Chapter 11.

3.8K 149 12
                                    

*Lisa's POV*

''Nee papa ik wil niet!'' Zeg ik maar Louis is veelste sterk. Louis tilt me op en zet me aan de achtertafel. Liam komt aangelopen met Kim over zijn schouder. Louis komt naast me zitten en ik sla mijn armen over elkaar ik ga echt niks zeggen. Zij gaat haar excuus maar aanbieden niet ik! Kim gaat tegen over me zitten met Liam naast zich en ze slaat haar armen ook over elkaar. ''Was dit nou die 5 jaar vriendschap waard?'' Vraagt Liam. ''Volgens dat daar wel!'' Zeg ik boos en ik knik naar Kim. ''Ik ben een mens en geen voorwerp dus ik heb een naam!'' Zegt Kim boos. ''Meiden!'' Zegt Louis. Ik kijk Louis boos aan. ''Meiden ik wil het goed hebben! Waarom doe je zo tegen Lisa?'' Vraagt Louis aan Kim. Kim blijft lang stil en je ziet aan haar dat ze aan het denken is. ''Nou?'' Vraagt Liam. ''Weet ik veel!'' Roept Kim boos. ''Er moet toch een reden voor zijn?'' Zegt Liam boos. ''Ehh ja maar dat gaat jullie niks aan.'' Zegt Kim eigenwijs en ik slik. Dit is Kim niet! Waarom doet ze zo? Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden. Louis merkt het en slaat een arm om me heen. We lijken net wel een stel puberende kinderen. ''Weetje ik wil ook eens bij de coole kinderen horen.'' Zegt Kim na een tijdje. ''Dan heb je de verkeerde coole kinderen te pakken want jullie pesten kinderen om cool te lijken maar je bent juist niet cool als je kinderen pest en al HELEMAAL je beste vriendin niet!'' Zeg Liam boos. ''Komop gaan jullie het even uitpraten dan ga ik even Louis helpen.'' Zegt Liam. Louis gaat vanavond uit met Eleanor ze zijn al samen en ze is eigenlijk een soort van moeder van mij maar ik hou het op Eleanor. ''Oke.'' Zeg ik zacht en Louis drukt een kusje op mijn wang en staat op. 

Na een tijdje gepraat te hebben is het weer goed. Kim gaat morgen doei zeggen tegen haar 'vrienden'. We liggen in een deuk om echt helemaal niks. We lopen naar de woonkamer waar iedereen gezellig op zijn mobiel zit. ''Gezillig!'' Zeg ik lachend en iedereen kijkt op. ''Ja he!'' Zegt Niall grinnikend. ''Zayn mogen we naar de skate baan?'' Vraag ik en ik kijk hem met puppyoogjes aan. ''Mhhhh... oke maar wel voorzichtig en ik bel je als je thuis moet komen. Niet met vreemde mensen mee en als er te veel paps komen koen jullie naar huis!'' Zegt zayn en ik knik. ''Oke dankjewel Zayn!'' Zeggen we in koor en wetrekken onze jassen, handschoenen, sjaals en schoenen aan. Ik pak mijn beanie en zet hem op. ''Let's go!'' Zegt Kim en we lopen de deur uit. We lopen een paar straatjes door en halverwegen het park ligt de skate baan. Kim had de voetbal in de bosjes geschoten dus die ging ze even halen. Ik schrik als ik ineens vast word gepakt. Ik wil gillen maar dat kan niet aangezien er een hand op mijn mond word gelegd.

*Kims POV*

''Lisa ik heb de b-'' Ik kijk om me heen waar is Lisa? ''Lisa waar ben je?'' Vraag ik en ik kijk overal. ''Lisa dit is geen grapje kom maar tevoorschijn. Ik begin een beetje in paniek te raken. Waar is Lisa? Louis zal me vermorden. Ik ren zo snel als ik kan naar huis en hou de bel ingedrukt. ''ZAYN LISA IS WEG!'' Gil ik hysperisch en Zayn schrikt. ''Lisa is wat?!'' Roept Zayn geschrokken en hij slaat zijn armen om me heen. Ik begin zachtjes te huilen en de rest komt ook. ''Kimmie waarom huil je?'' Vraagt Liam lief. ''L-lisa is w-weg en het i-is mijn schuld.'' Snik ik en ik voel Niall zijn armen om me heen. HoranHugs zijn de beste. ''Ik bel Louis even.'' Zegt Zayn en ik slik. Het is allemaal mijn schuld.

