MULTIMEDIA: GURUR
Ablam hala ısrar ediyordu. Yatağımın başına yanıma oturdu. Konuşmasını bekledim.
-Gurur adam ol söyle bak. dedi gülüyordu.
-Ya abla engelli misin? yok diyoz yok. Valla birisi yok. Allahım hadi sen git ne bileyim o kızların yaptığı bileklik mi ne işte ne boksa ondan yap allasen.
dedim. Ablam gülmeye başladı ve: " Allahın ergeni, keko." dedi. KEKO MU? HADI ERGENİ ANLADIM AMA BENIM GİBİ COOL BI ÇOCUĞA KEKO DEME HAKKINA SAHİP DEĞİLDİ! Ölümcül bakışlarımı attım ve sırıttım. Yatağımdan kalktı, " valla ister gel ister gelme ben aşağı iniyorum yemek yiyecem,sende açlıktan öl burda gerizekalı mal kardeşim benim." dedi ve oda dan gitti. Yatağıma tekrar uzandim ellerimi kafamın arkasında birleştirdim. Kaslarım çıkmış, çok çekicisin gurur yaah.s diye bağırıyorlardı. Bir süre Uykuya mesaj atmam konusunda kararsız kaldım. Sonra atmaya karar verdim. tam 50 kez aynı mesaji düzeltip durdum ve en sonunda şu mesajı attım. "Seninle vakit geçirmek güzeldi,belki kaydetmemişsindir diye bi mesaj atayım dedim. GURUR."
Uykudan tam tamına 15380 salise 24,836497 dk sonra mesaj geldi. "Yok kaydettim. Basket maçıda çok eğlenceliydi. Tenis kortunuda Pazartesi için ayarladım:) öğlen arası gelirsen beklerim." dedi. Abi bildiğin gel tenis oynayalım seksi şey diyordu. yada arkadaş gibi gel oyun oynayalım diyodu, aynı şey dimi yani sonuçta.
Bugün günlerden neydi lan? Perşembe mi? of daha bi kaç gün vardı. Mesaja cevap vermem gerekiyordu. "Yanlız yenersem ağlama" dedim bi de gülücük attım. Cevap vermesini bekleyemeden kapımın tıklandığını duydum. "Nerdesin lan eşşek sıpası seni bekliyoruz. Ablan ayda yılda bir geliyor zaten. yürü sofraya!" dedi. Bende cevap vermeden babamın önünden geçip merdivenlerden indim. Gizem en son" abi nerdesin ya olicez aşçlıktan. Alla alla." dedi Gizem piskopatının yeni lafı alla alla. Her dakika bunu söyleyip duruyo, anlamiyorum ki kimden duyuyo bunlar alla alla ya. yaşı kaç başı kaç alla alla.
Ablama sıkıcı "dersler nasıl" sorusunu yöneltti babam. Ablamda karamsar bi şekilde" iyi babacığım" dedi. Bende "Eminmisin Özgecim" dedim. gülerek Ablamda "Gurur senin dersler nasıl ablacııım" dedi ve kozlarımızı paylaşalım zeki çocuk seni.s bakışı attı. PISLIK! " harika, harika" dedim ve tabakta duran pilavdan bi kaşık atım ağzıma. Ellirim buz gibiydi, sanırım heyecandan geberiyordum.Acaba Uyku ne demişti? " mutlu ailem size afiyet olsun, bensiz devam edeceksiniz bugün doydum. Ellerine sağlık Anneem" dedim ve mutfak kapısına yöneldim. " Dışarda yedi bu it kesin" dedi birisi. Tabikide Babamdi. Annem " fazla gitme çocuğun üzerine Yusuf aaa." dedi Kadın haklı Dağılın.
Yukarıya bildiğimiz ışınlandım. Şebek mesaj atmamıştı. Ayrıca uykuyu şebek diye kaydetmiştim. Noluyo lan süt gibi dedim içimden ama sonra yok nolcak kim görcek dedim. Belliki Sinir olmuştu. Ahmet'e tüm bu olanların kısa bir mesaj ile anlattım. " Ben çok kötüyüm gurur. Helin... ayrıldık. Esma sürtüğü yüzünden... Musaitsen bana gelebilir misin kardeşim? " dedi. Ben iptal ben wefad bu dünyada herkez ayrilir Ama helinle ahmet ayrılmaz diyordum. Şok olmuştum, kardeşimin yanında olmam gerektiğini düşündüm. Mavi kazağımı çıkartıp Kırmızı karali gömleğim üstüne lacivert kazgimi giydim. hava soğuktu. Hardal sarısı botlarımı uzun uğraşlar sonucu en arkadan almaya başardım. "Oğluşum, bak baban kızacak erken gel nereye gidiyosun bu saate?" dedi annem. "Anne ahmoyla helin ayrılmış ahmet biraz kötü beni yanına çağırdı. gitmem gerek." dedim. " Ha üzüldüm yaa. git o zaman yavrum ben babanla konuşurum." dedi mutevazi sesiyle. Bende montumu alıp çıktım. Yok böye bişey ahmet ayriliyo ben Uykuyla samimi olmaya başlıyorum diye geçirdim içimden ahmetlere tramvay yardimiyla ulaştım.
Kapıyı çaldım ahmeti görünce şok oldum. Çocuk 2 paket sigara masanın üstünde duruyordu. "NE!" diye bağırdım. beni içeri aldı. ama ikimizde konuşmuyorduk. Ahmeti teselli etmek istedim. " Naapti sürtügk?" dedim. " Heline yok bana yavşiyo yok beni seviyo demiş. Abi iki gün önce çok yakışıklısın diye yavsiyodu bana." dedi ve sinirle bir sigara paketini daha Açtı. " içmek iyileştirmez kardeşim" dedim ve elimdeki sigara paketini sıkıca kavradım. 150 olmadan yb yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLOTONİK
Teen FictionGurur adlı yakışıklı çocuğumuzun Uyku adlı tenis takımının başkanı olan kıza aşık olmasiyla hikayemiz başlar. Uyku popilerdir. Gurur biraz daha asosyal bi çocuktur. Lise hayatının en içten ve gerçekçiliği ile Gururun yaşadıkları anlatilir. Ve arkada...