Medyada aysu
Kardeşi mi ?? Ben şok. Ben bim. Ben a101. O zaman nedan bunlar bu kadar farklı? Bende hemen kaana mesaj attım "yalan dinlicek havamda değilim -_- -aysu". O da anında "o zaman nidayı ara sor belki numarasını bilmiyosundur 05.... -kaan" yazdı sanırım ciddiydi ama ben katır inadımla ona inanmıyodum. Hemen nidayı aradım ve üçüncü çalışta açtı.
"Selam nida ben aysu hemen konuya bodoslama gircem sen kaanla kardeşmisin?"
"Dur bi soluklan aysu. Sanada selam. Ha bu arada evet abim."
Evet abimmi?? Kısa süreli şok geçiriyorum bi sn.
"Iıı peki o zaman ben kapatıyorum bu benim numaram kaydedersin. Yarın görüşürüz " diyip hemen kapattım. Yani o bişey demeden. Biraz kaba ol... Evet fazla kaba oldu ama alınmaz. Alınmaz dimi? İç sesime tehtid savurup 'nasıl oluyo bende bilmiyorum' susturdum. Annem bağırarak "yemek hazır !" diye bağırdı. Bende yemeğe geçtim. Yemekte brokoli vardı. Kuscaktım neredeyse. Hepsini ağzıma tıkıp odama uçtum. Evet uçtum. Yani mecazi anlamla. Odama girdiğimde telefonumun mutfakta olduğunu hatırladım ve mutfağa koştum. Bu seferde kapı çaldı ve kapıya en içten dileklerimle beddua ettim. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişi karşısında donakaldım. Bunun burda ne işi var ?! "Selam." " burda ne işi.. Hoşgeldinizz." olamaz. İmkansız. Şuan karşımda kimlerin durduğunu tahmin ediyosunuzdur. Kaan, nida, zerenin yaşlarında bi çocuk, anneleri ve babaları. Hass*ktir herkes içeriye girmiş ve ben kaanla bakışıyomuşum!! "Neden bana hayran gözlerle bakıyosun? Yoksa beni seviyomusun bücür?" dedi ve vücuduma baktı. Niye vücuduma bakıon. Pis sapı... Bu neden gülüyo ya ? Bende merakıma yenik düşüp girişteki aynaya baktım. Panduflerim, ayıcıklı pijamalarım ve ev topuzum... Kendime bi lanet okudum ve kaana gülümseme yollayıp odama koştum. Hemen üzerime kırmızı askılı sade ama salaş bi tişört, altına beyaz pantolon giydim. Saçımı balık sırtı yaptım ve mascara sürdüm. Aşağıya indiğimde kaangilin babası "kızınız rahat giyinmeyi seviyor heralde" dedi ve sessiz bi kahkaha attılar. Kaanda bana bakarak sırıttı. Nida ne mi yapıyodu? Elbetteki telefonuyla uğraşıyodu. Zeren ve kaanın küçük erkek kardeşi beraber evcilik oynuyolardı. Nidaya bi bakış attım ama görmedi. Bende kaana bi bakış attım nidayı dürt diye. O da dürttü ve nidaya beni gösterdi. Nida bana baktığında gel işareti gösterdim. O da " ben aysunun odasına gidiyorum." dedi ve annesine öpücük kondurdu. Benim yanıma geldi ve beraber odama çıktık. Beraber bikaç dedikodu yaptık, cips falan yiyip 2 broke girlsü izledik. Nidanın annesi benim odama geldi ve " hadi kızım kalk eve gidiyoruz" dedi. Nida ne kadar yalvarırsa yalvarsın annesi burda kalmasına izin vermedi. Çıkarlarken ben onları uğurladım. Sadece kaan kalmıştı kapıda. Botunu giymeye çalışıyodu. Sonra başını kaldırıp "yarın nehirle bara gidiyoruz sende gelsene" dedi bende " senin olduğun yerde bulunmak istemiyorum." diyip kapıyı yüzüne kapattım. Ama bende gitmek istiyodum sonuçta nehirle orda kaynaşıp çıkmaya başla... Havada aşk kokusu alıyoruumm ( ̄ω ̄;)( ̄^ ̄) hiç sanmıyorum deyip iç sesimi susturdum. Sonuçta ben onu sevmiyodum. Dimi. Yani. Sanırım. Galiba. Hoşlantıda olabilir. Olmayadabilir. Herneyse beynim sulandı. Hemen odama girip sıcacık pijamalarımı giydim. Çıkardığım kıyafetleri dolaba tıktıktan sonra nerederyse hiç olmayan makyajımı silip lambayı söndürdüm. Yatağa uzandım ve acaba bara gitsem nolurki sadece bi kerecik gidicem falan diyerek kendi kendime konuştum ve kendimi uykuya bıraktım. Ve odamdan cam kırılma sesi geldi !
O camı acaba kim kırdı? Yarın aysu bara gidicekmi? Aysu kaandan hoşlanıyomu? Peki... Kaan aysudan hoşlanıyomu? Yoksa sadece arkadaşlıkmı yapıyo? Çoğunun cevabı diğer bölümde. Bölümleri hep yazmaya çalışıyoruz ama bazen işimiz çıkıyo o yüzden hep yazamıyoruz daha büyük tempoyla devam edicez. Ve unutmadan, okuyucu sayısı için teşekkür ederiz. Hepinizi çok seviyoruz. ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)♥(づ ̄ ³ ̄)づ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16 (Düzenleniyor)
ChickLitAşk ve Nefret. Birbirlerini tamamlayan iki kelime... 16 yaşında ki genç kızımız hangisini seçecek?