Zawgyi ver...
♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️♾️
မင္ထန္းေဟာက္ခြမ္းေနာက္ကိုလိုက္လာေတာ့လူတစ္ေယာက္အားအုတ္နီခဲျဖင့္ထုခ်လိုက္ေသာေဟာက္ခြမ္းေၾကာင့္မင္ထန္းခဏေၾကာင္သြားမိသည္..
ထိုသူမ်ားထြက္ေျပးသြားေတာ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အားေပြ႕ၿပီးလာတဲ့ေဟာက္ခြမ္း...'မင္ထန္း ခုနကေကာင္ေတြကိုမင္းျမင္လိုက္တယ္မလား..'
'ဟုတ္..ျမင္လိုက္ပါတယ္Boss'
'ေအး..မနက္ျဖန္ငါသူတို႔အေလာင္းကိုငါေတြ႕ခ်င္တယ္..'
'ဟု-ဟုတ္ေတြ႕ေစရမယ္Boss'
ေဟာက္ခြမ္းမင္ထန္းအားေျပာၿပီး ရင္ခြင္ထဲမွာေမ့ေမ်ာေနေသာေကာင္ေလးအားကားထဲထည့္ကာအိမ္ေတာ္ကိုေမာင္းထြက္သြားသည္...
မင္ထန္းကေတာ့ထိုေနရာမွာဘဲၿငိမ္သက္စြာရပ္က်န္ေနခဲ့သည္..
အေတာ္ၾကာမွမင္ထန္းကားေပၚျပန္တက္ကာေမာင္းထြက္သြားေလသည္..
ကားေမာင္းေနေပမဲ့မင္ထန္း၏အေတြးထဲတြင္ေတာ့Bossနဲ႔ထိုေကာင္ေလးသာႀကီးစိုးထားသည္..'ဒီေကာင္ေလးကBossအတြက္သာမန္မဟုတ္ေလာက္ဘူး..'
မင္ထန္းတစ္ကိုယ္ထဲေရရႊတ္လိုက္ကာအိမ္ေတာ္သို႔ျပန္လာခဲ့သည္..
အိမ္ေတာ္ထဲေရာက္ေတာ့ေကာင္ေလးအားဆိုဖာေပၚတြင္တင္ကာေဆးပံုးကိုင္ကာေဆးထည့္ေပးဖို႔လုပ္ေနေသာBossေၾကာင့္မင္ထန္းႀကိတ္ၿပံဳးမိလိုက္သည္..
မင္ထန္းရယ္မိတဲ့အဓိကအေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ေကာင္ေလးလက္ကဒဏ္ရာအားမလုပ္တတ္လုပ္တတ္ေဆးထည့္ေပးေနေသာေရခဲမင္းသားဟုနာမည္ႀကီးေသာသူ႔ရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာမာနခဲBoss..
တကယ္မသိေသာသူဆိုလ်ွင္သူ႔အားေဟာက္ခြမ္းပါလို႔ေျပာလ်ွင္မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွယံုမည္မဟုတ္..
အခုလည္းၾကည့္အံုးအနာကိုေဆးထည့္ေပးေနတာေတာင္ရိုးရိုးမဟုတ္ဟိုေကာင္ေလးနာမည္ဆိုး၍ပါးစပ္နဲ႔လည္းေလမႈတ္ေပးေနေသးသည္..'မင္ထန္း..မင္းအဲ့မွာဘဲရပ္ေနေတာ့မွာလား..'
'အာ..မဟုတ္ပါဘူးBossအေနွာင့္အယုက္ျဖစ္မွာဆိုးလို႔.'
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာRoommate(Z+U)✔️Completed✔️
Фанфик~~ငါနားလည္လိုက္ၿပီ..ငါမင္းကိုစၿပီးေတြ႕တဲ့အခ်ိန္ကတည္းကငါမင္းကိုခ်စ္မိသြားတာကို~~ >>Yibo>Xiao Zhan>Min Ku>Yibo>Xiao Zhan<< ____________________________ ~~ငါမင်းကို