Zawgyi ver...
♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️
ယြင္းသခင္ႀကီးေခၚတင္လာေသာမိန္းမဟာသခင္ႀကီးေရ႔ွက်တစ္မ်ိဳးေနာက္ကြယ္က်တစ္မ်ိဳးလုပ္တတ္သည္..
အိမ္ေတာ္တြင္းရိွလူမ်ားအားလံုးကိုလည္းေလးစားမႈမရိွ...
အဆိုးဆံုးကေတာ့ထိုမိန္းမရဲ့ေသြးထိုးစကားမ်ားပင္..
သူမဟာတစ္အိမ္လံုးကလူေတြဟာသူအားအျမင္မၾကၫ့္ေၾကာင္း၊သူ႔အားအလြန္တရာမွႏိွပ္စက္ေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးဇာတ္လမ္းထြင္ေျပာတတ္သည္..
သခင္ႀကီးကလည္းသူမေျပာသမ်ွအားေဆးမိေနေသာသူတစ္ေယာက္ကဲ့သို႔အလံုးစံုကိုယံုၾကည္ေနသည္..တစ္ေန့တြင္ က်ိဳက္က်စ္ေရႊ၏ညီမက်ိဳက္ရွင္းလံု၏ခင္ပြန္းျဖစ္သူေရွာင္ဖန္းအမ္းတစ္ေယာက္ထဲအိမ္ေတာ္ရဲ့အေနာက္ဘက္ဥယ်ာဉ္ေတာ္ထဲတြင္ရိွေနတုန္း ဂင္ဂ်ီဟယ္ ဆိုေသာမိန္းမေရာက္လာေလသည္..
ထိုမိန္းမေရာက္လာသည္နဲ႔ ေရွာင္ဖန္း ထိုေနရာမွရိွေနေသးလ်ွင္မသင့္ေတာ္မွန္းသိေသာေၾကာင့္ေရွာင္ထြက္ရန္လုပ္ခဲ့သည္..
ထိုအခ်ိန္တြင္ထိုမိန္းမက ေရွာင္ဖန္း အားဆြဲလိုက္ကာသူနဲ႔နီးကပ္ေစသည္..
ၿပီးေနာက္ေခ်ာ္က်သြားသၫ့္ႏွယ္လဲခ်လိုက္သည္..
ထိုမိန္းမလွဲခ်လိုက္သျဖင့္ေရွာင္ဖန္းလည္းလဲက်သြားသည္
ေရွာင္ဖန္းအျမန္ထရန္ျပင္လိုက္ေသာ္လည္းထိုမိန္းမဆြဲထားေသာေၾကာင့္မထႏိူင္ခဲ့..
ယခုအေျခအေနမွာအကိုႀကီးျမင္လ်ွင္မေကာင္းပါ..
မသိေသာသူဆိုလ်ွင္ေရွာင္ဖန္း ကထိုမိန္းမအားမတရားလုပ္ရန္ႀကံစည္ေနသေယာင္ျမင္ေစသည္..
ေရွာင္ဖန္းထိုမိန္းမဆြဲထားေသာလက္အားအတင္းဆြဲျဖဳတ္ကာထမယ္ႀကံေတာ့..'ေရွာင္ဖန္းအမ္း!!!'
'အ-အကိုႀကီး.'
"ခြပ္"
'မင္းကဘာလဲ..ငါ့ညီမတစ္ေယာက္လံုးရိွတာေတာင္ငါ့မိန္းကေလးကိုမင္းဒါဘာလုပ္တာလဲ..'
'အကိုႀကီး..အကိုႀကီးထင္သလိုမဟုတ္..'
'ဟင့္..အကိုက်စ္ေရႊ..ဟင့္..အကိုလာလို႔သာေပါ့..ဟင့္.သူေလကြၽန္မဘာသာပန္းေလးေတြၾကၫ့္ေနတာကို..ဟင့္..'
'အကိုႀကီး..အဲ့လိုမဟုတ္ဘူး..ဂင္ဂ်ီဟယ္ မင္းဘာေတြေလ်ွာက္ေျပာေနတာလဲ..'
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️
Фанфик~~ငါနားလည္လိုက္ၿပီ..ငါမင္းကိုစၿပီးေတြ႕တဲ့အခ်ိန္ကတည္းကငါမင္းကိုခ်စ္မိသြားတာကို~~ >>Yibo>Xiao Zhan>Min Ku>Yibo>Xiao Zhan<< ____________________________ ~~ငါမင်းကို