Már egy hete várom hogy Nick Fury újra megjelenjen a házunkban az új ruhámmal.
Ez a reggel is úgy telt mint mindig, 6-kor szól az ébresztőm, felöltözök, lemegyek reggelizni és elindulok suliba. Út közben találkozok Neddel és Peterrrel.
A suliban is minden jól ment azt leszámítva hogy büntetésre kellett mennem mert beszélgettem óra közben.
Már hazafelé mentem amikor egy fekete matt autó megállt mellettem.
-Szép napot Ms. Williams. Én Phil Coulson vagyok a S. H. I. E. L. D. -től, Fury küldött magáért.
-Öhm.. Rendben de elötte haza kell még mennem a szüleim várnak otthon....
-A szüleinek már szóltunk. - mondta a férfi
-Hát akkor rendben. - sóhajtottam és beültem az egyik hátsó ülésre.
Körülbelül 20 perce utazunk, elvileg fél órás az út szóval van még 10 perc. Egész idő alatt csönd volt, csak a kocsik zaját hallottuk.
Megérkeztünk a bosszúállók bázisára, ahol már ott várt Fury, de nem egyedül, volt vele egy nő.
-Jó napot Mr. Fury és önnek is Ms.....
-Hill. Maria Hill vagyok. - mondta a nő
-Neked is szép napot Emma. - köszönt közben Fury.
-Szóval, miért jöttem? - kérdeztem.
-Coulson ügynök nem mondta? Na mindegy, készen van a ruhája. -
-Szuper! - már majdnem örömömben táncoltam.
Bementünk az épületbe és elég sok ember volt itt. Miközben mentünk a ruhámhoz, megpillantottam Bruce Bannert és amerika kapitányt is.
-Megjöttünk. - szólt Fury- Ezeket vedd fel.
-És hol tudok átöltözni? - a kérdésem után egy kissé kínosan éreztem magam.
-Ott van egy kis öltöző rész. Itt nem fog senki zavarni. - mondta majd elhagyta a szobát
Először egy fekete bőrnadrágot vettem fel, aztán egy ujjatlan fekete pólót. Volt még egy fekete magas sarkú bakancs és egy combomig érő fekete kabát. Végül egy fekete maszkot vettem fel. Nagyon tetszett a végeredmény. Kimentem ahol ott várt Fury.
-Tökéletes a ruha. Köszönöm.-háláltam meg.
-Igazán nincs mit.
-Jól nézel ki. - hallottam egy hangot magam mögül, megfordultam és pókember állt ott.
-Öhm... Köszönöm(?) -hát csak ennyit tudtam kibökni.
-Szóval te leszel a társam? - kérdezte.
-Asszem, igen. - motyogtam.
-Én úgy gondolom hogy egymás elött elárulhatnánk hogy kik vagyunk, mert valamikor úgy is kifog derülni. - szólt pókember
-Hát jó, felőlem. Akkor háromra vegyük le a maszkot.
-Oké. 1, 2, 3.
Miután levettük körülbelül 2 percig kínos csönd volt, de szerencsére Fury megszakította.
-Ismeritek egymást? - kérdezte Fury. Na nem az nem lehet hogy a Nagy Nick Fury nem tudta hogy ismerjük egymást.
-Már elnézést. De maga nem tudott arról hogy egy osztályba járok Peterrel? - kérdeztem meg.
-Kellett volna? - kérdezte értetlenkedve
-Maga Nick Fury és nem tudott erről?-kérdezte már Peter is.
-Nem igazán érdekelt hogy melyik osztályba jártok. Emma te öltözz vissza.-utasította.
-Rendben.
Miután vissza öltöztem kimentem.
-Happy visz titeket haza. - szólt Fury
Peter eléggé örült neki, gondolom jóba van ezzel a Happyvel vagy kivel...
-Oké. - mondtam.
-Viszlát Mr. Fury. - köszöntünk el.-Szóval ki ez a Happy? - kérdeztem.
-Gyere és megtudod.
Átmentünk 3 folyósón, 5 szobán és végül megérekztünk egy férfihez.
-Jó napot Happy! - köszönt neki Peter
-Szia kölyök! Te pedig biztosan Emma vagy.
-Igen, Emma Autumn Williams vagyok. - nyújtottam a kezem
-Happy Hogan. - mondta majd kezetráztunk.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
-Szóval Emma. Mit követtél el amiért ide hozatott Fury? - kérdezte Happy
-Hát még öt évesen felrobbant mellettem egy különleges bomba és attól lettek képességeim.
-Ezt még nem is mondtad. - szólt Peter.
-Nem nagyon szeretek erről beszélni.
-Milyen képességeid lettek? - kérdezte Happy
-Tudok repülni, tüzet ,,varázsolni", és dolgokat reptetni.
-Király! - mondta a pók fiú
-Azért nem olyan nagy szám.
-De az! - vágta ráVégig beszélgettük az egész utat. Először engem tett ki Happy.
-Szia Peter! Viszlát Happy! - köszöntem el tőlük.
Amikor beértem a házba Nova rögtön megölelt.
-Szia Nova.
-Szia Emma! Hoztál nekem valamit? - kérdezte boci szemekkel
-Most sajnos nem, de holnap fogok hozni, jó?
-Jólvan. - mondta szomorúan
-Szia anya!
-Szia Emma. Na milyen volt?
-Megkaptam a ruhát.
-Megmutatod?
-Persze.
Előszedtem a táskámból egy zacskót amiből kivettem a ruhákat.
-Felpróbálod? - kérdezte anyu és Nova is.
-Jó, felpróbálom.
Felvettem mindent, anyának a nadrág nem nagyon tetszett, de megbékélt vele.
-Ha nem baj én megyek fürödni és aludni.
-Nyugodtan menjél kicsim. - mondta anya
Megfürödtem és felvettem a kedvenc pizsimet (ami unikornisos volt). Nem kellett sok idő és elaludtam meglepően korán, (este) 9 órakor.Szisztok! Itt van a 2. Rész. Remélem tetszett. Hamarosan hozom a 3. Részt is.
Helyesírási hibákért bocsi😖[707 szó]
YOU ARE READING
A legújabb bosszúálló
FanfictionEGYENLŐRE SZÜNETEL SRRY :C Peter Parker osztályába egy új lány érkezett, Emma Autumn Williams. Emmának vannak különleges képességei amik miatt Nick Fury megkereste őt személyesen. Később a bosszúállókkal is össze fog barátkozni. Helyenként trágár s...