Το επόμενο πρωί μας ξύπνησε το κινητό του Άλεξ. Ήταν απόκρυψη.
Ο Άλεξ το σήκωσε και απάντησε.Αλ:Ναι;
Άγνωστος: Σίγουρα πίστεψες την κοπέλα σου για εκείνο το καλοκαίρι;
Αλ: Ποιος είσαι;
Έτριψα τα μάτια μου και τον τράβηξα ελαφρά από τον ώμο.
Κ:Ποιος είναι Άλεξ;
Αλ: Δεν ξέρω ρε μωρό μου μισό.
Αγ: Λοιπόν...Η κοπέλα σου σου κρύβει κάτι...Κάτι μεγάλο...
Αλ:Τι λες;
Ο άγνωστος του το έκλεισε.
Κ:Ποιος ήταν;
Αλ: Δεν ξέρω. Μου είπε πως κάτι μου κρύβεις σχετικά με εκείνο το καλοκαίρι.
Στις λέξεις αυτές πάγωσα. Στην προσπάθειά μου να μην με καταλάβει είπα κάτι στα γρήγορα.
Κ: Δεν σου κρύβω κάτι αγάπη μου.
Αλ:Σίγουρα;
Κ: Ναι σίγουρα είναι δυνατόν;
Αλ: Εντάξει μωρό μου σε πιστεύω.
Πήρε μια τούφα από τα μαλλιά μου και την έβαλε πίσω από αφτί μου και μετά με φίλησε απαλά στα χείλη.
Έπειτα αυτός πήγε στο μπάνιο και εγώ στην κουζίνα να φτιάξω πρωινό.
Ο Άλεξ κατέβηκε και έκατσε σε μια καρέκλα. Μιλούσαμε για διάφορα πράγματα. Σε κάποια φάση ο Άλεξ μου πρότεινε να βγούμε το βράδυ. Σε κάποιο μπαρ ίσως.
Δέχτηκα αλλά του είπα πως έπρεπε να πάω από το σπίτι να ετοιμαστώ πρώτα και μου είπε εντάξει.
Κανονίσαμε στις 21:00 να είναι κάτω από το σπίτι μου.
2 ώρες αργότερα:
Έφτασα έξω από το σπίτι μου. Έβαλα το κλειδί στην κλειδαρότρυπα και άνοιξα. Ο αδελφός μου άφαντος. Εφόσον δεν ήταν στο σαλόνι ή στην κουζίνα λογικά θα έλειπε.
Πήγα στο δωμάτιό του για να είμαι σίγουρη και χτύπησα την πόρτα. Δεν απάντησε κάνεις και έτσι άνοιξα.
Όταν μπήκα είδα τον αδελφό μου να κάθεται στο κρεβάτι του και από πάνω του...Η ΕΡΣΗ; OMG 😂
Μόνο φιλιόντουσαν και φορούσαν τα ρούχα τους παμπόνηρα ώντα που διαβάζετε το βιβλίο μου!
Ν:Κατερίνα! Τι κάνεις εσύ εδώ! Δεν είναι αυτό που νομίζεις!
Με το ζόρι συγκροτούσα τα γέλια μου.
Έβαζα τα χείλια μου μέσα στο στόμα μου και τα δάγκωνα προκειμένου να μην αρχίσω να χτυπιέμαι σαν φώκια.
YOU ARE READING
HAPPY EN-WHAT!?
Teen FictionΔύο παιδιά τα οποία φαινομενικά δεν μπορούν να είναι μαζί αλλά ίσως κάτι τους ενώσει...Άραγε για αυτά τα δύο παιδιά θα υπάρξει Happy End?...