Multimedia: Ezgi-Ecem
Yavas yavas gozlerim aciliyodu. Beynim zonkluyodu, basim patlamaya hazir bir bomba gibiydi
Yanimda iki tane kiz, "Zeynep, kiz uyandi." diye bagirdi.
soguk bi yerdi ve ben buz gibi mermerde oturuyodum
Zeynep geldi ve "Uyanmissin prenses"
"Bana ne yaptiniz boyle?!?!?!?"
"Sadece biraz hap"
Ne hapi bana ne icirdi bu kizlar Allahim?
"Birakin beni nolur"
"Annem merak eder lutfen, yalvaririm"
"Acelen ne? Gidersin. Ama bence gidemezsin gitsen bile en gec aksama beni bulmak zorunda olacaksin (:"
Saat kacti? Hangi tarihteydik? Nerdeydim?
Lanet olsunki bilmiyorum...
"Birak lutfen, nolur"
Yanimdaki kizlara kas isaretiyle beni gosterdi. Kizlar hemen bagli olan ellerimi cozduler. Direk kostum ciktim o evden arkama bile bakmadan, cok korkunc bir yerdi...(5 YIL SONRA)
Sicacik bi yaz sabahina annemin bagirislariyla uyandim, "Tamam be kadin uyandimmm"
Diye cirladim ve annemin terligine maruz kaldim.
"Hadi kizim caylar sogudu"
"Geldim annem"Gunaydinlastiktan sonra yemegimi hizlica yiyip okulun yolunu tuttum.
Artik yeni mahalledeydik. Ezgi yoktu, o guzel hatiralar yoktu, eski okulum yoktu.
Okula vardim bugun 10.sinifin ilk gunuydu.
Hic gormedigim yuzler, tarzlar, insanlar.
Annem calisiyodu, cok buyuk bi sirkette mudur olarak. Ístedigimi aliyordum, kolejde okuyordum, son moda kiyafetler giyiyordum.
Okula girdigimde mini siyah sortum askili beyaz tisortum ve mor vanslarimla cok guzel olmustum.
Herkes bana bakiyordu duz kahverengi saclarim ve mor uclariyla asiri ilgi cekiciydim.
Herseyi unutmaya calistim tami tamina 5 yil surdu. Canim acidi, dalga gectiler, uzuldum, kirildim. Ama sonunda hayatimiz yoluna girdi.
Yeni okulum cok yakisikli cocuklar, kendini havali ve guzel sanan surtuklerle doluydu.
Sinifa girdigimde yer bulmak adina ilerlerken kolumun sertce tutulmasiyla irkildim.
Bu kiz, bu kiz, bu kiz
Aman Allahim bu kiz Ezgi
"Sen, senin ne isin var burda?"
"Uhm, belki buraya tasinmis olabiliriz(:"
"Inanmiyorummm!!!"Diye cirladim ve birbirimize deli gibi sarildik.
Cok guzel bi gundu umarim hersey harika gecer.
Ezginin yanindaki yerimi aldim ve konusmaya basladik.
"Napiyosun sen senelerdir? Bi haber vermeden gittiniz, cok merak ettik. Aradim ama hattin kullanilmiyomus."
"Oyle gerekti Ezgim, sonra konussak?"
"Pekala"Ve sinifa hoca girdi.
Bu sinif hocamizmis ve bize okul hakkinda bilgi veriyordu.
Sıkıcı bi okul saatinden sonra evdeyim!!
Ve yanimda vazgecilmezim olan Ezgi.
Butun gece film izledik, eskilerden bahsettik ve vazgecilmemiz olan dedikodu yaptikkk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR HAYAT
General FictionBi genc kiz ve babasiz gecen hayati karsilastiklari insanlar ona deger verenler vermeyenler.