*Louis' POV*

''Ik hou van je Lou!'' Zegt Eleanor en ik bloos. ''Ik hou ook van jou!'' Zeg ik terug en ik hoor mijn mobiel en zucht. Zayn zie ik staan. Als Zayn belt moet het wel balangerijk zijn want hij zou oppassen. Ik neem op. ''Hai met Louis wat is er?'' Zeg ik en ik hoor allemaal lawaai. ''Sorry Louis ik weet dat je uit bent maar het is echt belangerijk! Lisa en Kim gingen naar de skate baan en Kim ging de bal uit de bosjes halen maar nu is Lisa weg....'' Zegt Zayn en ik slik. ''Wat?! Zayn dat is toch een grapje hoop ik he!'' Zeg ik zacht en mijn ogen vullen zich met tranen. ''Louis waarom zou ik hier grappen over maken? Lisa is weg! We hebben het hele park al doorzocht ze is er niet!'' Zegt Zayn en er rollen tranen over mijn wangen. ''I-ik kom eraan...'' Zeg ik en ik hang snel op. ''S-sorry El maar we moeten gaan. L-lisa is weg.'' Zeg ik zacht. ''WAT?!'' Roept Eleanor en we lopen naar de auto en ik rij als een of andere wegpiraat naar huis. Ik parkeer snel en spring uit de auto. Zayn doet de deur open want hij had me al gezien denk ik. Ik storm langs Zayn naar binnen. Ik moet haar vinden wel nu! Het is morgen haar verjaardag! Ik ga haar bellen. ''Ik ga haar proberen te bellen.'' Zeg ik en ik pak mijn mobiel en probeer Lisa te bereiken.

*Lisa's POV*

We komen aan bij een huisje en ik word opgetilt en over iemands schouder gegooit er lopen nog wat mannen en ik slik ik ben zo bang. Wie zijn dit? Waarom ik? we zijn op een afgelegen plek met oude fabrieken ofzo? Het is wel dichtbij want we hebben volgensmij rond de 5 minuten gereden. Ik word ergens een kamertje in geduwd en de deur word opslot gedaan. Wat? Niet eens uitleg ofzo. Niet eens uitleg waarom je een fucking 7 jarige ontvoerd. Ik voel mijn mobiel trillen. MIJN MOBIEL! Oh ja ik neem snel op. ''Lisa! Waar ben je?'' Vraagt Louis en ik slik. ''Weet ik niet!'' Piep ik en ik hoor wat gemompel. ''Kan ergens naar buiten kijken en uitleggen hoe het eruit ziet?'' Vraagt Zayn en ik knik maar dat zien ze natuurlijk niet. ''Ja het is niet ver en het is afgelegen bij oude fabrieken ofzo.'' Zeg ik zacht. ''Met hoeveel personen zijn ze?'' Vraagt Harry en ik denk na. ''Euhhh.. ik denk 3 of 4...'' Zeg ik zacht. ''Oke blijf daar en doe wat ze zeggen oke! We komen eraan!'' Zegt Louis en ik slik. ''Ik ka-'' Ik kan mijn zin niet afmaken want de deur vliegt open. ''BEN JIJ NU VERDOMME AAN HET BELLEN?'' Schreeuwd de man. ''N-nee.'' Zeg ik bang en ik verstop mijn telefoon. ''MET WIE?'' Schreeuwd de man weer. ''M-met n-niemand ik p-probeerde het a-alleen m-maar...'' Piep ik en de man komt dreigend op mij afgelopen. Hij trekt een wapen uit zijn zak en zet hem tegen mijn hoofd. Ik slik en er rolt een traan over mijn wang. ''Moet je goed luisteren meissie. Ik heb hier een leuk speelgoedje en als jij niet luisterd dan jaag ik de inhoud van dit speelgoedje door je kop heen! Jou pappie heeft veel geld en als ik alleen dat vriendinnetje nog van je vind dan ben ik rijk. Weetje voor jou kan ik een heleboel muntjes vangen! En nog wat maar dat zijn niet jou zaken...'' Zegt de man eng en ik slik. De man trapt en slaat me overal en alles word zwart...

---

OMG OMG OMG! 4e chapter voor vadaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Wie denken jullie dat er achter zit? Denkje dat ze Lisa optijd zullen vinden? 

Ohh ik heb ook een toepasselijk plaatje toegevoegd!

Laat weten of je het leuk vond door te stemmen en een reactie achter te laten!

xxx

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu