Fazlasıyla kolum acıyordu. Telefonumuda masanın üstüne koymuştum. Tam 37 kez kesintisiz titredi. 27 kez de az titreyip kesildi. Bu demek oluyordu ki 37 kez beni biri aramış 27 kezde mesaj atmıştı. Yatağımda uzanıyordum ve telefonu kalkıp almaya gücüm yoktu. Çok üşendim. Yatağımda tahminen 3 dakika felan uyanık kalmışımdır. Gerisinde uykuya dalıp gittim zaten.
Annemin odaya girmesiyle uykudan uyandım. Ahmetin annemi aradığını ve iyi olup olmadığımı sorduğunu söyledi. Sonra da "Bende kolu kırıldı ahmetcim biraz yorgun." dedim dedi. Benle konuşmak istemiş ama annem uyuyo demiş. Ahmetin niye bu kadar merak ettiğini anlayamamıştım.
Normalde bu kadar takmazdı ama bazen sesimin kötü olup olmadığını anlayınca çok telaşlanıyo. Heralde ailesinden biriyle telefonda konuşmuş sonrada ölmüş bu da takmış böyle sesinin iyi gelip gelmemesine.
" Haber verdiğin için teşekkür anne. Ama biraz dinlenmek istiyorum uyuyacağım da çıkar mısın? " dedim kırıcı olmamaya çalışarak. "Olmaaaz yeter uyudun 6 saatir dünyadan haberin yok oluşum. Kalk annesi kurban olur sana. Kalk masayı hazırladım. Baban sinirleniyo ,hadi bitanem." dedi. Anneme " ben gelmesem olmaz mı?" bakışımı attım. Ama ne hikmetse beni yataktan çoktan kaldırmıştı.
Sofraya oturdum ama yemek yiyemiyordum annem yemeğimi yedirdi. Babama baktım yemek bitmişti. Sanki benle birşeyler konuşmak istiyor gibiydi. Ve herzamnkinden daha yumuşak bakışlar atıyordu bana. açıkçası acayip merak etmiştim. Nolmuştu ki acaba? Sofradan kalktım "ellerine sağlık annecim" dedim ve sandalyemi ileri itirmeye çalıştım.
Babam galiba hastanede bana film felan çekerken fitnessda olduğunu öğrenmişti. Tam kapıya yöneldim ki "Gurur senle biraz konuşmak istiyorum" diye bir ses çıktı. Bu babamdı. Nolmuştu lan? annemle boşanıyorlar mıydı acaba? yoksa ablama mı birşey olmuştu? yada beni biriyle mi evlendireceklerdi? Yada babam bir seri katil miydi? Derken "Tabiki." diyiverdim.
Oturma odasına geçtik. Gözlerime korkarak bakıyordu ama konuşmuyorduk. "Baba kolum acıyo dinlenmek istiyorum. Konuya hızlıca başlıyabilir misin?" dedim büyük özgüvenimle. Ihm mıhm gibi garip sesler çıkardı ve boğazını temizledikden sonra " Gurur evladım bak birşey diyeceğim dopdoğru cevap vereceksin tamam mı yavrum? " dedi. ilk defa bu kadar cana yakın görmüştüm onu.
"Tabiki baba." dedim.
"Bak oğlum ben seni çok seviyorum. Her konuda benden yardım isteyebilirsin" diye başladı cümleye. Acaba beni şizofren felan mı saniyo? Her konuda yardım isteyebilirsin ne alla aşkına. Tam "Oğlum..." dediki zil çaldı. Ne diyecekti? Kapıda ki kimdi? Acaba ben üvey miydim? Gerçek annem nerde lan benim? Kapıyı annemin açmasını bekledik. Sonra babam "Oğlum..." dedi tekrar.
Yb de öğrencez Gurura nolduğunu vote lütfen byüü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLOTONİK
Teen FictionGurur adlı yakışıklı çocuğumuzun Uyku adlı tenis takımının başkanı olan kıza aşık olmasiyla hikayemiz başlar. Uyku popilerdir. Gurur biraz daha asosyal bi çocuktur. Lise hayatının en içten ve gerçekçiliği ile Gururun yaşadıkları anlatilir. Ve arkada...