₴łӾ

3.6K 289 523
                                    

Fantezi time ertelenmiştir

Bakugou'nun Ağzından

Todoroki:" Kaminari.. Kaminari beni duyuyor musun"

Bakugou:" duymuyor iste bırak ben bir patlatıyım onu kendine gelir"

Todoroki:" Bakugou saçmalama"

Bakugou:" çat kapı gitmeyecekti o zaman"

Bir süredir baygın olan trafoyu ayıltmaya çalışıyorduk ama mal bir türlü uyanmıyordu. Sonra birden aklıma bir fikir geldi. Kalktım ve gidip çekmeceden, sinirimi bozanı çarpmak için koyduğum elektroşok cihazını aldım. Onu oraya koymuştum çünkü patlama yapınca etraf kirlenip dağılıyordu ve bana iş çıkıyordu. Cihazı Kaminari'nin göğsüne koyup çarptım ve anında yerinden fırladı. Elektirik vücudundaki ile birleşip çarptığı için fazla volt olmuştu.

Midoriya:" Kaminari-kun iyi misin"

Kaminari:" eğeyw weei"

Bakugou:" gene mala bağladı"

Todoroki:" en azından kendine geldi"

Kaminari dengesini kaybedip yere düşmüştü ve kafasını çarpmıştı.

Kaminari:" wEİİİ!"

Bakugou:" off"

***

Eve geldiğimde kendimi yatağıma atıp telefonumu karıştırmaya başladım. Aklıma yarın onları çağırdığım gelince telefonu bıraktım ve eşyaları koyduğum kolinin yanına gittim. Uzun süredir açmamıştım, zaten içindeki eşyalar da kullanılmamıştı. Koliyi eşya gardrobunun yanına çektim. Önce dolaptaki gereksiz eşyaları attım ve dolabı boşalttım. Koliyi açıp eşyaları yerlerine yerleştirdim. Dolap zaten bu eşyalar için yapılmıştı ve herşeyin yeri belliydi. Bittiği zaman dolabı açık bırakıp karşısına oturdum ve eşyaların kullanımlarını bir hayal ile gözümün önünden geçirdim. Kendi kendime güldüm ve dolabı kapattım. Sandalyeme oturup bilgisayarın başına geçtim. Yarın izlemek için bilgisayardan film bakmaya başladım.

Todoroki'nin Ağzından

Eve geldiğimde odama çıkıp yatağa uzandım. Telefonuma bildirim gelmesi ile telefonu açıp mesaja baktım. Özel numaradan gelmişti ve garipti.

Mesajlar

Özel Numara:

*****: Gece uyurken seni izlemek çok zevkli.

Kimsin

*****: Beni tanımak mı istiyorsun? Merak etme yakında tanışacağız.

Sen neden bahsediyorsun ve beni izlemek derken neyi kastettin

*****: Kastettiğim şey odanın penceresini kilitlemelisin, orada savunmasız bir şekilde uzanırken sana yapabileceğim şeyleri düşünmek bile beni delirtiyor

Saçmalamayı kes ben pencereyi her zaman kilitliyorum

___

Yataktan kalkıp panikle penceremi kontrol ettim, kilitli değildi.
___

*****: kilitlediğinden eminsen neden kontrol ettin?

Bunu nerden biliyorsun!

*****: kitaplığına bak
___

Three DimensionalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin