✵4. Rész✵

589 28 10
                                    


Fél óra elteltével már mindenki a tárgyaló teremben volt: Steve Rogers, Tony Stark, Natasha Romanoff, Clint Barton, Sam Wilson, Fury, Coulson ügynök, Hill ügynök meg még pár S. H. I. E. L. D. ügynök. Fury kezdetét vette a mondandójának.
-Szóval, azt állítják hogy a Hydra rabolta el Petert és csak egy rajzból megállapították.
-Elnézést uram, de nem csak egy rajzból. Mr. Stark kiderítette hogy valami Rumlow nevű férfi rabolta el Petert és ugye azt mondták hogy ez a férfi a Hydrának dolgozik. - mondtam
-Értem. Akkor most mit teszünk? - kérdezte tőlem gúnyosan.
-Öhm... Gondolom megvizsgáljuk az összes térfigyelő kamera felvételét hátha látszik valamelyiken Peter vagy Rumlow. - mondtam amire csak megforgatta a szemét
Közben Vízió és Wanda is megjött.
Még fél óráig tartott a tárgyalás, míg vége lett.
Mr. Stark azt mondta hogy ma éjjelre biztos itt kell maradnom, ezért szóljak a szüleimnek. Azt is elintézték hogy egész hétre ki legyek véve a suliból.
Még ma beszéltem MJ-el aki eléggé féltette a barátját amit teljes mértékben meg tudtam érteni. Este sok idő volt mire elaludtam.
Reggel 6-kor valaki ébresztgetett. Jobban megnéztem és láttam hogy Wanda az.
-Jó reggelt Emma. - köszönt nekem
-Neked is Wanda.
-Tony szólt hogy keltselek fel.
-Már ébren vagyok. - ültem fel az ágyon. - De nincs semmi ruhám itt,csak a tegnapi...
-Ha szeretnéd hozok neked az enyéim közül. 1, 2 mérettel lehet csak nagyobb nálad.
-Köszönöm.
-Áhh, nincs mit. - mosolygott rám és kiment a szobából. Amikor vissza jött volt nála egy krém színű hosszú újjú póló(inkább pulcsi) és egy fekete farmer.
-Ezek rám már kicsik, de szerintem rád jók lesznek.
- Tényleg nagyon szépen köszönöm Wanda.
-Nagyon szívesen.
Szerencsére tényleg jók voltak a ruhák.
Miután felvettem őket kimentem a szobából, de fogalmam se volt hogy merre menjek.
Körülbelül 15 perc bolyongás után szembe találkoztam Mr. Bartonnal.
-Hova mész Emma? - kérdezte
-Én sem tudom... Van itt konyha?
-Van. Elvigyelek oda?
-Azt megköszönném. - mosolyogtam rá.
-Gyere utánam.

5 perc múlva megérkeztünk a konyhába. Kerestem bögrét, tejet, cukrot és kávét. Megcsináltam magamnak és leültem egy székre. Pár perc múlva leült mellém egy fickó. A nevét nem tudtam, pedig minden bosszúállót bemutattak nekem.
Az egyik keze fémből volt amit furcsáltam.
-Szia. Én Bucky vagyok, te?
-Én Emma.
-Mesélt rólad Steve. - mondta mire kikerekedett a szemem. - Azt mondta hogy nagyon ügyes és bátor lány vagy.
Úgy fél percig meg sem szólaltam.
-Öhm... Hát, vannak nálam bátrabbak emberek is. Például a bosszúállók.
-De ilyen fiatalon mi nem voltunk ilyen bátrak. - szólt Ms. Romanoff mögülem. Jól estek a szavai, de ugyanakkor le is voltam döbbenve hogy egy Bosszúálló NEKEM mond ilyeneket.

Megittam a kávmat, a bögrét elmosogattam mivel nem volt épp semmi dolgom. Egyszer csak Mr. Stark jelent meg.
-Lehet hogy megtaláltuk a kölyköt. - hadarta el.
-Hol van? - kérdezte Natasha
-Európában. Párizsban. - mondta
-Mikor indulunk? - kérdezte Mr. Barton
-Egy óra múlva itt lesz értünk a quinjet.
Mindenki elment készülni, én is felvettem az ,,egyen ruhámat" a hajamat befontam. Körülbelül fél óra mire ideér a quinjet.
Már nagyjából mindenki készen volt csak a gépünk nem még ért ide.
Elvileg több mint 5 órás az út.

A legtöbbet Wandával beszélgettem, meg Bucky volt az akivel még dumáltam. Ezt a kettő embert nagyon megszerettem, már szinte olyanok mintha a testvéreim lennének.

Már nagyon unatkoztam, de szerencsére már csak háromnegyed óra van hátra. Elővettem a telefonomat és láttam hogy van több mint 20 nemfogadott hívásom MJ-től. Basszus. Majd később felhívom. Kimentem a mosdóba és megmostam az arcom, amikor kiléptem a hátam mögül valaki megszólalt.
-Emma, te tudod hogy mennyi az idő? - kérdezte Wanda
-Jézusom! Wanda, a szívbajt hoztad rám. Amúgy fél 1 van.
-Akkor 1-re ott leszünk.
Wanda visszaült Vízió és Natasha közé, én pedig Bucky és Steve közé.
-Srácok! Még fél óra és oda érünk. - kiáltotta Mr. Stark
-Szuper. - mondta Mr. Barton. - Akkor készülődjünk.

Ez a készülódés abból ált hogy Steve és Mr. Stark felvázolta a tervet.
4 csapatra osztottak szét minket. Én Mr. Starkal, Ms. Romanoff és Mr. Bartonnal mentem. Wanda, Mr. Rogers és Mr. Wilson került egy csapatba. Vízió, Mr. Rodhes és Dr. Banner egy másikba.
Bucky Coulson ügynökkel és Hill ügynökkel ment.
Mi elindultunk az Eiffel-torony felé, gondoltuk hogy a Hydra bázis nem a toronyba van ezért a közeli utcákat vizsgáltuk át.
Körülbelül 2 órája keresgettünk de még semmi. Ez a Hydra elég jól el tud rejtőzni. Még 3 órán keresztül kutattunk bármi után de már nagyon el voltam/ voltunk fáradva. Nem utaztunk haza, mivel a holnapi nap is abból fog állni hogy Petert keressük.

Fél 7kor állítottunk be egy hotelbe. 2 ágyas szobákat kértünk. Én Wannal voltam egy szobában.
Mihelyst felértünk egyből a telefonomat kutattam. Először MJ-t majd a szüleimet hívtam fel. Körülbelül 9 lehetett amikor letettem a telefont. Át vettem a pizsimet (gondoltuk hogy nem egy nap alatt találjuk meg Petert ezért csomagoltunk előre ruhákat meg ilyenek). Wannal még beszélgettünk kicsit és elaludtam.

Szooval itt lenne a 4. Rész. A helyesírási hibákért bocsi. Remélem tetszik a történet. Hamarosan hozom a kövi részt.
További jó olvasást mindenkinek.

[828 szó]

A legújabb bosszúállóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora