-8-

25 3 0
                                    

Multimedia:Ezgi

Ben denize daldikca ruzgar icime isliyordu hava sogumaya baslamisti artik. Ikimizde konusmuyorduk. Hala kendi kendime anilarimi dusunurken gozlerim her zamanki gibi yaslanmaya baslamisti.

Bu sessizligimizi Mert bozdu kollarinin arasina aldi beni o an tum soguklugum gitmisti sanki icim isinmisti kendimi bi anda hic bir derdi olmayan hayati mukkemel gecen biriymisim gibi hissettirdi.

Dakikalarca boyle durduk ne o konustu nede ben, keske boyle kalsak hep daima.

.....................

Sabah herzamanki gibi demi lovato-in real life alarm sarkisiyla uyandim. Okula gitmek icin beni Mert evden alcakti.

Uzun zamandir sacimin rengini degistirmemistim bu sabah yapicaktim sac tebesirlerimle sacimin uclarini boyayacaktim.

.........................

Saclarimin uclarinida kirmiziya boyadigima gore hazirim.
"Kizim hadi kahvalti yapcaz in asagi. Mertde burda seni bekliyor"
"Geliyom anne"
-Uuu Mertmi bu cocuk beni beklemekten yorulmadimi hic

-Demekki seviyor.

-Bence soz verdigi icin geliyor.

-Ne sozu bea.

Hee dun sahilde bana verdigi soz: "Yarin sabah seni alicam"

"Tekmi geliceksin?"

"Ne demek o?"

"Yok yani her zaman yaninda Ezgi varda ondan dedim."
" O benim yanima geliyor, o benimle oturmak istiyor, o benle yemegini yemek istiyor. Sen istesen gelirdin. "
"Benimmi gelmem lazim? Sen gelsen"
"Ozaman yarindan itibaren soz seni ben alcam, beraber yemek yicez,  beraber takilcaz."
"Peki bakalim(:"

Mert ne guzel bir cocuktu be bu sozleriyle beni cok heyecanlandirmisti.

Asagi indigimde herkes kahvalti yapiyordu.

........................

Arabadan indigimizde okula dogru ilerledik beraber en arka siraya oturduk soz verdigi gibi hep benimle ilgileniyordu aslinda boyle olmasi kotuydu, sonucta soz verdigi icin benimle takiliyordu.

................................

"Bu beni kotu hissettiriyor Mert. Yapma bunu bana"
"Sana soz verdigim icin degil, kendi istedigim icin seninle takiliyorum"
"Yalan atiyosun inanmiyorum sana"
Ve birden kapi acildi iceri Ezgi girdi.

"Ne bagiriyosunuz sinifta, herkes sizi dinliyor."
"Sanane Ezgi SA-NA-NE!?!"
"Bana bagirma Ecem!"
"Siktir git siniftan Ezgi!?!?!"

Mert ayaga kalkti ve Ezginin koluna girip siniftan ciktilar.

Az once bana nutuk yapan Mert simdi resmen beni satmisti.

Ama karsiligi cok kotu olcak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOR HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin