Part>3<Love?

8.9K 533 7
                                    

Zawgyi Ver...

မနက္ခင္းေနေရာင္ျပျပေလးေအာက္တြင္....
ကုတင္တင္ခုတည္းေပၚတြင္အိပ္ေနေသာေကာင္ေလး၂ေယာက္...
ငွက္ကေလးမ်ား၏ေတးသီသံမ်ားကလည္းျပန္႔လြင့္ေနလ်က္..

'အာ့...အား..ငါ့တင္ပါး..ဟင့္..ဝမ္ရိေပါ..မင္း..'

ေရွာင္က်န္႔ႏိူးလာေတာ့ေအာက္ပိုင္းကစူးစူးဝါးဝါးနာက်င္မႈေၾကာင့္..တရားခံဝမ္ရိေပါအားေမတၱာအတံုးလိုက္အတစ္လိုက္ပို႔ေနမိသည္...

'ေအာ..ေရွာင္..ေရွာင္က်န္႔..မင္း..ႏိူးေနၿပီလား..ဟို..မင္း..ဘယ္နား..'

Yibo pov-*အား..ေသစမ္း..ငါသူ႔ကိုဘယ္လိုေမးရမွာ..မင္းဟိုေနရာနာေနေသးလားလို႔ေမးျပန္လည္းမေကာင္း...
အားးး...မသိဘူး..ေနာက္ျဖစ္မွာေနာက္ထား..ဟူး..အခုေတာ့အရင္ေမးရမယ္..*

'ဟို..ေရွာင္က်န္႔..မင္းနာေနေသးလား..ငါ..'

'မင္း..ပါးစပ္ကိုပိတ္ထား..ဟင့္..မင္းလူေကာဟုတ္ရဲ႕လားဟမ္..နာလားသိခ်င္မင္းခံၾကည့္ေလ..'

'ဟို..ငါေတာင္း..ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ..ငါစိတ္လြတ္သြား..'

'ဘာ..hak ဝမ္ရိေပါ.မင္းေတာင္းပန္ရံုနဲ႔..ဟင့္..ငါ..ဘဝက..ဟင့္..မေနဘူး..မင္းနဲ႔တစ္ခန္းထဲမေနႏိူင္ဘူး..ဝမ္ရိေပါမင္းကိုငါမယံုဘူး..ငါအခန္းေျပာင္းမယ္..အ..'

ေရွာင္က်န္႔ေျပာရင္းမတ္တပ္ထရပ္လိုက္ခ်ိန္တြင္ညကအရွိန္ေၾကာင့္မထႏိူင္ဘဲျပဳတ္က်ေလေတာ့သည္..

'ေအာ္..သတိထားမွေပါ့ေရွာင္က်န္႔ရယ္..လာငါကူေပးမယ္..'

ရိေပါေျပာလည္းေျပာေရွာင္က်န္႔အားထူေပးေလေတာ့...

'ဝမ္ရိေပါ...မင္းငါ့အသားကိုမထိနဲ႔..ဖယ္..လႊတ္..အာ..လႊတ္စမ္း..ဝမ္ရိေပါ..'

'ၿငိမ္ၿငိမ္ေနပါေရွာင္က်န္႔ရာ..ငါမင္းကိုဘာမွမလုပ္ပါဘူး..
ငါမင္းကို..ကူညီေပးမလို႔ပါ..'

'မလိုဘူး..မင္း..ေအာက္ခ်ေပးး..ဟင္..'

ေရွာင္က်န္႔ရႈန္းကန္ရင္းသတိထားၾကည့္မိေတာ့*ဟင္...သူသူဘာမွမဝတ္ထားဘူးလား..အမ္..ငါ့အဝတ္ေတြေကာ..အေမေရ..သားကိုကယ္ပါ..*

ေရွာင္က်န္႔တစ္ေယာက္အေျခအေနကိုသိေတာ့မရႈန္းေတာ့ဘဲ.ရွက္လြန္းလို႔ရိေပါရင္ခြင္ထဲဝင္ပုန္းေနသည္..

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin