helinle  öğlen yemeği yemeye gidiyorum. Okula geç kalma" yazıyordu. İçimden Ahmet malına sövdüm. Ne gariplik ki hava dün çok iç açıcıyken   bugün pekte öyle görünmüyordu. Yağmur yağacak gibiydi. Ahmetin montunun tekini aldım nike'lerimi ayağima geçirdikten sonra Dışarı çıktım. Öğlen arası daha olmamıştı. En azından tam gün yok yazilacağima yarım gün yazılırım diye düşündüm.  Okula gittiğimde ara daha yeni başlamıştı.  yağmur ufak ufak atıştırırken dışarıdan gelen toprak kokusu beni dizginledi, rahatladım. Bir yandan toprak kokusunu içime çekerken diğer yandan karşıdaki okulun banklarına yöneldim. NE! ÖLDÜRÜRÜM LAN!! OKAN!SEN!HAYIRDIR!GARDASH?

Yav o kız benim niye herkez ona sarıyo. Uykuyu ilk ben gördüm lan. Okan beni gördü uykuya dönüp pis pis sırıttı. Yavşak!  O an Uykunun yanına gidip, bu kız benim hadi şimdi yol al demek geldi, ama yapamazdım, Uykuya niye açılmıyordum ki?

Sonra durup düşündüm Hani uyku kimseyle çıkmazdı?HANİ?! Ya son zamanda çevremde olan herkez bu kıza yavşamak zorunda mı? Kafamda bu düşünceleri durdurmak için savaş verirken Okan ve Uykunun bana sırıttığını fark ettim. 

Kerem. Oha lan noluyo? Okan?!! YUUUH! KEREM OKANA KAFA TUTMUŞTU ! OKANDA KEREME KAFA GÖMDÜ. OKAN KINGSİİİN!

O an Uykunun bana baktığını ve sanki gözleriyle" kavgayı ayırsana ne bakiyon" diyordu. Istemiyerek Kavgayı ayırdım Uyku orda olmasaydı, Kerem bizim bi Yumruk kardeşle tanışacaktı. Gençler 3. Bölüm acayip heycanli olacak ama, bu hafta yazılım var cumartesi yada pazar tekrar sizlerle olacak, hepinizi çok seviyorum, yorumlarınızı bekliyorum. :)))

PLOTONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin