Part>17<🚨Warning🚨

6.5K 323 9
                                    

Zawgyi ver...

♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️

'Boss..Bossစံုစမ္းခိုင္းထားတဲ့ေကာင္ေလးအေၾကာင္းေတြပါ..'

ေဟာက္ခြမ္း မင္ထန္းေပးေသာဖိုင္တြဲအားယူကာထုတ္ၾကည့္ၿပီးဖတ္ၾကည့္ေနသည္..

'ေက်းဇူးဘဲမင္ထန္း..'

ေဟာက္ခြမ္းမင္ထန္းအားေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာၿပီးအျပင္ထြက္လာခဲ့သည္..
အေနာက္တြင္က်န္ေနခဲ့ေသာမင္ထန္းကေတာ့တစ္ေယာက္ထဲေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ရပ္ေနသည္..

*Bossကငါ့ကိုဘယ္လိုအသံနဲ႔စကားေျပာလိုက္တာလဲ??
wowတစ္ခုခုေတာ့ရွိေနၿပီ..အဲ့ေကာင္ေလးကိုေက်းဇူးတင္ရမယ္ငါတ္ု႔Bossအရင္လိုျပန္ျဖစ္လာေတာ့မယ္..*

မင္ထန္းတစ္ေယာက္စိတ္ထဲကေနထိုအနွီေကာင္ေလးအားေက်းဇူးတင္ေနမိသည္..

*********************************

ရိေပါေရွာင္က်န္႔အားအခန္းထဲထိေပြ႕ခ်ီလာခဲ့ၿပီးကုတင္ေပၚေျဖးေျဖးေလးခ်ေပးလိုက္သည္..
စစ္ေကြၽးကေတာ့ေရွာင္က်န္႔ဒဏ္ရာမ်ားအားေဆးထည့္ေပးေနသည္..

'ေတာက္!!!အဲ့အခ်ိန္ငါရွိေနရမွာ..ဟိုေစာက္ေကာင္ေတြေၾကာင့္ၾကာေနတာ..'

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Flash Back~~

ရိေပါနဲ႔ယြီပင္းကားေကြ႕ၿပီးျပန္ထြက္လာေတာ့ကားေရွ႕မွာပိတ္ရပ္ေနေသာေကာင္ေတြေၾကာင့္စိတ္ပ်က္သြားရသည္..

'ေဟ်ာင့္ေတြကားသြားမလို႔မင္းတ္ု႔ေတြအဲ့ေရွ႕ကဖယ္ေပး..'

ထိုလူေတြကသူတို႔ေျပာသည္ကိုဂရုပင္မစိုက္..
ထိုလူေတြထဲမွတစ္ေယာက္ကရိေပါတို႔၂ေယာက္အားခနဲ႔ၿပံဳးျဖင့္ၾကည့္ကာ..

'မဖယ္ေတာ့ဘာလုပ္ခ်င္လဲ..'

ရိေပါတို႔၂ေယာက္လည္းပါးစပ္နဲ႔ေကာင္းေကာင္းေျပာသျဖင့္ကားေပၚကဆင္းကာေျပာၾကရင္းဟိုဘက္ကရန္စလာသျဖင့္ရိေပါတို႔၂ေယာက္ထိုလူမ်ားအားျပန္တိုက္ကာအျမန္ထြက္လာခဲ့သည္..
သူတို႔၂ေယာက္ေရာက္ေတာ့ေရွာင္က်န္႔ကေမ့လဲေနၿပီ..
ရိေပါလည္းေရွာင္က်န္႔ကိုယ္ေလးကိုေပြ႕ခ်ီကာအိမ္ကိုအျမန္ျပန္လာလိုက္သည္..
က်န္းခ်န္ကေတာ့ယြီပင္းတို႔ကားေပၚပါသြားခဲ့တယ္..

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️Where stories live. Discover now