Dzisiaj obudziłam się o 11:00. Pff co ja mówię Marta i Wera siłą ściągnęły mnie z łóżka twierdząc że prześpie całe życie. Idąc do kuchni zauważyłam że ekipa siedzi na kanapie i coś ogląda.- Hej - powiedziałam na co większość mi odpowiedziała - wy nie na nagrywkach ?
- Dzisiaj mamy dzień wolny - powiedział Karol
Po zjedzeniu śniadania, postanowiłam że spytam domowników czy ktoś jedzie ze mną do sklepu. Okazało się że nikomu się nie chciało.
- Róża mogłabyś zabrać Piotrka do nas? - spytał Karol gdy miałam już wychodzić
- No dobra tylko wyślij mi adres - powiedziałam i wyszłam kierując się do samochodu.
Różowy pedał😂❤
Ul. Konopnicka 36Róża z kolcami 🥀❤
Oki dziękiPo chwili byłam na miejscu a Piotrulo czekał przed blokiem. Pewnie Karol mu powiedział że przyjadę.
- Hej Róża- powiedział wsiadając do auta
- Hej - odpowiedziałam i ruszyłam z miejsca - jak coś to podjedziemy jeszcze do sklepu
Będąc w sklepie ustaliliśmy kto po co idzie. Twardowski poszedł i zapewne bez problemu wziął produkty, a ja się męczę z najwyższą półką do której zwyczajnie nie dosięgam. Moje pierdolone 162 cm nie pomagają mi za nic.
Nagle usłyszałam śmiech Piotrka.
- Mogłaś powiedzieć to bym ci pomógł - powiedział dalej się śmiejąc gdy ściągał moje płatki z półki
***
Ekipa dziwiła się że tak długo nas nie było. Może i bylibyśmy szybciej gdyby Piotrek nie zaczął mnie wozić w wózku sklepowym po parkingu. Postanowiłam że pójdę do pokoju. Nagle usłyszałam jak przedemną coś wybucha przez co się przestraszyłam.
- Haha kolejna osoba zprankowana - powiedział Karol do kamery
- Zabiję cię - powiedziałam i popatrzyłam na podłogę - ty to sprzątasz
Na szczęście do mojego pokoju dostałam się już bez żadnych zakłóceń. Stwierdziłam że oglądne coś na laptopie . Postawiłam na film ,, The Kissing Booth". Po jakichś 30 minutach do pokoju wszedł Piotrek.
- Karol mówi żebyś do niego przyszła - powiedział
Gdy już byłam przy drzwiach, oparł mnie o ścianę i złapał mnie jedną ręką w talii a drugą dał obok mojej głowy.
- Ładnie dziś wyglądasz - powiedział przygryzając płatek mojego ucha.
Po chwili wpił się w moje usta. Oddałam pocałunek gdy Piotrek nagle przestał i wyszedł z mojego pokoju zostawiając mnie w totalnym osłupieniu.
×+×+×+×+×+×+×+×
Przepraszam że nie było rozdziałów
CZYTASZ
Playground | Piotrulo
Fanfic,,Życie to plac zabaw". Róża jest siostrą Karola. Gdy prosi ją o pomoc ona nie umie odmówić