Okul

110 4 0
                                    

Multimedia kaan

Aradan 1 hafta geçti ve bugün Pazar yarın okullar açılıyoğğğ . Islak saçlarımı taramaya çalışıyorum .Ama annem yine odanı topla diyor.Ya aq nolcak dağınık olsa yine sözünü dinlemedim tabisi. Saçlarımı taradım ve 16 yıllık ilişkim olan sıcacık yatağıma uzandım ama hüzünlüydüm yarın okullar açılıyordu ve ben hazır değildim . Yeni okul yeni arkadaşlıklar kim bilir yeni aşk. Herneyse yattım ve uyudum.Sabah yine annemin sesiyle uyandım ‘’Haydiii Aysuuu kalk sabahtan beri bağırıyorumm’’ diyordu ben ‘’Off tamam iyi be’’ dedim. Elimi yüzümü yıkadım.Üzerime Kareli gömlek giydim göbüşüme kadardı çokta uzun değildi altıma streç ve bileklerimin bitimine kadar uzun olan  bir kot pantolon giydim saçlarımı açık bıraktım babamdan 20 lira aldım Şu sene çokda moda olan küçük bir sırt çantası aldım içine cüzdanım telefonum makyaj çantam tarağım  vb. şeyleri tıktım en son olarak tarzım olna siyah dericeketimi üzerime geçirdim biraz kapattım saçlarımı dışarısına aldım ve kulaklığımı da çantanın içe koydum ayakkabılarımı giydim ‘’Ben çıkıyorummmmmm’’ diye bağırmıştım. Annem ‘’kızım bağırma şimdi defol gitt’’ demişti servis gelecekti kalbim çıkacak gibiydi küt küt atıyordu aşağıya indim.O daş çocuk kamelyanın içerisindeydi beni görünce gülümsedi ama ondan hoşlanıyormuş izlenimi yaratmak istemediğimden kapının önüne gittim ve kamelyayı estim geçtim servis geldi arkamı dönmeden bindim fakat arkamdan birisi daha binmişti o kimdi la.Korkmaya başladım çünkü o kas yığını çocuk ise ben ölürdüm.Arkamı yavaşça döndüm ‘’Süprizzz’’ dedi sanırım ölecektim hemen bir yer bulup oturdum.Ve lanetler okuyordum aynı okulda olmak istemiyordum çünkü ona bağlanıcaktım salak yerine konacaktım .Sanırım lanet okuma işini abartmışım ki sesli okumaya başlamısım kas yığını çocuk arkamda hemde  benim hizamda oturuyordu kulağıma seslendi ‘’hey küçük lanetlerini kes sana döner’’ dedi çıldırcaktım ama ses çıkarmadım okula geldik herkes indikten sonra bende indim.Herkes kapıdan girdi bense  ellerimi deri ceketimin içine koymuş bön bön okula bakıyordum sonra kaba ve ürkütücü bir ses’’Şşt siyahlıı’’ demişti.Döndüm baktım’’Efendim’’ dedim.O da’’az sonra zil çalacak sınıfına git ‘’ dedi sanki buranın güvenliğiydi.Sınıfa doğru yürümek istedim fakat ayaklarım izin vermiyor gibiydi çok uykuluydum hemen okulun girişine doğru 10-15 tane merdiven basamağı çıktım ilk katın sonunda WC yazılı yere girdim çantamdan makyaj çantamı çıkardım biraz mascara birazda dudak nemlendiricisi sürdüm hemen ardından kocaman bir tarak çıkardım saçlarımı taramaya başladım sonra boy aynasından vücuduma bakım Kusursuz… dedim .Zilin sesi duyuldu 10-B neredeydi lavabodan çıkmadan bir kıza ‘’Pardon yeniyimde 10-B nerede’’ dedim o cılız sesiyle’’üst katta sondan önceki sağ tarafta’’ dedi.Yuh amk adı gibi biliyordu!!Takmadım üst kata çıkmak için 40-50 metre yürüdüm sonunda basamaklar belirdi öğretmenler zili sesi duyulunca ikişer ikişer çıktım.Sondan bir önceki sağ tarafa kadar yürüdüm kapının önüne geldiğimde durdum sırt çantamın tutacaklarını kavradım ve iç çektim ilk okuldan beri kaçıncı okuldu bu.Daha fazla beklemeden içeri daldım.İçeride olanların hepsi hoca geldiğini sanıp kapıya gözlerini çevirdi kimi erkeklerin gözü bacaklarıma takıldı kimi kızlar sınıfa yeni kız diye çıldırıyordu.Biri hariç o telefonla ilgilenmişti ve sadece onun yanı boştu yanına çantamı koydum sınıfın diper kızları bizim sıraya yöneldi Selam Adın ne gibi sorular sorular yanımdaki kız çıldıracaktı ki bende kız bağırıd ‘’Yeter lan giidn kız ünlü değil yeni’’ bende gülümsedim.Diğer kızlar arkalarına dönüp aman be ne karışıyor ki dediler kız tekrar telefona yöneldi ben ise ‘’Selam ve teşekkür ederim’’ dedim. O da soğuk bir tavırla ‘’Önemli değil dedi .Ben tekrar ‘’Adım Aysu ya senin ki’’ demiştim ama cevap alamadım.

Not:Bebiklerim 2 kızız ben ilk 2 bölümüm yazdım maalesef biraz az yorumlar görmek istiyoruz umarım beğenirsiniz.:D

16 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin