Tanrısal Bakış Açısı:
Todoroki:" ABİ!!"
Shoto hızla gelip kendini Dabi'nin önüne atmıştı. Bedeninden ördüğü duvar sayesinde ateş abisine dokunamayacaktı. Ama Dabi buna izin vermeyip Shoto'yu anında arkasına almıştı. İki çocuk da olacakları beklerken önlerindeki ateş çoktan sönmüştü.
Endeavor:" 'abi' mi"
Dabi ateşin söndüğünü görünce vücudunda daha fazla güç bulamayıp kendini dizlerinin üzerine bırakmıştı ve kafasını kaldırıp Endeavor'a dönmüştü.
Dabi:" ne oldu, tanıyamadın mı peder?"
Endeavor Dabi'ye doğru ilerlerken Shoto önüne geçip onu engellemişti.
Todoroki:" sakın ona yaklaşma, seni öldürürüm"
Endeavor:" o Touya mı"
Todoroki:" uzak dur"
Shoto yavaşça Endeavor'a arkasını dönüp Dabi'ye koşmuştu.
Midoriya:" Kurogiri!"
Izuku da Kurogiri'yi çağırıp Dabi'nin yanına gitmişti hızla. Saniyeler içinde mor sis bulutu yanlarında belirmişti ve geçidi açmıştı. İki çocuk da Dabi'nin kollarının altına girip onu geçitten üsse getirmişlerdi. Geçitten çıktıkları anda kollarındaki beden Shigaraki tarafından alınmıştı.
Dabi:" burada ne işin var"
Shigaraki:" Izuku doktoru getir"
Dabi:" Shi"
Midoriya hızla odadan çıkıp doktoru kapattıkları odaya gitmişti.
Shigaraki:" Shoto onu taşımama yardım et"
Dabi:" Hayır! Beni dinle, burada olmaman gerekiyor geri dön"
Shigaraki:" boşuna nefesini harcama"
Dabi:" Shi! Bu senin hayalin, yarıda bırakamazsın!... yüzüme bak!"
Dabi Tomura'nın yüzünü tutarak kendisine bakmaya zorlamıştı. Ona döndüğünde ise ağladığını görmüştü.
Shigaraki:" benim hayalim sensin, herşeyi bırakabilirim, herkesi, ama seni bırakamam. Sen benim herşeyimsin"
Dabi tuttuğu yüzü kendine çekti ve etraflarındaki kimseyi umursamadan onu öptü. İmkan olsa bu iş daha da uzayacak gibi duruyordu ancak yaralı biri vardı. Shigaraki ondan ayrılıp kolunun altına girerek yürümesine yardım etmişti. Shoto da ona yardım edip diğer odadaki sedyenin üzerine oturtmuşlardı ve uzanmasına yardım etmişlerdi. Hemen ardından Midoriya ve doktor ilaç ve eşyalar ile odaya girmişlerdi.
Shigaraki:" yaralarının tam yerini biliyor musun"
Dabi:" kolumda 3. Derece bir yanık var, yüzeysel birşeyim yok ama iç kanama geçiriyorum"
Doktor:" iç kanamayı tek başıma durdurmam mümkün değil"
Dabi:" anladık ölecez drama yapma"
Dabi kafasını kaldırıp doktora çıkıştıktan sonra kendini tamamen serbest bırakıp gözlerini kapatmıştı.
Shigaraki:" Kurogiri"
Kurogiri:" Anladım"
Sedyeyi geçitten geçirip birkaç kişi ile birlikte hastaneye açılan geçitten çıkmışlardı.
Shigaraki:" acil hasta var!"
Birkaç acil doktoru sedyeyi tutup ameliyathaneye sürüklemeye devam etmişlerdi.