₣ØɄⱤ

4.1K 326 478
                                    

Todoroki'nin Ağzından

Bakugou'nun durumu öğrendikten ve onu öptükten sonra bir tepki vermesini bekliyordum. Sınıfa her zamankinden erken gelmiştim. Bakugou'yu beklerken sonunda kapı açıldı ve yüzündeki anlam veremediğim gülümseme ile Bakugou girdi. Beni gördüğü anda sanki durumu hatırlamış gibi gülümsemesi silindi. Sırasına çantasını fırlattı ve oturup kafasını ellerinin arasına aldı. Sanırım olayı düşünüyordu. Nasıl bu kadar kısa sürede unuttuğunu anlamamıştım. Sınıfta sadece Kaminari, ben, Tokoyami ve Bakugou vardı. Suratının aniden nasıl değiştiği aklıma gelince gülmemi tutamamıştım. Sıram patlayınca yere uçtum. Bakugou bana sinir olmuş gibi bakıyordu. Bu sefer gülme krizine girince yakamı tutup beni dışarıya sürükledi.

Bakugou:" Ben sana göstericem şimdi nasıl gülünür"

Todoroki:" senden öğrensem çok iyi olur"

Resmen peşinde sürüklenirken Bakugou bana döndü.

Bakugou:" ne diyorsun lan sen"

Todoroki:" kapıdan girerken diyorum çok güzel gülüyordun"

Bakugou:" seni ilgilendirmez"

Todoroki:" cidden nasıl unuttun olanları"

Bakugou:" annemle bir gece geçirisen anlarsın"

Sonunda yakamı bıraktı.

Bakugou:" Deku biliyor mu"

Todoroki:" anlattım ona da"

Bakugou:" tch"

Todoroki:" nasıl bu kadar rahatsın, Bakugou çocuğa yaptıklarını görmüyor musun"

Bakugou:" anlaması gereken şeyler var"

Todoroki:" bileğini kırarak mı anlatmayı düşünüyorsun"

Bakugou:" sen bana hesap mı soruyorsun"

Todoroki:" soruyorum"

Bakugou:" bana bak yarım, istese beni gayet iyi bir şekilde engelleyebilirdi, istese ezik konumundan da çıkabilir ama yapmıyor"

Todoroki:" peki nedenini biliyor musun, seni seviyor anlamıyor musun. Sana karşı geldikten sonra tekrar yanına gelebilir mi sanıyorsun"

Bakugou:" tek yapması gereken iyileşene kadar benden uzak durabilmek"

Todoroki:" neden"

Bakugou:" çünkü birinin bana böyle bağlanmasını istemiyorum, gerektiğinde benden uzak durabilmeyi öğrenmesi lazım"

Todoroki:" Bakugou onu öldürüyorsun"

Bakugou:" Bu bir sorun mu"

Todoroki:" Bakugou!"

Bakugou:"Bu s*kik bağ aramızda olabilir ama onu.. sevmiyorum. Sevgi denen şeyin nasıl birşey olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Bilmiyorum(!)"

Todoroki:" öğreneceksin(!)"

Bakugou:" bana öğretene kadar alabileceği zararı bir düşün, ikinci intiharı başarılı olur mu sence"

Todoroki:" hatırlarsan bu bağ 3 kişilik, gerekirse ben öğretirim"

Bakugou:" öğret o zaman"

Todoroki:" öğreteceğim"

***

Todoroki:" Midoriya"

Midoriya yolda yürürken biraz hızlanıp ona yetiştim.

Midoriya:" merhaba Shoto"

Dedi güçsüz bir ses tonuyla.

Todoroki:" ne zaman tekrar güleceksin.."

Three DimensionalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin