multimedia da aysu
Cevap alamadığımda biraz sinirlenmiştim ama yinede ona sinirimi göstermedim. Bende etrafa bakmaya tam başladığımda bi bayan hoca içeriye girdi. Bende dikkatlice kadını izlemeye başladım. Herkesin o kadım geldiğinde susmasından onun hoca olduğu anlaşılıyodu. Sonrada hoca tahtaya adını yazdı. Bölümünün tarih olduğunu yazdığı an kafamı sıraya koydum ve uyuklamaya başladım. "Uyandığımda sınıfta kimse yoktu. Aşağıya baktım ve aşağıda birçok kişiyi gördüğümde sakinleştim. Tam kafamı çevirecekken içeriye biri girdi. Bende utandığımdan yine onu görmeden kafamı dışarıya çevirdim. Ve kulağımın yakınlarında sıcak bi nefes hissedince ürperdim. Sonra arkamdaki kişi " selam." Dedi. Sesinden erkek olduğu anlaşılıyodu. Bi dakika !! Bu o meteor çocuk ! Lanet olsun okulda iğrenç oluyorum hadi git sen ben sonra gelirim. "Selam." Desim bende. Ne? Başka ne diyebilirim ayh şey naber mi neyse iç sesime tokat atıp meteorun konuşmasını dinlemeye başladım. " ben kaan. Hep karşılaşıyoruz ama hiç konuşamıyoruz ha bu arada bende bu sınıftayım dikkatini çekemediğime inanamıyorum o kadar uğraştım dikkatini çekebilmek için." Bende "senin bu sınıfta olcağını hatta aynı okulda olcağımızı tahmin bile edemezdim." Dedim oda hiç duraksamadan " aslında benim 11. Sınıfta olmam lazım ama 10 dayım maalesefki." Dedi bende o bunları söylerken onu dinlemedim ve gözlerine daldım. O da " iyimisin?" Diyerek elini sağa sola sallamaya başladı. Bende elini çekip " iyiyim merak etme" dedim ve güldü. Ben. Sana. Dedim. Gülme. Mal. Dişlere. Bak. İç sesime bildiğim tüm küfürleri sayarak " gülme." Diyebildim. O da tamam anlamında bi işaret yaptı. "senin adın ne?" Diye sordu. Bende "Aysu." Dedim. Ona biraz duraksadı sonrada "benim gitmem lazım aysu sonra görüşürüz." Dedi ve biraz duraksadı. Ne oldu gibisinden baktım. O da bi eliyle saçlarımi kulağımın arkasına koyarak yanağımı küçük bi şekilde öptü ve gitti. Öptü. Beni. Oha. Yuh. Acaba beni seviyomu diye düşünen iç sesimi evire çevire dövdüm ve sırama oturdum. Bende yorulabilirim sabahtan beri ayaktayım. Neyse. Bütün dersler bittiğinde çıkışa doğru ilerledim. Ve kaan yanıma geldi. Ben şok. Ben iptal. Ben wefad. "Yarın beraber bi kafeye gidelimmi hem okula da gitmemiş oluruz. Davranışlarından okula bi nefret duyduğun belli oluyo." Dedi. Bende " peki olur. Ve haklısın. Okuldan nefret ediyorum." Sonra o gülmeye başladı bende gitmeye başladım. Sonrada arkamdan " sabah 11 de alırım seni!" Diye bağırdı bende kafamı olumlu bi şekilde salladım. Çünkü tamam diyemicek kadar üşengecim. Sonra servise binerek eve doğru gittim. Eve geldiğimde annem okul nasıldı? Kaç tane arkadaşın var? Yakışıklı çocuk varmı? Dersleri nasılmış? Gibi sorular sormaya başladı bende hepsini cevaplayarak odama çıktım ayıcıklı pijamalarım ve pembe pofudyk bi terlik giydim. Aşağıya iner inmez mutfağa daldim ve yiyecek bişeyler aldım. Oturma odasına girdim ve koltuğa atladım yatay pozisyonda cipsimi yiyerek deniz yıldızını izlemek zorunda kaldım. Annem eğer değiştirisen seni okulundan alırım biriyle evlendiririm falan dedi bende göt korkusundan değiştirmedim. Sıkıldığımda odama çıkıp ödevlerimi yaptım ve prensip meselesi olarak tekrar ya da başka bişey yapmadım. Sonrada wattpadde en favori kitabım olanı okumaya başladım. Sonrada babam geldi ona sarıldım falan.. en son olarak bilgisayarda 2 broke girls ü izledim ve yatağa kendimi fırlattım. Aynı zamanda terliklerimide yere attım. Yorganı üstüme çekip yarın ne yapacağımı ve bugünü düşünneye başladım..." ve uyandım. Olamaz herşey rüyaymış lanet olsun.
Okunma sayısı için çok teşekkür ederiz fakat vote falan gelmiyo eğer okuduktan sonra yorum yazarsanız seviniriz sizi seviyoruz :* =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16 (Düzenleniyor)
ChickLitAşk ve Nefret. Birbirlerini tamamlayan iki kelime... 16 yaşında ki genç kızımız hangisini seçecek?