Merhaba sevgililer, ilk kitap fakat tecrübesiz değilim. Daha önce yazdığım kitaplarım oldu fakat onları kaldırarak yeni bir sayfa açtım. Yeni hesap ve taze, güçlü kurgularla karşınızdayım. Deneyimli olduğum bu platformda arkamda olmanızı istediğimi bilmenizi isterim.Kendinize sıkı ve temiz bir düzen verin ve verilen emekleri görerek beni destekleyin.
Değerli olduğunuzu, siz olmazsanız hiçbir şey yapacağımıda unutmayın!
Lütfen adaleti elinize alın ve kurgumun ilk tanıtımını beklemeden okuyun.
Sevgilerle...
❄
İşlerin ters ilerlediği bir hayat yaşatılıp duruyordu bizlere. Öyle dengesiz bir serüven ki daha ne olduğunu anlayamadan yaşatabiliyordun da. Bu derece belirsiz bir hayat normal insanlara zor olurdu. Buradan bile normal olmadığımız âşikarken yıpranıp, duygularımızın sömürülmemesi elimizde olmazdı.
Bu yüzden her yiğidin harcı değildir bir ALKANOĞLU olmak.
Dinç, psikolojisi dirençli ve zeki olmalıydınız. Bunlar sizde olmadığı sürece alkanoğlu villarının yanından bile geçemeyebilirsiniz. Şaka değil, alay ise lügatıma sık sık uğrayan bir etken değil.
Ciddiyim, hemde hep olduğu gibi...
Akıllı bir birey ise kolay yetişmese de bu olanak Alkanoğlu villaları sahipleri için zor değil. Zaten zeki değilsen yerin çoktan silinip gözden kaldırılır, kendini bir daha o ihtişamlı villalarda göremezdin.
Ezileceksin, yeri gelecek ezeceksin ama asla savunmasız olmayacaksın sözleriyle büyütüldük. Gardımızı her daim taşımak bizim için ölüm kalım meselesiydi. O koruyucu düşerse ilk darbede yerlerde olursun. ALKANOĞLU olmak kolay değil evet, nasıl ki ayrıcalıkları var, o soyadın bir de sayısız bedelleri vardı.
Söylesenize bana, her türlü entrikanın döndüğü bu villaların içinde yaşamak bu kadar kolay mı? Hayır, çok büyük yanılıyorsunuz. Çünki anlayamayacağınız kadar zor ve berbattı alkanoğlu olmak. Bizzat elden bunu biliyorken namımız almış başını gidiyordu.
Ben... Gerçek isimi lamia ama ilk konulan ismi kimlikte görünmeyen, lami.
Size ALKANOĞLU malikanesinde zeki ve dirençli olmak nasıl olurmuş göstereceğim!
...
Bölüm, kurgunun tanıtımı biraz okunduğu zaman gelecek. O zamana kadar erken keşfedilirsek çok güzel olacak.
Burada size düşen, kurgunun bu kısmını beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşmanız. Gerçekten, bunu yaparsanız hızla fark ediliriz ve bölümler belli aralıklarla gelir.
Size acemi olmadığımı söylemiştim. Hani hala eksiklerim olabilir ama yeni yeni yazıp, yeni yeni okuyanlara göre oldukça üstte olduğumu biliyorum.
Bunu şimdi fark edemesnizde ilk bölümde ne dediğimi anlayacaksınız.Şimdiden destek olanlara teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VÂR-İS (+18)
Teen Fiction"Hangi kalem benim için önemli de sen onu istiyorsun?" Diye sordu. "Sizinle ilk dersimizde zilin çalmasına yakın yoklama aldınız. Ceketinizin iç cebinden üstünde italik harflerle 'KARAHAN' yazan pilot bir kalem çıkardınız. İşte o kalemi istiyorum ,ö...