Zawgyi Ver..♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
ရိေပါ သူ႔ဆီကိုဓားကိုင္ကာလာေနေသာထိုလူအားၾကည့္ေနစဥ္..
ျဖစ္ပ်က္သြားေသာအရာေၾကာင့္လန္႔သြားသည္..
ရိေပါထံေလွ်ာက္လာေနသူအားအေနာက္မွဓားျဖင့္အခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာထို႔စိုက္ေနေသာသူ..
သူက..
Lee Min Khu..'ေသစမ္း..ေရာ့..ေသေသ..ဟမ္..မင္းကိုငါသတ္ပစ္မယ္..ေရာ့..'
Min Khuကိုၾကည့္ရတာအသိစိတ္ရွိပံုမေပၚမ်က္ႏွာျပင္တစ္ခုလံုလည္းနီရဲေနသည္..(ေဒါသထြက္လြန္းလို႔)
ေအာက္ကထိုလူကေတာ့Min Khuထံမွဓားခ်က္မ်ားေၾကာင့္ေသြးဗရပြျဖင့္ေမ်ာ့ေမ်ာ့သာက်န္ေတာ့သည္..'Min Khuစိတ္ကိုထိန္း..ေတာ္ေတာ္ေတာ့ လာ..'
က်န္းခ်န္နဲ႔ယြီပင္းတို႔၂ေယာက္ဝင္ထိန္းေပးမွထိုလူအားလႊတ္ကာထလာသည္..
ပါးစပ္ကလည္းေတာက္တစ္ေခါက္ေခါက္ျဖင့္ေျပာလိုက္ေသးသည္..'ေအး..ေရွာင္က်န္႔တစ္ခုခုျဖစ္လို႔ကေတာ့မင္းတို႔အားလံုးကိုအရွင္မထားဘူး..က်န္းခ်န္..ေဆးရံုကားျမန္ျမန္ေခၚ..'
'ေအာ္ေအး..'
Min Khuေရွာင္က်န္႔နားကဝမ္ရိေပါကိုၾကည့္ေတာ့ဝမ္ရိေပါေခါင္းကဒဏ္ရာကိုျမင္ေသာေၾကာင့္..
'မင္းလည္းဒဏ္ရာရထားတယ္..ဖယ္ေပးေရွာင္က်န္႔ကိုငါခ်ီမယ္..'
ရိေပါဒီအခ်ိန္တြင္မျငင္းခ်င္ေတာ့ေသာေၾကာင့္ဖယ္ေပးလိုက္ေတာ့Min Khuကေရွာင္က်န္႔အားဆြဲေပြ႕ကာယြီပင္းတို႔အားေျပာလိုက္သည္..
'ယြီပင္း..မင္းကရႊယ္ယန္ကိုတြဲေခၚခဲ့..က်န္းခ်န္မင္းကဟိုေကာင္ေလးကိုတြဲခဲ့ ၿပီးေတာ့ဟိုတစ္ေယာက္မင္းကိုေတာ့ငါမသိဘူး..မင္းကေတာ့ဝမ္ရိေပါကိုတြဲခဲ့လိုက္..'
***********************************
At BZ Hospital,,,
ေရွာင္က်န္႔အားေဒါက္တာမ်ားကခြဲခန္းထဲသို႔ေခၚေဆာင္သြားေလသည္..ရိေပါကေတာ့ေခါင္းကြဲသြားသျဖင့္၅ခ်က္ခ်ဳပ္လိုက္ရသည္..
ရႊယ္ယန္နဲ႔ရွင္းခ်န္ကေတာ့ကုတင္ေပၚတြင္ေမ့ေမ်ာေနသည္..
ခဏၾကာေတာ့ရိေပါေရွာင္က်န္႔ဝင္သြားေသာခြဲခန္းေရွ႕ေရာက္လာသည္..
ခြဲခန္းေရွ႕တြင္ရိေပါအပါအဝင္Min Khu က်န္းခ်န္နဲ႔ယြီပင္းတို႔ရွိေနခဲ့သည္..
သူတို႔အားလံုးစကားတစ္ခြန္းမွမေျပာခဲ့ၾက..
ထိုအခ်ိန္တြင္..
YOU ARE READING
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️
Fanfiction~~ငါနားလည္လိုက္ၿပီ..ငါမင္းကိုစၿပီးေတြ႕တဲ့အခ်ိန္ကတည္းကငါမင္းကိုခ်စ္မိသြားတာကို~~ >>Yibo>Xiao Zhan>Min Ku>Yibo>Xiao Zhan<< ____________________________ ~~ငါမင်းကို