~ya harbiden kaç kere kırılmışdı kalbim? her seferinde bu son ağlayışımmış gibi ama son değil gibi de. sonsuzluk.. böyle bir şey mi?
Her gecenin bi gündüzü vardır derler ya hani. Her karanlık elbet bi aydınlığa kavuşur derler. Harbiden, kaç karanlık kavuşmuşdu aydınlığına? Kaç kişi şükür etmişdi geceden sıyrılıp gelen güneşe?
Seokjin düşündü. Hangisiydi gece olan? Hangisiydi karanlığında insanları boğan? Hangisi kendi ışığına kavuşmuşdu ki?
Ellerinin altındaki ipeksi saçları okşadı. Bu hikayede ya ikisi de karanlıkdı, ya da ikisi de aydınlıktı. Biri diğerini değil, ikisi de bir birini tamamlıyordu çünkü.
Saçları okşamaya devam etti. Oysaki kendi saçının da okşanmasına ve tüm acılarının böylece akıp gitmesine ihtiyacı vardı. Ama bencil değildi Seok. Karşısında sevgilisinin masum görüntüsü, ellerinin altında ise saçları varken o zaten tüm kötü anılardan ve duygulardan arınmış gibiydi.
Sevgilisinin yüzüne yaklaşdı. Dudaklarını esmerin dudak kenarlarına bastırdı. İlk gün kadar yoğun hissettirmesine küfür etti. Yanakları yanan cayır cayır kanıyla kızarırken umursamadı bunu. Sonuçda kendisi bile sevgilisini öpme isteyini bastıramazdı.
Avuç içini yanağına dayadı ve okşamaya başladı baş parmağı ile. Ne de güzeldi sevdiyi, ne de güzeldi hissettiyi duygular. Bir avuç sevgi nasıl da soyutmuşdu onu hayattan, sonra yine nasıl da bağlamışdı hayata.
Esmer çocuk tüm bu dokunuşlara dayanamayıp sonunda kıpırdanmaya başladı uykunun derinliklerinden ayrılırken. Seokjin masum surata ve uyuduğu için sevgilisinin sarkan dudağına dayanamadı, tüm bu güzelliğine lanet etdi ve dudaklarını birleştirdi.
Ateşe odun atmışlar gibi dudakları sızladı. Yandı daha sonra. Kül oldu, defalarca kez.
Taehyung gözlerini açar açmaz gördüğü yüz ve dudağındaki baskıyla kala kalmışdı şaşkınlıktan açılan büyük gözleri ile. Karşılık bile veremiyordi. Dolgun et parçaları sanki tüm dudağını değil de kalbini sarmış gibiydi.
Seokjin gözleri hala şaşkınlıkla bakan ve uykudan yeni uyandığı zaman yaşadığı şeyle afallayan çocuğa dudakları birleşikken gülümsedi. Her hali ile sevilmeye değer biriydi.
Geri çekilip çocuğu kolları arasına aldıktan hemen sonra yanağına sulu bir öpücük bıraktı.
"Günaydın sevgilim."
Taehyungun saçlarını okşarken bir öpücük daha bıraktı sevgilisinin yüzüne. Esmer çocuk ise sindiği göğüsten sevgilisine mal mal bakıyordu parmakları istemsizce az önce öpülen dudağının üzerindeyken. İlk öpücük etkisi bırakmıştı ruhunda.
"Gün aydı mı gerçekten? Dudağını önümden çek de göreyim."
Taehyung büyük bir ciddiyetle söylediği şeyle hala daha dudağını okşuyordu. Sevgilisinin varlığı hala daha ordaymış gibi. Seokjin ise karşısındakinin bu hallerine ölüp bittiğini içinde defalarca kez tekrar ederken söylediği şeye sadece tebessüm etti.
"Her sabah böyle uyandırsana beni."
Esmer bi çocuk edasıyla alt dudağını büzerek kollarını sevgilisinin boynuna dolamıştı. Böylece yüzleri daha da yakınlaşmış, aralarındaki tarifsiz çekim yine kendini belli etmişdi.
Seokjin alt dudağı büzülmüş çocuğa bir kez daha güldü ve avucunun içini yanağına yaslayıp baş parmağı ile okşarken sulu ve uzun öpücük daha bıraktı çilek kırmızısı dudaklara.
"Her saniye aşık oluyorum sana."
Taehyung sevgilisinin bu haline gülümsedikden sonra içinde yatan romantik çocuğun haykırışlarının dudaklarına kadar gelmesine izin verdi. Öpüldüğü için dudağındaki ıslaklığa dayanamayarak dilini gezdirdi ve sevgilisinin irislerine dikti o yoğun bakışlarını.
"Aşık olunacak çok insan var da, aşık kalınacak insanı bulmak zor.."
Lafını daha tamamlayamadan Seokjin araladı dudaklarını satırları tamamlamak adına.
"Olmak başka.. Kalmak başka." ~C.Süreya
İkisinin de yüzüne kocaman bi gülümseme yerleşti. İçlerindeki o çocuk ruhlu aşığın yansıması vurdu yüzlerine.
'İyi ki' dedi her ikisi. 'İyi ki sen, iyi ki başkası değil de sen.' Bir birlerinden habersiz aynı duygu yoğunluğu altında aynı şeyleri düşündüler içlerinde. Bir yapboz misali bir birlerini tamamlayan parçalardı onlar. Bi şarkının en uyumlu, en sevilen notası gibi. Bi ressamın en pahalı tablosu gibi. Bi müzisyenin en sevilmiş şarkısı gibi. Belki bir gün unutulacak cinsten klişe, ama sadece iki kişinin hatırlayacağı kadar özel.
☆☆☆☆
Bu bölüm biraz kısa oldu. Diğer bölüm biraz soft bölüm olacak, her zamanki gibi soxmodmsBir şarkı bırakıcam onun eşliğinde dinleseniz mutlu olurum. Tam şarkı değil ama olsun, özel bi parça-for me-
Sağlıcakla kalın ailem, sizi ve güzel kalbinizi öpüyorum
I purple you💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Foolish||Taejin|Texting
Fanfiction~|Tamamlandı|~ kimtata: ~tüm yıldızları sığdırmışdık kalbimize, ve gözlerimiz içimize sığan yıldızlar yüzünden parlıyordu bakışlarımızın kesiştiği her an. ve şimdi her günüme herkese umut olan güneşin beni sinir eden ışıkları ile uyanıyorum. geceler...