multimedia:Mert
Dedi ve...
Beni kendine daha cok cekti ve burnu burnuma degiyordu. Artik aramizda hic mesafe yoktu konussa dudaklarimiz birlesicekti.
Kalbim hizli atiyodu. Hani karnimdaki kelebekler varya onlar dans etmeyi birak parti veriyordu resmen. Dusundukce nefes alisverisim hizlanmisti onun nefesini yuzumde hissediyordum artik aramizdaki mesafeyi acmamiz lazimdi yoksa yanlis biseyler yapabilirdik. Tam mesafeyi acicakken dudaklarimiz birlesti...
Gogusunden hizla ittirdim. Ve tokati yapistirdim. "Gerizekali ne yaptigini saniyosun?!?!?" Ben bi surtuk degildim, ilkim ozel olmaliydi. Yuzune dahj bakmadan kapidan ciktim ve okulun yolunu tuttum. Gelip gelmemesi umrumda degildi. Okula vardigimda gozum Ezgiyi ariyordu olanlari anlatmam lazimdi hemen! Simdi!
Uyanir uyanmaz basima yastik surusu yedim. Ve bu kardesim olacak Keremdi!!
"Ne var gerizekali!!"
"Uyanmayi dusunuyomusun?"
"HAYIR"dedim ve uyumaya devam ettim, ama rahat vermediki Kerem.
"Kalk Ecem Kemalle Mert geldi."
Mert mi, Mert mi, Mert mi...
"Tamam"Giyinip sacimida yaptiktan sonra hazirim!
Asagi indigimde Mert yemek yiyordu ve ayak seslerimle bana bakti sacimi duzlestirnistim okul esyalarimida giydim hazirdim.
"Ben hazirim"
"Cikalim ozaman"
"Kizim yemek yeseydin"
"Yok anne gec kaldik, okulda atistirirm biseyler"
"Hadi gorusuruzzzz"Evden ciktik ikimizde sessizdik, sessizligimi bozmayada niyetim yoktu.
Okula vardik zaten evimize cok yakin. Ogle arasinda Ezgiyle yemek yiyorduk ve yanimiza Mert geldi.
"Selam kizlar"Gozlerimi kacirdim ve ona bakmadim benim yerime Ezgi cevap verdi.
"Selam canim"Canim canim canim?!?!
Ne demek canim aq ne yoksa ben Merti kiskaniyormuyum?
Hayir olmasin ya hazir degilim yeni bi iliskiye, belkide hazirim?
Dusunceler beynimi yerken Ezgiyle Mertin koyu muhabettini ayaga kalkip hizli adimlarla giderek bozdum.
Yoksa Ezgi Mertemi asik? Mertin beni optugunu anlattigim halde ona asik olabirmi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR HAYAT
General FictionBi genc kiz ve babasiz gecen hayati karsilastiklari insanlar ona deger verenler vermeyenler.