Zawgyi Ver...
"ဘာ!!ဘယ္သူေတြလာတယ္?"
"မမေလးေအာက္ထပ္မွာရဲေတြေရာက္ေနပါတယ္မမေလး"
"သိၿပီ ငါလာခဲ့မယ္"
...................................................
"ဒီကအရာရိွတို႔ကကြၽန္မအိမ္ကိုဘာကိစၥမ်ားရိွလို႔လဲမသိဘူး? "
"ဂင္ဟန္နာ ခမ်ားကနယ္စပ္နဲ႔ဆက္သြယ္မႈေတြရိွၿပီးတရားမ၀င္မူးယစ္ေဆးဝါးေတြေရာင္း၀ယ္ေနတယ္လို႔သတင္းၾကားလို႔ကြၽန္ေတာ္တို႔လာစစ္ေဆးတာပါ"
"မဟုတ္ရပါဘူးအရာရိွတို႔ရယ္ဘယ္သူကအဲ့လိုေျပာလိုက္တာလဲ"
"ဂင္ဟန္နာ စခန္းကိုလိုက္ခဲ့ေပးႏိုင္မလား"
"ဟက္ ဘယ္မွာလဲအမိန္႔စာ ပါလား အမိန္႔စာျပမွလိုက္ႏိုင္မယ္ မဟုတ္ရင္က်မကရွင္တို႔ကိုပိုင္နက္က်ဴးလြန္မႈနဲ႔အသေရဖ်က္မႈေပါင္းၿပီး တရားစြဲလို႔ရတယ္ေနာ္"
"ခမ်ားကမ်ား.. "
"မင္ဟိုရား ဒီေန႔ေတာ့အကိုတို႔ျပန္လိုက္ၾကရေအာင္ ေနာက္မွအမိန္႔စာနဲ႔အတူျပန္လာတာေပါ့ "
"ဟင္း ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္နားလည္ပါၿပီ ဒီမွာဂင္ဟန္နာ ခမ်ားရာဇ၀တ္ေဘးကေျပးမလႊတ္ေစရဘူး၊ ခမ်ားေစာင့္ၾကည့္ေန ခမ်ားကိုက်ဳပ္ညီကိုယ္စားက်ဳပ္ကို္ယ္တိုင္ေထာင္ထဲမွာအ႐ိုးေဆြးရေအာင္လုပ္ေပးမွာမိုလို႔ "
ရဲအရာရိွေတြျပန္ထြက္သြားၾကၿပီးေနာက္တြင္ ဂင္ဟန္နာအိမ္သို႔လူတ္းစုထပ္ေရာက္လာသည္..
"နင္တို႔ကေကာဘာကိစၥလဲ"
"ဂင္ဟန္နာခမ်ားနဲ႔ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလံုးရဲ့အဆက္အသြယ္ေတြကိုဖ်က္သိမ္းေၾကာင္းကိုသူေ႒းကလာေျပာခိုင္းလို႔လာရတာ ၿပီးေတာ့ခမ်ားသူ႕ဆီကယူထားတဲ့ သိန္း 5000ကိုလည္း ၁ပတ္အတြင္းရေအာင္ျပန္လာဆပ္ပါတဲ့"
"အဲ့ဒါကဘာစကားလဲ ငါဘယ္တုန္းကမွမင္းတို႔သူေ႒းဆီကပိုက္ဆံမေခ်းခဲ့ပါဘူး "
"ခမ်ားမသိေသးဘူးနဲ႔တူတယ္ ျပင္သစ္နိုင္ငံကခမ်ားအေမက လြန္ခဲ့တဲ့၁လေလာက္ကသူေ႒းဆီကလာေခ်းသြားတာ ခမ်ားကိုခမ်ားအေမကမေျပာျပဘူးလား"
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️
Фанфик~~ငါနားလည္လိုက္ၿပီ..ငါမင္းကိုစၿပီးေတြ႕တဲ့အခ်ိန္ကတည္းကငါမင္းကိုခ်စ္မိသြားတာကို~~ >>Yibo>Xiao Zhan>Min Ku>Yibo>Xiao Zhan<< ____________________________ ~~ငါမင်းကို