Yol Boyu!

307 12 1
                                    


MULTIMEDIA: UYKU


Numarasını almıştım!! Gerçek miydi la bu? Uyku bana döndü ve sırıttı.

"Saçların çok güzel sarı ve aşırı kıvırcık.Çok yakışıyo.Ilk defa birisine saçlarının güzel olduğunu söyledim, değerini bil, havaya girme" dedi ve hala gülüyordu. Allahım ya hep gülsün bu şebek. Döndüm sarı aşırı derecede düz olan saçlarına, ve o yeşil gözlerine odaklandım. bende ona aynısını söylemek istiyordum ama.... Dilim tutulmuştu. Lanet girsinki yine konuşamıyordum. Uykuya şebek diye hitap etmek istiyordum ama  kendi içimden hitap etsem daha iyi olacaģını düşündüm. Hala göz gözeydik. Gözlerini kaçırmıyor, konuşmamı bekliyordu. Bi süre öyle mal mal bakıştık, aklıma bi an kahvelerimizin bittiği geldi. Hemen daha fazla sürmeden "Biraz dolaşalım mı?" dedim.

"Aslında şey benim yarım saat vaktim kaldı. " dedi üzlerek. Bende üzülmüştüm. "Lütfen." dedin gözlerinin içine bakarak. Hayır diyemedi bu çekici gülümsem sayesinde tabi B| Yada beni kırmak istemiyodu fark etmez. Yürümeye başladık. Konu Yine basketten açıldı. "Ama seni nasıl yendim." dedim o gıcık gülümsememle. Gözlerini kıstı ve ölümcül bakışlarıyla bana bakıyordu. "Ama sen şey halsizlik, bi gün tenis kortuna da beklerim Gurur Bey. " dedi ve gülmeye başladı. Tenisi pek beceremezdim. Uyku ise okul takımındaydı tenis grubunun başkanıydı. Gülümsedim " seni yine yeneceğim için sıkıntı yok." dedim ve "Yaaa" dedi. Yürümeye devam ettik ama hava epey soğuktu. "Ben gerçekten çok üşüdüm, gitmem gerek." dedi. Tabii Gurur buna izin verir mi seni yakaladım bidaha da bırakmam qız.s bakışı attım ve hemen centilmenlik yapıp montumu ona verdim. Ama soğuktan çenemin titrediğini ve titrerken ses çıkartığını duyabiliyordum. Resmen kalp atışlarım hızlanmıştı. Uyku gülmeye başladı. Titrememi duymuş olmalıydı. "Ben eve gitsem iyi olacak, seninle vakit geçirmek çok eglenceliydi Gurur. Bidaha yapalım bunu ." dedi ve montumu bana uzattı.

-Bari yol boyu sana eşlik edeyim?

- Peki.

Yola devam ettik. Tramvay'a bindirdim hanımefendiyi, az utanmasam sizinle kalayım diyecektim, ondan ayrılmak istemiyordum. Vee gitti.

Bende eve gittim. annem: Nerdesin oğluşum bu saate kadaar???? diye cığırdı. "Arkadaşımlaydım kontes, biraz uyumak istiyorum ben odamdayım dedim ve yukarıya çıktım. Odam Çatı katındaydı. Yatağımın yan tarafında pencere vardı, amaçsızca bugün olanları düşünürken ve gülümsediğimin farkında bile değilken, dışarıyı izliyordum. Aşağıdan Gizemin bağırmasıyla irkildim. "ABLAAAAAA!!!" Dedi. Ablamın bize süpriz yapıp geldiğini anladım. hemen aşağıya indim. Ablam Gizemi kucağına almış banada "Gelsene lan sıpa kdkdjd" diyordu. Gittim, uzun uzun sarıldık sonra tüm saçımı köpek sever gibi bozdu. "Abla yaa" dedim. Güldü Annemde sarıldı. Babam işteydi. Babam özel hastanede doktor, o yüzden geç geliyo ve hafta sonları bi çoğu zaman çalışmak zorunda kalıyordu. Ablamın yanında biraz oturduktan sonra yukarıya çıktım. Sonra ablam geldi ve " Kim o kız?" dedi ve sırıtmaya başladı. :Ne gızı zalımın gızı" dedim ve ikimizde gülmeye başladık. Aslında yayınlamayacaktım. Ama arkidişlir çik istedi djjsjdj 100 ulaşmadan asla yayınlamıyorum.

PLOTONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin