Bakugou'nun Ağzından
Todoroki'ye olanları anlatmıştım ve bunun hakkında bir çözüm arıyorduk.
Todoroki:" nasıl olabilir böyle birşey, aklım almıyor"
Bakugou:" konuşturmamız lazım onu, ama nasıl"
Todoroki:" sana hiç mi birşey söylemedi"
Bakugou:" Hayır, eskiden kalma birşey olduğunu söyledi. Bayan Midoriya bana söylemeseydi eğer işin ciddiyetini ben bile anlamayacaktım"
Todoroki:" Buldum!"
Yerimden sıçrayıp elimle Shoto'nun ağzını kapattım.
Bakugou:" Sessiz ol"
Elimi çektim ve tekrar yanına oturup anlatmasını bekledim.
Bakugou:" ne bulduysan umarım adam akıllı birşeydir. Çünkü çok inatçı.. ve malesef çok iyi yalancı"
Todoroki:" Shinso"
***
Shinso:" bizim Midoriya'dan bahsediyorsunuz değil mi"
Todoroki:" evet"
Shinso:" peki durumun ciddiyetinin farkında mısınız? Bu öldürmeye teşebbüse girer, ayrıca daha fazlası da olabilir"
Ellerimi saçlarımın arasına daldırıp sinirden saçlarımı çektim.
Shinso:" ne olduğunu ve kimin yaptığını öğrendikten sonra yetkili birimlere haber vermeliyiz"
Bakugou:" tabi birimlerden önce onu ben bulup öldürmezsem"
Shinso:" öyle birşey yapmayacaksınız, ikinizde. Katil olacağınız bir planın içerisinde olmayacağım"
Todoroki:" merak etme böyle birşeye bende izin vermem, emin olabilirsin"
Shinso:" pekala, numaram bu. Uygun bir zamanda beni çağırın, mümkünse en erken zamanda"
Todoroki:" tekrardan teşekkür ederiz, Shinso"
Shinso:" önemli değil demicem çünkü önemli, karşılığını daha sonra alırım"
Todoroki:" pekala, görüşürüz"
Shinso ile konuştuktan sonra Todoroki ile benim evime doğru yürümeye başladık.
Todoroki:" Bakugou, sence Shinso Aizawa sensei'nin gayrimeşru çocuğu olabilir mi"
Bakugou:" ya sabır, oğlum şu insanların peşini bırak artık. Herkes birinin gayrimeşru çocuğu değil anladın mı"
Todoroki:" kanıtlayacağım"
Bakugou:" aynı Deku'ya da söylediğin gibi değil mi"
Todoroki:" benim hislerim güçlüdür"
Bakugou:" hislerin evimin daha ileride olduğunu mu söylüyor"
Todoroki:" ne?"
Bakugou:" evi geçtin yürüyorsun da"
Todoroki:" dalmışım"
Todoroki yanıma geri dönünce bahçenin kapısını açtım ve giriş kapısına gittik. Kapıyı çalarken bana garip garip bakıyordu.
Bakugou:" ne var"
Todoroki:" alacaklı gibi çalıyorsun da, annen sana nasıl kızmıyor anlamıyorum"
Tam cümlesini bitirdiğinde kapı açıldı ve annem kafama terliği geçirdi.
Mitsuki:" şu kapıyı insan gibi çalmayı öğren artık!"