✵22. Rész✵

101 9 9
                                    

Parkerrel 1 hónapja vagyunk együtt és szerintem elég boldogok vagyunk. Legalábbis én, de nagyon remélem, hogy ő is.
Bruce eltűnt, senki sem tudja hova és Thor sem szokott feltűnni erre felé. Ma megint, mint már minden héten az elmúlt hónapban, megyek Dr. Strangehez tanulni és remélem most is sokat fejődök.

Miután felkeltem és gyorsan lezuhanyoztam, a szekrényemhez vettem az irányt és kivettem egy lenge ruhát, tekintve, hogy meleg van kint. Lementem a konyhába ahol csináltam magamnak reggelit, majd megettem. Anyának és apának szóltam, hogy megyek, majd nyitottam egy portált a NewYorki szentélybe.

***

Oké Emma, ügyesen tanulsz. Azt kell, hogy mondjam sokat fejlődtél. - mondta Strange

-Köszönöm... Azt hiszem. Lehet venni valami kaját?

-Persze. Adj pénz. - nézett Wong a másikójuknak

-Nálad nincs? Ez most komoly? Nincs nálad semmi pénz?

-Kinek álma tele buksza annak lelke sivár puszta.

-Ezt mond az eladónak. Talán össze dob neked egy ezoterikus szendvicset.

-Oh várjunk csak, azt hiszem van nálam kétszáz.

-Dollár?

-Rúpia.

-Ami...?

-Ööö... Másfél dolcsi.

-Mit ennétek?

-Úgy benyomnék egy tonhalas szendvicset.

-Én meg egy.. - kezdtem bele de egy nagy fény hátulról elő jött miközben sétáltam a lépcsőn. Hát mondanom sem kell legurultam onnan majd feltápászkodtam és megnéztem mi történt. Jól eltörte a fát, bármi is az.

A férfiak fegyvert "rántottak" míg én csak közelebb lebegtem és a lépcsőn lévő lyukban ott feküdt egy Hulk avagy Bruce... Mivan?! Aztán ilyen mély hangon megszólalt.

-Thanos ide tart. Ide tart. - mondta majd egyszerre szólaltunk meg a dokival

-Ki?

Bruce mindent elmagyarázott, majd hosszas mérlegelés után, vagyis nem, mivel nincs arra időnk, nyitott Strange egy portált a híres Tony Starkhoz aki éppen Stevvel sétált az egyik parkban.

Miután nekik is mindent elmagyaráztunk, persze egy kicsit nehézkes volt egoista urat meggyőzni, mert hát ismerjük Tonyt... Tehát miután elmagyaráztunk mindent, nagyjából, Stevet Vízióért küldtük, tekintve, hogy nála van az elme kő.

Ja persze közben kiderült, hogy Thor elvileg meghalt. Meg Loki is, de az most mellékes. Bár nem hiszek benne, hogy meghaltak volna, mert drága Thor sokat mesélt már Lokiról és edidg kétszer jött vissza az állítólagos halálból. Thor meg van olyan szerencsétlen, hogy ne haljon meg.

Egyszer csak erős szél kezdett fújni a semmiből és kimentünk megnézni... Eléggé ledöbbentem amikor realizáltam, hogy egy repülő fém fánk - azaz űrhajó - lebeg az égen. Vagy repül? Tök mindegy. Szóval kint álltunk mind az öten az utcán.

A nagy fánk alakú cuccból lejött egy kék fény és a helyén Tunyacsáp és egy nagydarab Csillagpatrik jelent meg. Vagyis... Ufósabb kinzéttel mindketten. Az előbbi megszólalt nagyon rikácsoló és monoton hangon.

-Halljátok szavam és örvendjetek! Thanos gyermeki hamarosan mindnyájatokkal végeznek. Adjatok hálát, hogy haszontalan életetekkel hozzájárulhatt...

-Bocsi de a Föld ma sajnos zárva tart! Szedjétek a sátorfátokat és húzzatok innen! - szólt közbe Tony, mert kicsit unta Tunyi monológját

A legújabb bosszúállóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora