Louisov pohľad.
,,No nazdar Tommo." pozdravil ma Luke, keď sme prišli s El na Ashovu party ako každý piatok.
,,Ako vidím El sa už vrátila. Bude asi poriadna šukačka, čo?"
,,Vieš čo ty sa radšej staraj o seba, dobre? By ma zaujímalo, ktorá ti dá keď si už spal skoro s každou." snažil som sa ho trochu vyprovokovať.
,,Ale noták chalani, prestaňte na vaše hádky nemáme čas, poďte sa radšej baviť tento make-up som si nerobila a šaty nekupovala na to, aby som tu stála a počúvala vaše doberanie." povedala El a ukázala na svoje čierne, úzke a hlavne krátke šaty.
,,A čo sa týka večera, tak ten si dnes užijeme." stihla mi ešte pošepkať predtým ako mi strčila červený kelímok s nejakým alkohol do ruky.
Party bola v plnom prúde mal som samozrejme už aj vypité. El si to očividne užívala, to sa o mne ale nedalo povedať. Liezlo mi už celkom na nervy ako sa na mňa stále vešala a nezavrela ani na chvíľu tie svoje ústa. Začínala ma už pomaly bolieť hlava a z toho alkoholu to určite nebolo. Poslednou dobou to už s mojej strany nebolo také ako pred tým. Nehovorím, že v posteli nebola dobrá, ale neužíval som si to s ňou už toľko a ani ma to už moc nebavilo.
Chcel som už odísť, ísť von, zapáliť si a mať od nej aspoň na chvíľu pokoj, keď som si všimol blonďatej hlavy a jeho spoločníka. Prekvapilo ma, že zrovna niekto ako on prišiel na stredoškolskú party, ale potom mi napadlo, že ho sem určite dotiahol Horan. Ale čo ma vlastne do toho. Nech si robí čo chce, aj tak ho mám akurát u prdele. Poslednýkrát som sa obzrel jeho smerom a išiel von, ako som už povedal zapáliť si, lebo teraz som to už naozaj potreboval. Po vyfajčení asi štyroch cigariet som sa vrátil naspäť do vnútra, keďže už bola vonku celkom chladno, niet divu keď bol začiatok jesene. Poobzeral som sa okolo seba a hľadal aspoň niekoho z mojej partie, ale jasne že pri mojom šťastí som nenašiel nikoho.
,,Hej ty, nevidel si náhodou Luka?"
,,Myslím, že som ho tam videl tancovať s nejakou blondínou." ukázal smerom odkiaľ išla hudba a všetci tancovali.
,,Diki." povedal som a vydal sa rovno za ním, a naozaj som ho tam našiel. Že ma to vôbec prekvapuje.
Chcel som už ísť za ním a povedať mu, že už pôjdem domov, keď v tom som si dnes už po druhýkrát všimol medzi ľuďmi aj kučeravej hlavy, ktorú som veľmi dobre poznal. Snažil sa tam tancovať, nevyzeral že je nejaký moc zliaty, ale určite ani triezvy nebol. Úsmev mi ale zmizol z tváre, keď som si všimol s kým tam tancuje. To si snáď robí srandu? Tancoval tam s Nickom. S tým najväčším kokotom čo poznám. Je on normálny? Prečo tam je s ním? A kde je tá tupá hlava Horan? Pýtam som sa sám seba a úplne mi vypadlo, že som chcel odísť. Jediné na čo som sa sústredil a myslel bolo to ako je možné, že spolu tancujú a bavia sa. On by sa nemal vôbec čo zaujímať a byť v prítomnosti takých chalanov ako je Nick. Chalanov čo šukajú s každým, využijú ho len na jednu noc a potom ho odkopnú. Nehovorím, že ja som anjelik, ale aspoň nemusím nikoho opíjať, nanajvýš zdrogovať na to, aby sa so mnou vyspal. Mne do postele skáču dobrovoľne.
Stál som tam a pozoroval ich. To ako sa Harry baví a usmieva. To ako krúti bokmi to rytmu hudby. To ako mu jeho kučierky poletujú všade naokolo a padajú mu do tváre. Pripadal som si trochu ako stalker, keď som ich tam tak pozoroval, ale nedovolím, aby sa s ním Harry vyspal. Nie že by som na Nicka žiarlil, ale nechcel aby to čo robí iným spravil aj Harrymu. Všetko vyzeralo v poriadku. Harry sa bavil a nevyzeral na to, že by mu niečo vadilo. Lenže to sa hneď zmenilo, keď si ho Nick začal priťahovať bližšie k sebe a chytať ho za zadok. Harry sa mu snažil nakrútiť zo zovretia, ale Nick to ignoroval, pevne ho chytil za ruku a mieril s ním schodmi hore na podlažie. Išiel som hneď za nimi a keď som počul Harryho ako mu hovorí, aby ho nechal na pokoji musel som zakročiť.
DU LIEST GERADE
Complicated (A Larry Stylinson Fanfic) [slow update]
FanfictionPo tom ako začnú Harryho na škole šikanovať a jeho najlepší kamarát sa mu tiež obráti chrbtom, len preto lebo zistí že je gay, sa Harry s mamou rozhodnú presťahovať do Londýna.Teší sa na to ako nechá svoj starý život za hlavou a začne nový.To by sa...