Azi te-ai trezit la cât ai vrut tu pentru ca tu nu mai mergi la școala pentru o săptămâna pentru "accidentul la cantina".
Așa erai îmbrăcată :Ma ridic somnoroasa din pat pentru ca imi era extrem de lene. Merg să imi fac micul dejun dar când ma aproprii de bucătărie aud niște batai în ușa credeam ca e prietena mea Bibi și am așteptat să intre singura în casa pentru ca ea așa făcea de obicei dar prin surprinderea mea bătaie nu încetat așa ca am decis să merg să deschid ușa pentru ca deja ma durea capul, când deschid ușa rămân înlemnita pentru ca era Tae.
Amira: Tae ce cauți aici?
Tae nu-mi Răspunde și intră-n casa și se pune pe canapeaua din sufragerie așteptându-mă.
Amira: TAE ce cauți aici!?
Tae: Mi-a fost dor de tine! te trage de mâna și te săruta 😘. Tu îi răspunzi sărutului, Sărutul a devenit unul extrem de lung și super HOT. Ați despărțit Sărutul din cauza nevoiei de aer și ți-a lăsat o dâră de saliva pe buzele voastre. Te-ai uitat la Tae care te privea atent, te-ai rușinat și te-ai ridicat. După câteva secunde te duci la Bucătărie în timp cel intrebi pe TAE dacă a mănâncă mic dejun.
Tae: Dacă îl faci tu da! și îmi arată zâmbetul lui pătrățos pe care îl iubesc enorm.(chiar îl iubesc).
Amira: Da😊
Te-ai uitat in frigider pentru ingrediente, pentru panckesc😋.
Ai început sa făci aluatul, erai concentrata și mormaiai un cântec, când dintr-o data simți doua brațe în jurul taliei tale. Ai tresărit și ai aruncat cu făina când te-ai întors, ai vazut un TAE care era plin de făina 😅.
Amira:Omg! Îmi pare rău TAE! te-ai abținut sa nu razi.😬
Tae: Ahhh nu-i nimic și se uita la mine și i-a și el făina și arunca pe mine.
Și de aici iese o bataie buna cu făina😂👌
Pana când intra Bibi și a țipat:
Bibi:BAAAAAA CE DRQ FACEȚI LA APARTAMENT! CE NAIBA?!
Amira:Aaaaaaaaaaaaa! am țipat tare pentru ca m-am speriat.
Amira:Puu sa fi de ras ca mai speriat rău!
Bibi:AOLO! CE DRQ AI FA PE FATA ȘI PE TINE?
Amira: FAINAAAAAA! ȘI NU MAI TIPA CA VIN VECINI!
Bibi:BINE!
TAE se uita la noi și a început sa lesine de ras😂😂😂😂
Bibi:Ce drq are fa asta de ce leșina de ras?
Amira: Nush🤷♀️, și încep sa rad și eu😂😂😂
După câteva minute bune de ras, ne-am oprit.
Am început sa strângem prin Bucătărie pentru ca la ce dezastru am făcut cu făina era jale după eu și Tae am mers către baie ca sa ne curățăm de făina eu l-am ajutat pe TAE sa se spele pe cap in cada. După el a insistat sa ma spele și el pe cap. După ce ma spălat mi-am legat un prosop in cap și am vrut sa ies ca TAE sa se poată spală pe corp dar el ma tras spre el și ma sărutat adânc , eu m-am rușinat și am placat din baie in fuga.
TAE:Cute😊
Eu am ajuns jos unde o găsesc pe Bibi făcând mâncare.
Amira: Hmmm, ce gătește bibi, a mea bun?😋
Bibi:PUUUU fa ce mai speriat, du-te drq!
Amira:Scuze!😅 Deci ce gătești?
Bibi: Piept de pui la grătar!(Mai sunt inaca doua porți in plus)
Amira:Mmmm,pute bine! ( așa zic eu când miroase bine😂)
Bibi: Da, nebuno!TAE ma striga din baie:
Tae:AMIRAAAA!
Amira: DAAAAAAA TAE?
Tae:Ai haine de băieți?
Amira:Dapppp!
Amira:Stai ca îți aduc acum!
Tu te duci sa cauți haine pentru TAE, pentru ca tu mai porți hainorace și pantaloni largi și bine te-ai gândit sa cumperi pentru ca na niciodată nu sti când ai nevoie.I-am căutat un hanorac și o pereche de pantaloni,
M-am dus să le îi dau,am bătut la ușa la baie
Amira:Tae, ți-am adus haine!
Tae:Ok întră!
Amira:Whattt? Ești dezbrăcat omule cum vrei sa întru?
Tae:Am prosopul pe mine! Doar întră!
Amira:TAE ești sigur! Adică dacă faci închisoare de minioritate sau de abuz minor sexual? Ma abțineam sa nu rad.😂😂😂
TAE:Serios Amira doar întră!😂 rade și el
Amira:Ok dar sa sti ca îmi închid ochii!
TAE:Ok!
Am deschis ușa ușor și am intrat cu ochii închiși.
Amira:Tae, unde ești?
Tae:Aici!
Amira:Unde aici!?
Dau sa merg in fata dar alunec și cad peste TAE cred. Îmi deschid ochi și dau de doi ochi căprui închiși in care ma pierdeam total.
Amira:oh Dumnezeule ești bine?
TAE:Mhhh doar nu te mișcă ! Gemete el un pic
Dar eu tot încercam sa ma ridic.
TAE:Shit! Amira nu te mai mișcă așa de mult!
Amira:Ohh, îmi cer scuze!😬
Amira:Tae, e ceva ce ma tot pocnește între picioare!
TAE:Mdaa😅 e din cauza ta ca tot te miști!
Amira: Omg, te rog nu-mi spune ca este cea ce cred eu ca este!
Și dau sa ma ridic dar alune și pun mâna fix pe el(omg🙆♀️🤭) și l-am lovit.
Tae:Auuuu, yah Amira!
Amira:Îmi cer scuze!🙏🥺
Ma ridic de pe TAE și ieși fuga din baie!Heyyyy! Îmi cer scuze ca nu am mai postat dar am treaba și nu prea am timp sa scriu, ca ar trebui sa scriu 103 pagi la mate 🙄și eu dabea am început.
Sper sa va placa stiu ca este scurt dar na decât de loc😂👏
Va scuip dulce pe toți pup de la Amira💋😘😂(scz pentru greșeli sper ca înțelegeți)