bakkal yolu

234 6 2
                                    

Medyada aysu

"Aysu kalk ekmek al kızım !!" diyordu annem. kabuslarımdan uyandım ekmek almaya gitmek istemiyodum fakat annem bana çok iyi bi iyilik yapmıştı okullar 1 hafta sonra açılıyodu ve ben rüyamda okulun açıldığını görüyodum. " off anne Zeren adında bir adet 3. Sınıf çocuğun var !!" dedim. Ama nafile bugün pazardı ve kapıda ekmek yoktu. Oflanarak üstüme salaş gri bi tişört ve siyah dar pantolonumu giydim. Saçımı topuz yaptım ve çok az mascara sürdüm bi de dudak demlendiricisi. Telefonumu kaptığım gibi kulaklıkta arkasından geldi ona takılı olduğu için. Ve son olarak annemin bana verdiği 1.60 tl yide kapıp kapıdan kendimi dışarıya attım. Havada saolsun çok soğukmuş. Derin bi nefes alıp bakkalın yolunu tuttum. 'Bu havada teoman çok güzel olurdu' düşüncesiyle teoman-gönülçelen şarkısını açtım. Sonra da herkesin bana bakmasını aldırış etmeden fotoğraf çekilmeye başladım. 'İnstagramda çok güncelimdir .d' sonunda bakkala gelmiştim. İki tane ekmek aldım. Annem beni çok iyi tanıdığı için 10 kuruş bırakmıştı harcamam için. O 10 kuruşlada şıpsevdi alıp evin yoluna koyuldum. Sonrada canım sıkıldığı için model-pembe mezarlık açtım. Çok az bi süre sonra arkamdan bi uğultu geldi. Arkamı döndüğümde benden 2-3 yaş büyük gençlerin benim hakkımda konuşuyor gibi oldukları için tüm dikkatimi onlara verdim. Bir elimle saçımı kulağımın arkasına alıp dinlemeye başladım. "Şu çitlembiği bana bi gece verin görür ekmek almak neymiş " dedi ve yanındaki adam kahkaha tufanına girdi. Acayip utanmıştım. Hızlı adımlarla giderken arkama döndüm onlarında benim peşimden geldiklerini farkettiğim anda adımlarımı hızlandırdım. Bilmediğim bi araziye girdim ve saklanacak yer aradım. Son anda bi trafo buldum. Onun arkasında arkam dönük bi şekilde duruyordum. Bi uluma sesi gelmişti. O ulumanın geldiği tarafa kafamı çevirdiğimde kuduzluk küpesi olmayan bi köpekle karşı karşıya geldim. Ben ona baktığımda o da yavaşladı ve yavaş adımlarla ve salyasını akıtarak bana doğru geliyodu. Bende çığlık atarak ordan kaçtım. Bu hızda beni Usain Bolt un bile beni geçebilemeyeceğine kalıbımı basabilirdim. En sonunda evimiz olan kristal park residans a geldim. (Uydurmadır .d) en sonunda kapıdan içe... bi saniye ben size kendimi tanıtmadım. Ben Aysu Çeker. 16 yaşındayım. Bursada oturuyorum ama daha yeni taşındık. Övünmek gibi olsun ama fiziğime denecek söz yok. Saclarım kahverengi ve kalçama kadar gözlerim yeşil "multimedia'da". Herneyse. Dış kapıdan bahçeye girerken birine tosladım. 2 dakika boyunca hareketsiz kaldıktan sonra biri bana elini uzattı ve elini tutup ayağa kalktım. Karşımda meteor durunca biraz afalladım. Sonrada gözlerimi ovuşturup "ben cennettemiyim?" Diye sordum. Bunu diyince meteor jojuk kahkaha patlattı. Sen. Gülme. Ölürüm. Sonra yaptığımın çok yanlış olduğunu anlayınca utandım ve yanaklarımda yanmalar oldu. Yani kızardılar. "Ne vardı bu kadar hızlı koşacak?" Diye sordu. Bende "köpek." Dedim. Demez olaydım. Gülme. Mal. Yerim. Sonrada iç sesime bildiğim tüm küfürlerimi söyleyip "daha fazla gülersen tokatıma kavuşcaksın." Dedim ve ağzına fermuar gibi yaptı be kollarını kavuşturdu. Ve bende onu inceleme fırsatı buldum. Benim erkek versiyonumdu. Kahverengi saçlar ve yeşil gözler. Titreme sesiyle biraz kıpırdandım. Ne oldu gibi sinden baktı bende telefonu gösterdim. " dedektiff :(" diye kaydettiğim annemin numarasına baktım. Hemen açtım açar açmaz bağırmaya başladı "sen bi saattir nerdesin çabuk eve gel!!" Diye bağırmıştı. Bende " tamam." Demekle yetindim. Ve metror jojukla daha tanışmadan ona el sallayıp eve geçtim. Eve girer girmez yine aynı sorular kafamda dolaşıyodu. Bende odama geçtim kapıyı kapattım. Ayıcıklı pijamalarım ve simpsonlu pandifimi giyip biraz bilgisayarımda dolaştım sonrada yatağa uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım. Ne kadarda ekşınlı bi gündü ama..

İlk bölümün sonuu.. :D neyse .d düşünceleriniz bizim için çok önemli bu arada 2 kişiyiz 2 kız :3 diğer bölüm yakın zamanda gelcek. Düşüncelerinizi yoruma yazarsanız çok seviniriz ama hakaret etmeyin lütfen :)

16 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin