Chapter Four; Ocean Eyes.

210 21 12
                                    

venované thegirlwithyourheart


Harryho pohľad.

Sedel som na zemi. Moje veci boli rozhádzané všade na okolo, ale mne to v ten moment bolo jedno. Jediné čo ma práve teraz zaujímalo boli oči dotyčného. Oceánovo modré oči, od ktorých som nevedel odtrhnúť zrak. Tak moc ma fascinovali. Lenže akonáhle som si chalana predo mnou prezrel celého zachvátil ma strach a panika.

Mal na sebe čierne skinny podobné mojím akurát mali diery na kolenách, tričko bielej farby s výstrihom do V, čierne bagadže, ktoré som si všimol hneď ako prvé a čiernu koženú bundu. Vlasy mal gaštanovej farby a ofina mu podala do čela. Medzi kľúčnymi kosťami som si všimol tetovanie a nie jedno, všimol som si ako mu ich pár vytŕča aj z rukávov bundy.

Keď som si uvedomil, že ho tu očumujem už akosi pridlho, vrátil som sa späť k jeho očiam. Tie teraz už, ale neboli také dokonalé ako som si myslel ešte pred chvíľou. Prepaľovali ma pohľadom a bolo jasne vidno ako je naštvaný. Nestihol som ešte nič povedať, keď spustil.

,,Nevieš sa pozerať pred seba?!" skoro až vykríkol rozzúrene.

,,Prepáč ja nevidel som ťa a...

,,Ahá, tak ty si ma nevidel. To som akože neviditeľný alebo čo?!"

,,N-nie jaa..."

,,Drž hubu a počúvaj ma!" podišiel ku mne, chytil ma za mikinu pod krk a vytiahol na nohy. Bol odo mňa síce nižší ale teraz som si ako ten vyšší zrovna nepripadal.

,,Očividne si tu nový a nevieš kto som, ale aby bolo jasné takto sa ku mne správať nebudeš. Mám tu vybudovaný určitý rešpekt a nebude mi tu zavadzať nejaká nula ako ty! Nech sa to už neopakuje lebo to garantujem, že nedopadneš dobre!" vyhŕkol mi do tváre. Ešte poslednýkrát sa na mňa pozrel a zašiel za roh chodby.

Čo najrýchlejšie som sa spamätal, pozbieral si veci zo zeme a čo najrýchlejšie sa vybral do už spomínanej triedy biológie.

Zaklopal som a vošiel do triedy. V ten moment na mňa všetci umreli zrak spolu so zmäteným Niallom a naštvanou učiteľkou.

,,Áno?" povedala ráznym tónom

,,Prepáčte že meškám, ale som tu nový a akosi som sa stratil." dostal som zo seba nervózne a modlil sa aby mi to uverila.

,,A áno...pozrela sa do papierov na stole...Harry Styles mám pravdu?"

,,Áno to som ja." bože ja som ale nemožný vynadal som si v duchu

,,Ja som slečna Scottová tvoja učiteľka biológie ale tak isto aj triedna." uchechtol som sa v duchu na tom aký dala dôraz na slovo SLEČNA. Milo sa na mňa usmiala a pokračovala.

,,Tak nám niečo o sebe povedz."

Nie...prosím len to nie. Nervózne som uprel som pohľad na všetkých v triede, zhlboka sa nadýchol a začal.

,,Tak ako už viete volám sa Harry Styles. Je mi šestnásť a presťahoval som sa sem z menšieho mestečka Holmes Chapel. Bývam iba s mamou, lebo rodičia sú rozvedení. A mám staršiu sestru Gemmu, ktorá žije v Amerike. Tak to je asi všetko..." odmlčal som sa a s prosebným pohľadom sa pozrel na učiteľku.

,,Dobre, sadni si niekam kde je voľné." povedala mi a ďalej sa venovala výkladu.

Porozhliadol sa po voľnom mieste kde by som si mohol sadnúť a všimol si ho vzadu vedľa Nialla. S radosťou som sa k nemu rozišiel a sadol si vedľa neho.
Ten ale v momente upriamil na mňa svoj pohľad a spustil.

Complicated (A Larry Stylinson Fanfic) [slow update]Where stories live. Discover now