*Lisa's POV*
Louis, Zayn, Niall, Liam en Harry zijn een sneeuwballen gevecht aan het doen en ik en Kim ook. Ik gooi een sneeuwbal op Kim haar rug en ze draait zich om en rent achter me aan. ''Die krijg je terug!'' Gilt Kim boos en ik lach en kijk achterom. Precies op dat moment gooit Kim haar sneeuwbal en hij land in mijn gezicht. ''AUW!'' Gil ik. Het doet pijn van de kou. ''Gaat het Lies?'' Hoor ik Louis vragen en hij slaat een arm om me heen en ik schud mijn hoofd. ''Nee het doet pijn en het is koud en de sneeuw zit zelfs in mijn trui!'' Zeg ik. ''CHOCO TIME!'' Gilt Louis en alle sneeuwballen worden weggegooid en Liam rent naar de keuken en de rest huppelt blij naar binnen. ''Papa wat is choco time?'' Vraag ik droog. ''Dat betekend dat het tijd is voor warme chocomel met marsmallows en slagroom!'' Zegt Louis en we lopen naar binnen waar Louis me helpt met mijn schoenen, jas, handschoenen en sjaal. ''Dankje papa!'' Zeg ik blij en ik wapper met mijn trui zodat de sneeuw eruit komt. Ik klim bij Louis op schoot en Liam komt aangelopen met de chocomel. Kim en ik gaan op onze knieën voor het tafeltje zitten en eten de slagroom op. Ik nip voorzichtig van mijn chocomel. Kim begint ineens te giechelen en ik kijk Kim droog aan. ''Kijk naar Niall.'' Fluisterd Kim en ik kijk naar Niall en begin te lachen. Kim lacht net zo hard mee. ''Niall je hebt haar op je lip!'' Zegt Kim lachend en iedereen schiet in de lach. ''Nee hoor!'' Zegt Niall en hij haalt zijn tong over zijn lippen en het is weg. ''EEN CHOCOSNOR!'' Gilt Kim blij en ik giechel. ''Kim jij hebt die ook!'' Zeg ik giechelend. ''Nou en jij ook!'' Zegt Kim blij en we beginen te lachen. Kim rent ineens weg en verdwijnt achter de boom. ''Kim waar ga je heen?'' Vraagt Liam en we horen gebonk. Ik ren naar waar Kim heen ging en zie dat Kim aan het springen is en een snoepje uit de boom probeert te pakken. ''Slim om de achterkant van de boom te pakken...'' Fluister ik en Kim grinnikt. ''Weet ik toch.'' Fluistert ze terug en we beginnen samen te springen. '''Wat doen jullie?'' Vraagt Zayn die om het hoekje van de boom kijkt. (Fuck logic een boom met hoeken?) We stoppen snel en verbergen onze handen achter onze rug. ''Ehh... n-niks hoor!'' Zegt Kim snel. ''Waarom hoor ik dan allemaal gebonk?'' Vraagt Zayn grijnzend. ''Ehhh... Lisa die ehhh...'' Stottert Kim. ''Wat ikke? Jij wou snoepjes!'' Zeg ik boos en ik schrik en draai me om naar Zayn. ''Ehh.. ik bedoel ehhh...'' Zeg ik snel. Zayn grijnst. ''Zozo dus jullie proberen snoepjes te stelen?'' Zegt Zayn extra hard. Ik kijk Zayn smekend aan. Zayn grijnst alleen maar breder. ''Alleen omdat ik jullie zo schattig vind.'' Zegt Zayn en hij loopt weg en we lopen acheter hem aan en gaan weer aan de tafel zitten. ''Wat waren jullie aan het doen?'' Vraagt Louis en hij kijkt ons vragend aan. ''We waren een wedstrijdje aan het doen we het hoogst kan springen...'' Zegt Kim en ik knik. ''Waarom achter de boom?'' Vraagt Liam dit keer en ik Lisa kijkt me smekend aan. ''Omdat ehhh....'' Ik kan echt niks bedenken. ''Omdat de boom bij een spiegel staat!'' Zegt Zayn en hij knipoogd snel naar ons. Dat heb ik niet eens gezien. ''Oh ja maar jullie konden het toch ook aan ons vragen?'' Vraagt Liam hij maakt ons het alleen maar moeilijker. ''Maar ik weet hoe lui jullie eigenlijk zijn!'' Zegt Kim lachend. ''Mhhhh... misschien heb je daar een punt!'' Zegt Louis lachend en ik kijk Kim opgelucht aan. ''Meiden...'' Zegt Louis ineens en we kijken tegelijk naar Louis. ''Weetje... Jullie zijn nu zeven en ieder zeven jarig meisje gaat naar school...'' Begint Louis. ''Dusss... we hebben jullie opgegeven voor school en morgen krijgen jullie een rondleiding en ontmoeten jullie jullie klas we zijn wel zo lief geweest om te zorgen dat jullie bij elkaar in de klas komen.'' Voegt Liam er aan toe. ''Oh god.'' Zegt Kim. ''Ah joh zo erg kan het toch niet zijn! Het word vast leuk...'' Zeg ik blij en Kim kijkt me droog aan.
---
Omg een kort chapter sorry maar ik MOEST van mezelf uploaden want ja... ehh idk a reason. LOL ik ga ergens aankomende week een langgggg chapter uppen want het is vakantie IK BEN MORGEN (vrijdag 19 december vrij ter ere van de vakantie) En mijn mama en LOUIS zijn Woensdag jarig daarna 2 dagen kerst en OMG OMG ER KOMEN EEN BOEL LANGE CHAPTERS AAN! LOLOLOLOLOL! Hop ya like it!
Laten weten dat je het leuk vond kan je altijd nog gratis laten weten door het knopje *Vote* Te drukken. (het is een vierkantje met een sterretje erin. (; ) En laten weten waarom je het leuk vond kan in de comments!
Have a good night!
xxx
Gecorrigeerd: 2-1-16
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | Voltooid
FanficLisa is nog maar 7 jaar. Ze woont al zo lang ze zich kan herinneren in het weeshuis. Het is er vreselijk als je iets fout doet en je let even niet op. Dan heb je zo een vlakke hand op je wang liggen. Dit is ook dat Lisa bang is voor mensen die op be...