XIV

3.5K 378 73
                                    

Minho ile yaşamaya başlayalı sadece bir gün olmuştu. Minho uyuyordu ben de telefonumun sesine uyanmıştım. Seungmin'in aradığını görmemle birlikte büyük bir çığlık attım, Minho'yu da uyandırmıştım.. telefonu açık kulağıma götürdüm.

"Efendim kanka"
"LAN NEREDESİN SEN"
"Yatakta"
"Annen evden taşındığını söyledi gerizekalı.."
"Hehe o mu? Sen atacağım adrese gelsene bi?" Telefonu suratına kapadıktan sonra Minho'ya döndüm.
"Seungmin geliyor.."
Kafasını anladığını belirten şekilde sakladıktan sonra hazırlanmaya başlamıştık, yaklaşık 5 dakika sonra da kapı çalmıştı zaten.

"Hehe nasılsın?"
Bana garip bir bakış attıktan sonra içeriye girmişti.
"Burada tek mi yaşıyorsun?"
"Pek sayılmaz.." o sırada minho içeriye girmişti.
"Bay Lee?"
"Hehe merhaba."
"Bi dakika yani sen- siz- ne?"
"Kankacım derin nefesler al, bir şey olmuyor, yavaşça buraya otur."

Seungmin'e her şeyi anlatmıştık, şimdi de tepkisini bekliyorduk. "Oha.." iki-üç saniye sustuktan sonra tekrar konuşmaya başladı "LAN SEN EN İYİ ARKADAŞINA BUNDAN BAHSETMEDİN Mİ YILAN" evde koşuşturmaya başlamıştık, Minho ise sanırım bizim yaşımızı sorguluyordu.

Yaklaşık 10 dakika boyunca koşuşturduktan sonra durmuştuk. Seungmin, her şeyi Jeongin'e anlattıktan sonra sohbet etmeye başlamıştık.
"Tamam da siz ne zaman sevgili oldunuz?"
Minho söze atıldı "ben daha üniversitedeysen tanışmıştık. Bu salak kütüphanedeki bir kitabın içine id'sini koymuş, ben de mesaj atmıştım."
Seungmin bana sinirle döndü "koymayacağım demiştin"
"Ehe Ehe öyle mi demişim ben?"

Biraz daha konuştuktan sonra bir-iki haftaya parti vermeye karar vermiştik, böylece minho ve benim arkadaşlarım da tanışabilirlerdi.

Seungmin gittikten sonra Minho ile film izlemeye karar verdik. Bir kaç tane film izledikten sonra da uyumaya gitmiştik zaten.

Teşekkürler Minho, her şey için.

—————

Çok kısa oldu biliyorum çünkü yazacak hiçbir şeyim yok.. aklıma geldikçe yazmaya çalışacağım ama bir şey gelmiyor ki aq kdkdkf
Neyse umarım seversiniz <3

 aklıma geldikçe yazmaya çalışacağım ama bir şey gelmiyor ki aq kdkdkf Neyse umarım seversiniz <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Malice || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin