Elindultam Peter szobája felé, de út közben rájöttem valamire. A szüleim és Nova még nem tudhatják, hogy ébren vagyok, így arra a döntésre jutottam, hogy máshova megyek.
-Péntek, Mr. Fury itt van az épületben? - kérdeztem a mesterséges intelligenciát.
-Igen Ms. Williams. Szóljak neki, hogy ön keresi őt?
-Igen, köszi Péntek. És ha tud jöjjön a szobámba, ott leszek.
-Rendben.Pár perc múlva megálltam az ajtóm előtt. A telefonomat sem néztem meg azóta, hogy felébredtem. Persze azt sem tudom, hogy hol van. Mindegy, majd ezt is kiderítem. Az idő alatt, amíg vártam gondolkodtam. Rájöttem, hogy mivel közel egy évig kómában voltam évet kell ismételjek. Ami azért rossz, mert a mostani barátaim így jobb esetben egy évvel fölöttem járnának. Azon is, hogy vajon ki, hogy van. Ki hogyan viselte a kómámat, és hogy kivel milyen viszonyban leszek most, hogy felébredtem. Aztán 10-15 perc múlva bekopogtak hozzám.
-Szabad! - kiabáltam ki.
-Szép napot Emma. - köszönt nekem a szemkötős férfi. - Péntek szólt, hogy beszélni szeretnél velem.
-Tényleg így van. És arról szeretnék, hogy a szüleim tudják-e már, hogy felébredtem?
-Még nem, és szeretném, ha még nem kürtölné világgá. A szüleid minden második héten hétfőn meglátogatnak. A következő látogatásuk pont holnap lesz, szóval akkor megtudják.
-Rendben. Köszönöm. És még valami! Dr. Stephen Strange önöknél jelenkezett már, hogy idejönne?
-Még nem.
-Oké, ezt is köszönöm. Szerintem ennyi. Vaagy van amit ön akar esetleg mondani...? - kérdeztem.
-Nekem nincs mondani valóm.
-Rendben akkor, viszlát! - intettem neki
-És most indulhatok Peterhez/-höz! - gondolkoztam hangosan. Felkeltem az ágyamról és épp indulni akartam volna ki, amikor egy narancssárga fény cucc megjelent előttem. Aztán kibukkant belőle Strange feje.
-Jöjjön. - mondta, majd mielőtt bármit mondhattam volna a NewYorki szentélybe kerültem.
-Ez mégis mi volt...?
-Egy portál. - adta meg a rövid, de érthető választ.
-Ahaaa...
-Még csodálkozol itt egy keveset vagy belekezdhetünk az újabb álom, álmok megbeszélésének? - kérdezte türelmét elvesztve
-Haaa választhatok... - kezdtem bele mire kaptam egy szúrós pillantást. - Jó, akkor kezdjük el. - sóhajtottam fel.
Ezt az álmomat is elmeséltem neki töviről hegyire. Közben megjött Wong, persze kajával úgyhogy ettünk. Egyikőjüknek sincs kivel töltenie ezt a napot. Aztán elkezdtük ki elemezni.
-Először ugye ott voltál azon a nagy réten ami szerinted Wakanda lehet. Ott van egy nagy vasember páncél, Amerika kapitány, Wanda Maximoff, Nathasa Romanoff, a tél katonája, Sam Wilson, és egy sereg odavalósi.
-Igeen, de mintha ott öregebbek lettek volna mint most. - szóltam közbe
-És aztán már egy másik álom jött?
-Igen. Ahol ott volt Padlizsán fej, a robotcsaj, egy szőke számomra ismeretlen nő, Thor, de neki rövid haja volt plusz az egyik szeme mintha műszem lenne. Natnek hosszabb és színátmenetes haja volt. Ott volt Rodhes, rajta semmi változás. Azt hiszem ennyien. És itt a Lila fejű pasasnak levágta Thor egy balta szerű cuccal a fejét. Utána a kék robotcsaj magyarázott valamit, de nem hallottam, hogy mit. És ezután ébredtem fel.
-Azt hallottad, hogy mit beszéltek előtte? Mielőtt meghalt volna?
-Padlizsán fej valamit vagy valamiket önmaguk megsemmisítésére használta és leégett az egyik oldala. Ennyit hallottam.
-Szerintem, elképzelhető, hogy ez a "padlizsánfej" a végtelen köveket használta.
-Amiből kaptam az erőmet, meg amiből Steve, ugye?
-Igen. És amilyen ez itt. - mutatott a szemes nyakláncára. - És szerintem "padlizsánfej" nem akarja jó célra használni őket, akkor pedig veszélyben van a föld is.
-Dee Thor levágta a fejét. - adtam meg a szerintem értelmes hozzáfűzést.
-Viszont nem tudjuk, hogy az az után vagy az előtt van, hogy használta volna jobban őket.
-Ez mondjuk igaz. És mit tegyünk? Vagy honnan tudjuk egyeltalán, hogy ez nem csak egy álom?
-Még nem tudom mit tegyünk, de ha álom ha nem, jobb ha fel leszünk készülve.
-Kezdem azt hinni, hogy nem vagyok okos... Vagy csak te vagy okosabb nálam...
-A második. Okos lány vagy, csak néha fura a gondolkozás meneted.
-Az meglehet. Amúgy is fura vagyok. Az lenne fura, ha nem lennék fura.
-Hmm szóismétlés...
-Oké, mostmár mindegy... Öh még van mit megbeszélni vagy elmehetek?
-Menj. És inkább ezen - itt köröket rajzolt a levegőbe majd megjelent egy olyan portál. - menj, mivel biztonságosabb és gyorsabb.
-Köszönöm. Viszláát! - köszöntem el tőle, tök érdekes, hogy ezt az embert néha tegezem néha magázom mégsem mutatja ki, ha az egyik nem tetszene neki. Amikor átléptem a szobámba jutottam és valaki pont most készült kopogni. Hogy ezt honnan tudom? Épp nyitottam ki az ajtómat mikor ez a fiatal ember rávette magát a kopogásra.
-Épp hozzád indultam. Már harmadjára. Deee most irány a konyha. Szuflét sütök. Közben tudunk dumálni.
-Szóval ami miatt beszélni szeretnék veeleed, az az, hogy a barátnőm asszem megcsalt... - vakarkatja a tarkóját. - És segíthetnél utána járni.
-Hmmm... Hogy híívják ezt a barátnődet? - kérdeztem mire meglepődött majd megölelt.
-Segítesz? Köszi köszi köszi! - ugrált körülöttem, mint egy kismajom.
-Nah, mond már. Lehet, hogy ismerem.
-Lila Wilson. Nemhiszem, hogy ismered. Idén jött az osztályunkba öö, valahonnan NewYork másik feléről költözött ide az apjával.
-Csak nem Wade az apja és ultra menő a csaj? - kérdeztem nevetve
-Deee... De te honnan....? - lepődött meg a srác
-Az osztálytársam vooolt úgy 3 hétig. Jóba lettünk hamar, dee kicsapták a suliból aztán elköltözött Waddel. Ő is jófej csaaak beteg. Naagyon beteg. De jófej! - nevettem el magam mire egy kicsit túlöntöttem a kakaóport. Na mindegy. Így is finom lesz.
-Szóval szerintem megcsalt egy másik sráccal... - hajtotta le a fejét szomorúan.
-Nemhiszem, de utána járok. Add a telód! - kértem el tőle mire egy kicsit félve de átnyújtotta a készüléket. - Rákeresek instán. Meg is van! A biojában azt írja hooogy boldog párkapcsolatot ápol Peter Parkerrel. Deee cukik vagytok együtt. Amúgy miért hiszed azt, hogy megcsal? - tettem fel a kérdést, ami már a kérésekor megfogalmazódott bennem.
-Mostanában mintha távolodna el tőlem meg ilyenek... Meeeg beszélt egy felettünk járó fiúval...
-Ahaaa. Az a baj, így nem tudok segíteni nem találkoztam vele már régóta... - aztán eszembe jutott mekkora egy barom vagyok... - Hallod Pet.... Én idiótább vagyok mint hittem... Ide tudnád hozni a laptopomat aaa szobámból? - néztem "bociszemekkel" a fiúra
-De csak mert segítesz és sütit sütsz.
-Jóólvaaan. Hozzd máár. - türelmetlenkedtem.
Egy perc múlva vissza is jött a konyhába.
-Kösziii! Be kapcsolnád? A jelszó most elvileg a születési évem és Nova monogramja egyben [2004NW]. Minden héten megváltoztatom a biztonság kedvéért.
-Ahaaa. Megvan.
-Oké, most nyomd meg az asztalon lévő dolgok közül az instát vaagy a messengert. Oké ha megvagy nem hiszem hogy tudsz majd mit kezdeni, szóval sietek a sütivel.
Néhány perc múlva, ami Peternek lehet egy örökkévalóságnak tűnt, végre betettem a sütőbe a szuflémat. Ilyen nagyot készítek. Jusson sok mindenkinek. Szóval miután elkezdett sülni az étel magamhoz vettem a laptopot és ügyködni kezdtem.
-Készen van. - szólaltam meg egy idő után.
-Mi van kész?
-A messengere feltörése. A saját átkát használom ellene. Illetve ő mutatta meg hogyan is kell ezt csinálni. - magyarázkodtam. - Nincs itt semmi ami a megcsalásra utal, viszoooont találtam valamit. Ami nagyon nagyon cuki tőle. - húztam vigyorra a szájamat. Meglepi bulit szervez Lila Peternek és az egy évvel idősebb fiú a dj... Áhh Peteeer. Te féltékeny alak. - Naaaa de! Ha kiderül, hogy tényleg megcsal, én leszek az első aki szétrúgja a seggét.
-Köszönöm Emma! Te egy nagyon jó barát vagy még mindig. - mondta a fiú majd megölelt. Minek ölel meg engem most? Hmmm ezzel akarja köszönetét kifejezni? Naaa mindegy.
-Péénteek! Lenne egy kérésem! Hol van mindenki? Eddig itt voltak a nappali környékén, most neg annak a jelét se mutatják, hogy itt lennének az épületben...
-Sajnálom Ms. Williams. Ezt nem árulhatom el önnek.
-Miért nem? - kérdeztem gyorsan vissza
-Megtiltották. - miiivan?
-Ki tiltotta meg?
-Mr. Stark és Mr. Rogers.
-Jujjj de szupi. Akkor várhatok arra, hogy idejöjjenek, vaaaagy kezdjek egy 3 órás emberkeresőtúrát a bázison?
-Szerintem várjad meg őket! - szólt bele gyorsan póki - Öö addig nézzünk filmet!
-Jooolvan. De én választok! - szabtam ki a követelményem, majd az ifjú legény bólintott. - Harry Potter. Melyik rész?
-Legyen a félvér herceg. Az egy jó rész, tekintve, hogy meghal Dumbledore. Mármiiint dehooogy az miatt jó...
-Ahaa. És szerinted ezt el is hiszem... Akkor Harry Potter és a Félvér Herceg. Legyen valami más nyelv vagy legyen angol?
-Jó lesz az angol. Indítod?
-Ahaaa. - mondtam ki és már el is kezdődött.
Éppen annál a jelenetnél tartott ahol Katie megfogta a nyakláncot... Amikor bejött egy ember és húzni kezdett kifelé.
-Buuuuckyy! Nemár! Ez az egyik kedvenc részem, amikor Katie a magasba repül és rángatózik. - álltam meg egy helyben és onnan nem tágítottam.
-Gyere velem. Peter! Te is gyere!
-Hova megyünk? Miért megyünk? Ki jön még? Mennyi az idő? Mikor érünk oda? - kérdések tőlem hangoztak el az útunk során. Végül 10 perc gyaloglás után megérkeztünk, de persze ez egy csel volt, hogy ne tudjam hova megyünk. Aztán a fejemre kötöttek egy kendőt.
Utána még 10 hosszú percig sétálni kellett valahová, és miután kinyitotta nekem az ajtót Buck beléptem. Aaha, beléptem volna, ha nem lennék szerencsétlen és estem volna hasra, a küszöbben. Persze Pet utánam kapott és Wanda piros varázsa is megtartott, illetve gondolom az.
-Levehetem az irritáló kendőt a fejemről? Légysziii!
-Oké, vedd. - egyezett bele egyszerre Peter és Buchanan.
-Oh my god. Féény. Megéget. Auu. - Takartam el a szemem. Majd miután szépen lassan megszokta a hirtelen jött nagy fényt elémtárult a szoba. Aztán meghallom egyszerre a kiáltásokat: Boldog felébredés napi partiiiit Emma!
-Oh, srácok. Igazán köszönöm. És még csak nem is sejtettem... Váárjatok! Valaki fotózza már le ezt a tömeget. Köszii.
-Nekem is van egy bejelenteni valóm. - szólal meg Steve. - Ezennel bejelentem, hogy Tony és én hivatalosan is együtt vagyunk! - juuujjj ez után csókolóztak, még egy cuki pár. Ebből is látszik nekem nem való kapcsolat. Nem vagyok cuki senkivel. Max' ciki.
Deee hamár partit rendeztek, bulizzunk!
ESTÁS LEYENDO
A legújabb bosszúálló
FanficEGYENLŐRE SZÜNETEL SRRY :C Peter Parker osztályába egy új lány érkezett, Emma Autumn Williams. Emmának vannak különleges képességei amik miatt Nick Fury megkereste őt személyesen. Később a bosszúállókkal is össze fog barátkozni. Helyenként trágár s...