Medyada tecavüze uğrayan çocukları kurtarma derneği başkanı var ve benim çok sevdiğim birisidir kendisi
Midoriya'nın Ağzından
Kacchan'ın söylediği planı uyguluyorduk. Ben Todoroki'nin uzağında ama beni görebileceği şekilde yürüyordum ve o da beni takip ediyordu. Herşeye rağmen tedirgindim, içimde kötü bir his vardı. Bir sokağın köşesini dönünce önüme birden Kacchan çıktı ve ağzımı kapatıp konuşmaya başladı.
Bakugou:" benim korkma, yurtta kalırsam eğer kafayı yiyecektim. Bende yanınıza geldim. Çabuk Shoto'ya haber ver, beni görünce s*çmasın ağzıma"
Kafamı salladım ve elini ağzımdan çekti. Shoto benim ilerlediğimi düşünmüş ki o da dönüş kısmına gelmişti ve bize bakıyordu.
Midoriya:" Todoroki sakin ol o Kacchan, sakın birşey yapma"
Şüpheli bakışlarla yanımıza geldi.
Bakugou:" eğer yurtta daha fazla kalsaydım kafayı yiyecektim, sakın yanlış birşey yapma s*kerim seni"
Yurt lafını duyduktan sonra o da Kacchan'ın gerçek olduğundan emin olmuştu.
Todoroki:" of Bakugou neden böyle yaptın! Ya bizi gördüyse, bu günkü şansımızı kaybettik demektir"
Bakugou:" yeterince dolandınız, daha fazla bekleyemedim. Bu günlük yeter, bir kafeye geçip birşeyler içelim, yürüyün"
Kacchan geldiği için bu günlük işimiz bitmişti, arama yaptığımız ikinci gündü ve hala yanıma gelmemişti. Aslında bundan hiç rahatsız değildim. Bir kafeye gelip birşeyler istedik ve bir masaya oturduk, bir süre sonra Kacchan siparişleri almak için gitti ve alıp geri döndü.
Todoroki:" zaten masaya getirirlerdi, neden kalktın ki"
Bakugou:" o garsonu görmedin mi, sakarca davranıyordu. Ya üzerimize dökseydi bunları? bir de onunla uğraşamam"
Bize kahvelerimizi verip kendine aldığı enerji içeceğini kafasına dikti ve tek seferde bitirip masaya boş kutuyu koydu.
Midoriya:" bunun zararlı olduğunu söylemiştim"
Bakugou:" birşey olmaz"
***
İçeceklerimizi içtikten sonra hava kararmaya başlamıştı ve kafeden çıkıp yavaşça yürümeye başladık.
Bakugou:" biraz yürüyüş yapalım, o lanet yurtta kalmaktan beynim eridi. Hiç bu kadar uzun süre boyunca kimsenin bana bağırmadığı olmamıştı, çok garip hissediyorum"
Midoriya:" Mitsuki teyzenin terliğini özledin sanırım *güler*"
Bakugou:" O küçük mal sapık da yurttaydı, ona bağırmaktan kafam şişti. Sakin bir yere gidelim"
Todoroki:" pekala, şu tarafa doğru gidelim. Oralar daha sakin"
Midoriya:" bence eve dönmeliyiz"
Bakugou:" merak etme birşey olmaz"
Yürürken Kacchan kolunu omzuma atmıştı, bende gülümseyerek yürümeye devam ettim. Ancak hislerim sanki içimde bir bomba varmış ve patlayacakmış gibi bana gitmemem gerektiğini bağırıyordu. Arkamda daha tanıdık bir şey hissediyorum, sanki oradan yayılan bir sevgi vardı. Arkamı döndüm.
Todoroki:" Bakugou"
Bakugou:" kime dedin?"
Todoroki:" Senden başka kaç tane Bakugou var, tabiki sana diyorum"