7. Bölüm: Tolga

59 6 5
                                    

İyi Okumalar :)
  
   Ertesi gün kalktığımda hâlâ Sinem'in söyledikleri aklımdaydı. Gerçekten o çocuğtan hoşlanıyordum belki de aşıktım, kafam çok karışıktı. Bu düşüncelerimi kafamda toparlamaya çalışırken ninem odama girdi. "Uyandın mı uykucu,dün yemekten önce bir uyudun daha uyanmadın, çok yoruluverdin dün galiba okulda."  Gerçekten okul yorgunluğumuydu bu yoksa aşk yorgunluğumu. Bu düşüncelerini kendine sakla Cemre ve ninene doğru düzgün bir cevap ver. "Evet nine,dün okulda çok yoruldum. Hiç yemek yiyesimde yoktu bende uyudum ama şuan kurt gibi açım umarım kahvaltı hazırdır,değilse de ben mutfağa gidip hazırlıyorum." Ne kurt gibi açmıyım? Ahh Cemre bir kere yalan söyleyebilmeyi becer be kızım yaa ama ne yapayım tabiatım böyle,yalan söylemek doğamda yok. "Guzum kahvaltıyı hazır ettiydim ben hadi deden de bizi bekliyodu hadi geçelim salona." Neyse ki sofrada çok yeşillik varda sadece onlardan yiyip kurtulabilirim. "Günaydın dedecim." "Günaydın kızım." dedi ve ekledi: "Seni çok yoruyorlar galiba okulda baksana yüzünü bile göremiyoz." Dedecim keşke okul yorgunluğu olsa. "Yani dede kısmen böyle oluyor. Her zaman bu kadar ders olmuyor elbette." Bu şekilde muhabbet geçip giderken çoktan kahvaltı faslı bitmişti sıra kahvaltı sofrasını toplamaktaydı. Tam sofrayı toplamaya başladım ki kapı çaldı. Hemen gidip kapıyı açtım,gelen Sinem'di. "Hoşgeldin Sinem." "Hoşbuldum Cemre, hadi kahve içmeye gidelim." Ne kahve içmek mi? Bu demek oluyor ki bizi abisi bırakacak ama bu benim ölüm nedenim olurdu, hemen birşeyler bulmam gerekirken ninem geldi,Sinem'in kahve içmeye çağırdı duymuş olacak ki şöyle dedi: "Tabii gızım gidin Cemre'ninde kafası dağılır. Sürekli sürekli ders olmaz dimi? Hadi Cemre hazırlan da gidin Sinem'le." Evet,harika gerçekten harika. "E hadi Cemre hazırlan." "Tamam, tamam bekle beş dakika geliyorum hemen."  Ne giyecektim peki? Hemen dolaba koştum ve ne giyebileceğime baktım. Hmm evet siyah kot, su yeşili yarım kollu t-shirt. Ve hazırım bi dakika bu yüzün hali ne böyle renksiz,bembeyaz ruh gibi. Hızlıca makyaj çantamı aldım ve allıkla yüzümü renklendirdim,ımm biraz da rimel olsa hiç fena olmaz sanırım. İç sesim benimle konuşmaya başlamıştı bu arada. O çocuk için mi bu hazırlık Cemre HanımBen mi o çocuk için hazırlanacağım. Güliyim bari. Kabul et Cemre o çocuk için hazırlanıyorsun. Neyse saçma düşünceleri bir kenara bırakıp Sinem'in yanına gitmem gerekiyordu. Kızı bekletmeyeyim birde. " Ben hazırım,hadi çıkalım Sinem." "Ooo bu ne güzellik Cemrecim." ve kulağıma fısıldadı : " Abim için mi yoksa bu güzellik." Benim de bu lafın üzerine hemen yüzüm kızardı tabii. "Tamam, tamam kızarma bir şey demedim." Offf beyaz ten neden hemen utandığında kızarırsın ki. Beyaz tenin en sevmediğim özelliği buydu, hemen kızarması. Cafe yürüme mesafesindeydi o yüzden arabaya binme ihtiyacı duymadık. Yol boyunca ne Sinem konuşti ne ben. Ve sonunda cafeye ulaştık. Bilin bakalım içeride kim vardı. Evet doğru tahmin: o çocuk, adını bile bilmediğim o çocuk. Hemen o çocuğun oturduğu yere geçtik. Sürekli de o çocuk deyince bi garip oluyor hee ama ne yapayım çocuğun ismini bilmiyorum ki. Oturduktan yaklaşık bir dakika sonra elini uzattı. "Ben Tolga." Eveeet öğrendim çocuğun adı Tolga'ydı. Bu benim için çok önemli bir bilgiydi. O anda bende elimi uzattım ve "Bende Cemre, memnun oldum." Şu andan gerçekten çok memnunum Tolga Bey'cim. Kalbim halay çekiyordu resmen şu an delirmek üzereyim galiba yaa.

Selamlar öncelikle. Şunu söylemek gerekirse gerçekten bütün karakterlere şimdiden çok alıştım. Ama keşke haftada iki-üç kere bölüm atabilsem ama internet sıkıntısı yüzünden bu pek mümkün olmuyor. Ve bu işte çok acemiyim o yüzden bölümleri pek uzun tutamıyorum maalesef :(  Bir konuya daha deyinmem gerekirse hikayeyi yazarken zorlanmamın bir sebebi de hikayenin 2012-2013 yılları arasında geçmesi çünkü daha akıllı telefonların bile yeni yeni çıktığı bu dönemde ne Whatsapp vardı ne de Instagram bu gibi sosyal medya platformlarını hikayede kullanamam gerçekten çok ama çok zor oluyor. Her neyse biraz saçmaladım. Ama bu açıklamayı yapmak mecburiyetinde gibi hissettim bu yüzden yazdım. Neyse bir daha ki bölümde görüşmek üzere sağlıklı kalın hoşça kalın <3
  

Bir Yörük SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin