Bir bölüm soft yazıyım, güzel şeyler olsun dedim, bunların sevimliliği bana battı.
Hem yaoi yazmayı özledim yahu Yazsam mı ki aceba?
Bakugou'nun Ağzından
Bir plan üzerine bizim sınıfın yurdunda toplanmıştık. Tehlike geçtikten sonra burada kalmak zorunlu olmamıştı ve nadiren buraya geliyorduk. Yine sınıf burada toplandığı zaman Kaminari b*ktan beyni ile şişe çevirmece oynama fikrini ortaya attı ve yere daire şeklinde oturdular. Aslında bu oyunun doğrusu herkesin bildiği şekilde değil.. aptallar. Herkes sıra ile şişeyi çevirirdi ve kapak tarafı kime gelirse ona şişeyi çeviren kişi sorusunu sorardı veya görevini verirdi. Doğru bilinen tek kısım Doğruluk mu Cesaret mi sorusu o kadar ve orjinal oyunu bilen az kisi var. Herkes şişenin kapak kısmı ile alt kısmı kime gelirse onlar oynar sanıyor. Mallar yanınızdaki kişi ile olma imkanınız yok öyle oynarsanız. Ben bir süre oyunun dışında kaldım, sadece sorulan soruları dinledim ve görevleri izledim. Çevirme sırası bana gelene kadar.
Kaminari:" Bakugou! Sıra sende"
Bakugou:" s*kik oyununuzu oynamayacağım"
Todoroki:" Bakugou hadi ama"
Bakugou:" Sırlarınızı ortaya dökerim veya sizi rezil ederim. Kabul mü"
Oturanlardan onay sesleri gelmişti. Yanlarına çömeldim ve şişeyi çevirdim. Uraraka.
Bakugou:" Uraraka, Doğruluk mu Cesatet mi"
Uraraka:" Cesaret"
Bakugou:" Mineta il-"
Uraraka:" DOĞRULUK!"
Bakugou:" Bak dökerim özel hayatını ortaya!"
Uraraka:" ondan iyidir"
Dedi panikle.
Bakugou:" kaç kişi ile yattın"
Uraraka:" Ben bakir'im"
Bakugou:" inanayım mı"
Uraraka:" yalan söylemiyorum!"
Bakugou:" tamam bu seferlik yırttın"
Sıra Mina'ya geçti ve şişeyi çevirdi. Yarım p*ç.
Ashido:" Todoroki-kun! Doğruluk mu Cesaret mi"
Todoroki:" Hmm.. Doğruluk"
Ashido:" Eskiden hoşlandığın biri vardı, kimdi"
Bunu duyunca p*ç kaskatı kesildi. Ellerini 'lanet olsun' der gibi yüzüne kapattı ve kendini geriye bırakarak sırtını yere yasladı.
Todoroki:" mnm"
Ashido:" Todoroki-kun! Böyle kaçamazsın, Kim o!"
Todoroki:" Monoma!"
Mineta:" NE! SEN GAY MİSİN!"
Bakugou:" kapa lan çeneni, sana ne onun eğliminden am*na koduğum"
Ashido:" Tamam! Sıradaki sensin Midoriya-kun"
Deku şişeyi çevirdi ve Kirishima çıktı.
Midoriya:" Doğruluk mu Cesaret mi Kirishima-kun"
Kirishima:" Cesaret tabiki, erkek adam korkmaz"
Deku daha önce görmediğim bir şekilde imalı imalı gülümsemişti.
Kirishima:" o konu olmaz!"
Midoriya:" öyle bir kural duymadım"
B*ktan saçlı kafasını pişmanlıkla eğdi ve Deku'yu bekledi.