Zawgyi ver...
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
ရႊယ္ယန္,,,ရိေပါေျပာေသာစကားမ်ားကိုနားေထာင္ရင္းကၽြန္ေတာ္ေဒါသေတြထြက္လာတယ္....
ဘာလဲဟရိေပါကဘာလို႔ေရွာင္က်န႔္ကိုအဲ့လိုေျပာေနရတာလဲ.
ဒီေကာင္ေသာက္တာမ်ားသြားၿပီထင္တယ္..
ကၽြန္ေတာ္ေတြးေနတုန္းေရွာင္က်န႔္ကွရိေပါမ်က္ႏွာအားလွမ္းထိုးလိုက္တယ္ ငါဘာလုပ္ရမွာလဲဝင္ဆဲြရမွာလား..
ဝမ္ရိေပါမင္းဘာေတြရႈပ္ထားတာလဲ..
ဘာေတြလဲ..သူတိ့ျပတ္သြားၿပီတဲ့လား..နားရိွလို႔သာၾကားရတယ္..ကၽြန္ေတာ္မယံုႏိူင္ပါရိေပါဆိုသည္မွာလညးသူ႔ေရွာင္က်န႔္ကိုခ်စ္တာမွတုန္လို႔ကို..
ေရွာင္က်န႔္ကလည္း..ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္တာ..
ေရွာင္က်န႔္ေဘးကတစ္ေယာက္ကေတာ့ၿငိမ္ေနတယ္..ၾကၫ့္ရတာသူလည္းငါ့လိုဘဲျပႆနာပိုႀကီးမွာစိုးလို႔ဝင္မေျပာတာေနမယ္..
ေရွာင္က်န႔္တို႔ထြက္သြားတဲ့ေနာက္မွာကၽြန္ေတာ္ရိေပါကိုေသခ်ေအာင္ေမးေတာ့လည္း..တကယ္ျပတ္သြားၿပီတဲ့..ၿပီးေတာ့ဘာလဲ..ေရွာင္က်န႔္ကေဖာက္ျပန္တယ္တဲ့ေလ..ပိုလို႔ေတာင္မျဖစ္ႏိူင္ေသးတယ္..
ေရွာင္က်န႔္အေနေအးတာတစ္ေက်ာင္းလံုးကသိတယ္..
ဒီလိုလူမ်ိဳးက..ဘယ္လိုေတြးေတြးမျဖစ္ႏိူင္ဘူး..
တစ္ဆက္တည္းမွာဘဲဘာတဲ့ဓာတ္ပံုသတ္ေသရိွတယ္ဆိုလား..မျဖစ္ႏိူင္တာ..ဒီကိစၥမွာဝွက္ဖဲတစ္ခုခုေတာ့ရိွေနၿပီ..
ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုဆက္ေမးတယ္..သူအခုတဲြေနတဲ့သူဘယ္သုဆိုတာေပါ့..
ဟက္ၾကားလို႔သာယံုရတယ္..သူနာမည္က..
.ဟက္***********************************
'မင္းေျပာတာဘယ္သူ..ဂင္ဟန္နာ ဟုတ္လားရိေပါ'
'မင္းသူ႔ကိုသိလို႔လား'
'ငါေျပာတာဟုတ္လား..တကယ္ဂင္ဟန္နာဆိုတဲ့တစ္ေယာက္လားလို႔'
'ဟုတ္ပါတယ္ဆိုကြာ..ဘာလဲမင္းနဲ႔သိလို႔လား..'
'ဟက္..သိပ္သိတာေပါ့..သိရံုတင္ဘယ္ကမလဲ..သူက..'
'ရိေပါ..'
'ေအာ္ ဟန္နာ..မင္းဒီကိုဘာလာလုပ္တာလဲ..တစ္ေယာက္ထဲလား.'
'မဟုတ္ပါဘူးရိေပါရဲ့..သူငယ္ခ်င္းပါတယ္..
အဲ့ဒါရိေပါကိုေတြ့လို႔ေတြ့ရေအာင္လာေခၚတာ..'
YOU ARE READING
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️
Fanfiction~~ငါနားလည္လိုက္ၿပီ..ငါမင္းကိုစၿပီးေတြ႕တဲ့အခ်ိန္ကတည္းကငါမင္းကိုခ်စ္မိသြားတာကို~~ >>Yibo>Xiao Zhan>Min Ku>Yibo>Xiao Zhan<< ____________________________ ~~ငါမင်းကို