Tanrısal Bakış Açısı:
Canlı yayın:
Shigaraki:" Ben bu güne kadar ismini duyduğunuz kötüler birliğinin başıyım. Kahramanlara birçok savaş açtık ve saldırı yaptık. Siz de hep destekçileriydiniz. Şimdi gerçek yüzlerini görün. Asıl kötülerin kimler olduğunu"
(Video)
***
"Bütün Japonya'da yayınlanan canlı yayın olay oldu. Gösterilen video ise internette 'Gerçek Kötüler' ismi ile hızla yayılmaya devam ediyor"
"Kahramanlar gözden düşmüş durumda, video'da bulunmayan bazı kahramanlar ise olan olayları soruşturmada görevlendirildi"
"Yeraltı kahramanlarından olan Eraser'in birlikten olduğu ortaya çıktı. Gündemin en üstünde olan şey ise UA kahramanlık akademisinin gözdesi olan öğrencilerin çok önceden taraf değiştirmiş olması. Ancak video dışında hiçbir üye ile iletişim kurmayı başaramadık. Sanırım birlik gerçeği ortaya çıkarıp gerisini polislere ve adını hak eden kahramanlara bırakmış"
"Birliğin ismi ise villain listesinden silinmiş durumda, artık özgürler"
1 yıl sonra:
Bakugou'nun Ağzından:
Dabi:" Shi.. Shi.... SHİİ"
Shigaraki:" lütfen bir bırak da rahat rahat uyuyum.."
Dabi:" Shi-"
Todoroki:" bırak lan adamı!"
Dabi:" ne yapıyorsun lan mal!"
Shigaraki:" Kalkın üzerimden!!"
Koltukta otururken Todoroki'lerin garip aile ilişkisini izlemekten ve gülmekten nefes alamayacak duruma gelmiştim. Dabi bir süredir uyumaya çalışan Shigaraki'yi rahat bırakmıyordu ve en sonunda Shoto Dabi'nin ve dolaylı yoldan Tomura'nın üzerine atlayıp olaya el koymuştu. Shigaraki ise zar zor oradan çıkıp Dabi ve Shoto'nun birbirlerini yemelerine izin vermişti.
Midoriya:" Toga anlaştığımızı sanıyordum!"
Toga:" birşey olmayacak"
Midoriya:" Kacchan! Biriniz yardım edebilir mi bana!"
Yerimden kalkıp seslerin geldiği odaya gittim ve kapının önünde durup içeriye baktım.
Bakugou:" ne oluyor lan burda"
Toga:" hiçbirşey"
Ben geldiğim anda Toga gülerek odadan çıkmıştı. Deku ise yerde uzanmış bir şekilde duruyordu. Yanına gidip yerden kalkması için elimi uzattım ve onu kaldırdım.
Bakugou:" ne yaptı bu manyak"
Midoriya:" önemli birşey değil ya"
Bakugou:" öyle olsun, bu arada git kapıya bak"
Midoriya:" biri mi geldi"
Bakugou:" Namık Kemal seni sordu"
Midoriya:" Namık Ke- Kacchan ne saçmalıyorsun"
Bakugou:" ne bok yiyordunuz diyorum"
Toga:" Twice, kanı aldım!!"
Midoriya:" bu boku yiyorduk"
Bakugou:" iyi halt ettiniz, nereni kesti manyak "
Midoriya:" kesmedi ki, koca iğneyi koluma geçirdi"