Multimedia: Mert
Cok guzel bi gune igrenc alarmin calmasiyla uyandim.
Odamdan cikip banyonun yolunu tuttum, genel islerimi hallettikten sonra asagi kahvaltiya indim. Sevgili kardesimin '(:' Kemal dencek arkadasi ve abisi annemlerle kahvalti yapiyolardi cocuk 18-19 yaslarinda kumral, masmavi gozlu, 1.80 boylarinda bi cocuk.
"Gunaydin millet"
"Gunaydin kizim"
"Kizim bak bu, Mert Kemalin abisi. Bugun senle okula gelicek."Kisa sureli bakismalarimizdan sonra..
"Tabikide annecim"Kahvaltiyi yaptiktan sonra beraber okulun yolunu tuttuk.
Yolda giderken su birikintisi olan yoldan geciyoduk ve bingo!
Araba ustumuze su sicratti ve benim ustum basim camurlu su oldu. O yetmezmis gibi camurun icine dustum:(
Mert ise bu halima bakip guluyodu.
"Gulecegine kaldirsana?!?"
"A-ama c-cok komik."
"Ne hala guluyosun be salak"Kalkmaya calistim ve ayagim kayip tekrar camura kapaklandim.
"Yaaa lanet olsun!!"
"Tamam dur yine dusme ben kaldirayim"Dedi ve gulmeye devam etti.
O sinirle bacagindan tuttum ve yere cektim. Oda benim gibi camurun icine kapaklandi. Bu sefer gulme sirasi bendeydi dimi?
Tam kalkcaktim ki kolumdan tutup kendine cekti.
"Nereye kucuk hanim?"Dedi ve yarim agiz guldu.
"Okula"Diye sacma bi cevap verdim ve guldum.
"Bu halde ne okulu? Daha okulun baslamasina cok var. Seni evime gotureyim temizlenip gideriz"Biraz dusundukten sonra kafami tamam anlaminda salladim ve beraber tutunarak kalktik.
Cok igrenc gozukuyoduk ve biran once temizlenmek istiyodum.
Eve geldik. Kocaman bi bahcesi olan iki katli bi evdi.
Evin kapisini acti ve iceri girdik. Harika buyuk ve ferahti.
"Burada tek mi yasiyosun?"
"Evet. Annemler okuluma yakin olsun diye bu evi almislar."
"Banyo ne tarafta acaba?"
"Banyo ust katta solda ikinci kapi"
"Esyalarini cikartip kapinin onune koyda temizleyim."Sasirmistim acikcasi bu cocuk esyami yikiycakti?
"Tamam"Dus aldiktan sonra havluya sarilip kapiyi yavasca actim ve
"Esyalarim nerde!?!?" diye cirladim ve bi anda karsima belinde havluyla cikti. O sirada hemen kapinin arkasina saklandim. O kumral saclarindan sular gogusune damliyordu. Cok heyecanlamistim ve Mertten cevap geldi.
"Yere baksan gorurdun."Kafami asagi dogru cevirdim ve esyalarim yerde!!!
Aman Allahim utancimdan esyalari kapip kapiyi kapadim.
Giyinip asagi indigimde koltukta oturmus telefonla konusuyordu.
"Evet sevgilim birazdan cikicam. Okulda gorusuruz. Bende optum bebegim."
Ve soka girdim biraz kalbim acidi sanki. Ama niye aciyorki kalbim? Mert benim neyimki?
Merdivenlerden hizli ve sert adimlarla indim. Cantami kapip kapiyi actim.
"Kahvalti etseydik."
"Yok Mert sevgilim bekliyoda aramis kac kere."
"Peki sen bilirsin"Yalanin dibine vurmustum, ne sevgilisi bea?
Benim sevgilim yokki. O sinirle super bi yalan attim. Helal bana!!
Evden tam cikarken kolumdan tuttu ve kendine cevirdi. Nefesi yuzume carpiyordu. Adeta kalbim yerinden cikicakti.
"Bu yasta sevgililere alisma guzelim"
Dedi ve..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR HAYAT
General FictionBi genc kiz ve babasiz gecen hayati karsilastiklari insanlar ona deger verenler vermeyenler.