Chapter 20.

4.3K 135 17
                                    

EYOOO! Nogmaals bedankt voor de 1k reads! (Wow hoe vaak heb ik al bedankt gezegd? LOL) Maar de rollen zijn verdeeld!

Vriendin Harry: @cookiemonster036 Aka Chinouk.

Vriendin Niall: @5_SOS_unicorn Aka Yrza.

Ik waarschuw jullie wel: Ik vind dit zelf een best wel heftig hoofdstukje en het was ook heel heftig om te schrijven dus...

---

*Lisa's POV*

Ik kijk naar het tafereel dat voor me afspeelt tussen Eleanor en Louis. Heeft ze hem echt pijn gedaan? Ik sta op en loop om de tafel heen. ''Lisa blijf maar even hier!'' Zegt Niall snel en ik schud mijn hoofd. ''STOM ROT MENS!'' Gil ik boos naar Eleanor en ik zie iedereen schrikken van mijn uitbarsting. ''JE MAG PAPA GEEN PIJN DOEN BITCH!'' Gil ik woedend. ''LISA LET OP JE TAALGEBRUIK EN BLIJF HIER!'' Roept Liam een beetje boos. ''NEE!'' Gil ik weer en ik trap met volle kracht tegen Eleanor haar scheenbeen en ren naar boven. Ik klop zachtjes op de deur van Louis' kamer. Ik hoor gestommel en de deur gaat op een kiertje open en Louis gezicht. ''Papa heeft Eleanor je echt pijn gedaan?'' Vraag ik en er rolt een traan over mijn wang. ''Lisa... Ik... Lies dat zijn niet je zaken liefje!'' Zegt Louis zacht en er rolt ook een over zijn wang en hij opent de deur en ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder.

my heart, Your heart

sit tight like bookends

pages between us

written with no end..

So many words we're not saying

don't wanna wait til it's gone

you make me strong

Zingt Louis zachtjes in mijn oor. We gaan op bed zitten en ik kijk naar Louis. ''Papa word je boos op me?'' Vraag ik voorzichtig. ''Boos? Waarom?'' Vraagt Louis en hij kijkt me aan. ''Ik heb Eleanor een Bitch genoemd en heel hard tegen haar scheen getrapt.'' Zeg ik zacht en ik kijk naar mijn handen en Louis schiet in de lach. ''Eigenlijk mag dat niet, maar dit is een uitzondering. Als je me beloofd het de volgende keer niet zomaar te doen oke!'' Zegt Louis en ik knik. ''Sorry papa.'' Zeg ik zacht. ''Het is oke Lisa je hebt het tenminste eerlijk gezegd!'' Zegt Louis en hij trekt me tegen zich aan. Er word op de deur geklopt en we kijken op. ''Louis is Lisa hier?'' Vraagt Zayn en ik kijk Louis en en hij glimlacht. ''Ja Lies is hier hoezo?'' Vraagt Louis en hij grinnikt. ''Ohh gelukkig ze liep zomaar weg.'' Zegt Zayn opgelucht. ''Hoe gaat het met Eleanors scheen?'' Vraagt Louis en hij steekt zijn tong naar me uit. ''Ohh ze heeft het dus verteld... Nou ze heeft.. Wacht mag ik binnen komen?'' Vraagt Zayn en Louis staat op en opent de deur. Ik kruip bij Louis op schoot en kijk naar Zayn. ''Nou Lisa je hebt flink hard getrapt moet ik zeggen. Heb je stalen schoenen ofzo?'' Vraagt Zayn grinnikend en ik schud mijn hoofd. ''Nee hoor! Hoezo?'' Vraag ik droog en Zayn grijnst. ''Je weet toch dat als je een appel laat vallen dat er een beurse plek in komt?'' Vraagt Zayn en ik knik. ''Ja nou ehh... De appel is Eleanors scheen en jij bent een hoekje van een tafel! De appel valt uit Louis' handen en valt op de hoek van de tafel. Wat er dan gebeurs is dat er een enorme grote vlek zit waar een boel sap uit komt!'' Zegt Zayn grinnikend en ik slik. ''Oh...'' Zeg ik zacht en ik kijk weer naar mijn handen. ''Sterke meid heb ik! Heb je van papa!'' Zegt Louis grinnikend. ''Was het aan het bloeden?'' Vraag ik en Zayn knikt. ''Het bloedde en er zit nu een grote blauwe plek waar ze nog wel een tijdje last van zal hebben.'' Zegt Zayn lachend. ''Wij zijn gewoon 3 sadisten!'' Zegt Louis lachend. ''Wat zijn dat?'' Vraag ik voorzichtig. ''Dat zijn mensen die genieten van andermans pijn...'' Zegt Zayn lachend. ''Maar wij vinden het alleen leuk bij Eleanor...'' Mompeld Louis. Ik grinnik. ''Ik heb honger.'' Zegt Louis zeurend. ''net zei je van niet!'' Zegt Zayn grinnikend. ''Maar waarom heeft Eleanor je eigenlijk pijn gedaan? En hoe weet je dat dat ze die dingen tegen me heeft gezegd?'' Vraag ik. Nadat ik alles heb uitgelegd lopen we naar beneden en gaan we met zijn 3en aan een apart tafeltje zitten. Ik hoor een plingeltje en kijk.

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu