Media przedstawiają outfit opisany w rozdziale
- I co fajnie było? - spytał Piotrek gdy wychodziliśmy z parku trampolin- Tak
Z uśmiechem wróciliśmy do domu przez co domownicy patrzyli na nas dziwnie. Stwierdziłam że pójdę do pokoju i zacznę się przygotowywać do imprezy. Miała się ona zacząć o 19:30, gdy wróciliśmy do domu była 16:00.
Zanim poszłam do pokoju wstąpiłam do kuchni i podgrzałam obiad. Kurczak z warzywami zdecydowanie jest moją ulubioną potrawą.
Po zjedzeniu obiadu poszłam do pokoju tak jak planowałam wcześniej. Zaczęłam przeglądać szafę w poszukiwaniu jakiejś sukienki.
Ostatecznie stwierdziłam że ubiorę spódnicę oraz top na ramiączkach. Wzięłam owe ubrania i poszłam do łazienki. Gdy już się umyłam wzięłam się za makijaż.
Nałożyłam na twarz podkład oraz puder, następnie wypełniłam brwi pomadą oraz nałożyłam czerwony cień na powieki. Zrobiłam kreski, wytuszowałam rzęsy oraz nałożyłam czerwoną szminkę na usta.
Ubrałam na siebie przygotowane wcześniej ubrania oraz dodałam czerwoną marynarkę z naszywką wiśni.
Zbiegłam po schodach prosto do salonu gdzie było kilku członków ekipy.
- Wohoho ale bomba - powiedział Patec
Odpowiedziałam mu uśmiechem. Po mniej więcej godzinie impreza się rozkręciła.
- Wyglądasz mega ładnie - powiedział mi na ucho Piotrek
- Dziękuję
- Idziemy zapalić? - spytał na co Pokiwałam mu głową na tak
Po chwili znajdowaliśmy się przed domem koło samochodów ekipy.
Wtuliłam się w Piotrka przez to że było mi zimno. Chwycił mnie i podniósł. Delikatnie mnie pocałował co odwzajemniłam.
Piotrek posadził mnie na masce samochodu, wszedł pomiędzy moje nogi i ponownie wszczął wcześniejszą czynność.
- Przepraszam ale za kilka... - przerwał - A w zasadzie już jutro znienawidzisz mnie.
Nie za bardzo zrozumiałam o co mu chodzi i starałam się o tym nie myśleć przez resztę wieczoru.
××××××××××××
Przepraszam że dopiero teraz dodaje rozdział ale zapomniałam o tym ( tak wiem moja skleroza jest zajebista). A po drugie wciągnęłam się w Riverdale 😂
CZYTASZ
Playground | Piotrulo
Fanfiction,,Życie to plac zabaw". Róża jest siostrą Karola. Gdy prosi ją o pomoc ona nie umie odmówić