Chapter 19.

2.8K 134 10
                                    

*Louis' POV*

Dit is al het zoveelste baantje in het zwembad die ik trek vandaag. Ik moet gewoon de verwarring er even uit zwemmen. Ik klim uit het zwembad en wikkel mezelf in een handoek. Ik besef me nu pas wat Eleanor me gezegd heeft Het kan niet! We hebben het 100% zeker veilig gedaan! jaja je raad het al! ELEANOR IS ZWANGER! Verdomme. Wat moet ik hie nou mee? Ik wil het niet! Straks gaat alle aandacht naar de baby en niet naar Lisa. Ik wil helemaal geen baby. Waarom denk je dat ik een kind van 7 geadopteerd heb?! Ik zucht en loop terug naar mijn hotel kamer. Eleanor zit op de bank een boek te lezen. ''Eleanor ik wil dat je het weghaalt en anders doe je het maar alleen!'' Zeg ik en ik loop naar de douche. Ik weet dat het bot klinkt. Is het ook, maar ik wil gewoon geen kind punt uit. De badkamer deur vliegt open. Gelukkig sta ik net onder de douche en het deurtje dicht. ''WAT?!'' Gilt Eleanor. ''Straight to te point: Ik wil het niet.'' Zeg ik droog en ik slik. ''LOUIS HET IS JOU SCHULD HOOR!'' Gilt ze boos. ''Jaja hoor ik wel vaker! Want je iedereen word zwanger terwijl je het gewoon veilig doet!'' Zeg geirriteerd. Ik spoel mijn haren it en ga verder met mijn lichaam. ''Je wilt het niet maar je adopteerd wel een fucking kind van 7!'' Raast ze woedend. ''Moet je goed luisteren dame: Lisa is 8. Dat deed ik omdat ik een kind wil maar geen fucking baby! Ik zeg het je nog een keer: Of je haalt het weg of je flikkert maar op!'' Raas ik woedend en ik draai de kraan uit en vis een handoek om het hoekje en wikkel hem om me heen en stap uit de douche kabine. Ik sta met mijn rg naar Eleanor toe en ik voel iets keihard tegen mijn rug. Ik kreun en krimp in elkaar. Jezus wat was dat? Ik draai me om en zie Eleanor woedend met een riem staan. ''WAT?! BEN JE HELMAAL GEK GEWORDEN?'' Gil ik boos en ze kijkt me boos aan. ''JIJ MAAKT MIJ VERDOMME ZWANGER HOOR!'' Gilt Eleanor boos. ''OHJA?! WE DEDEN HET VEILIG MENS!'' Gil ik weer terug. Eleanor loopt naar me toe en slaat me in mijn gezicht. Ik leg mijn hand snel ik mijn tintelende wang en slik. ''TRUT!'' Gil ik haar nog na. Ze steekt haar middelfinger op en loopt de kame uit. Ik kleed me snel aan maar moet krijg mijn shirt niet aan. Verdomme dat doet pijn man! Ik kijk via de spiegel naar mijn rug. Een lange rode lijn waar een lijntje bloed uit loopt. Dat kreng is nog niet van me af. Ik haal het bloed voorzichtig weg en doe snel mijn shirt aan. Ik bijt op mijn lip om het niet uit te gillen van de pijn. Ik loop de badkamer uit en zie Eleanor op de bank een boek lezen. Ik loop de hotel kamer uit en klop op die van Zayn. Er rolt een traan over mijn wang. ''EYOOO- Wow Lou gast wat is er?'' Vraagt Zyan die me aankijkt en ik loopt met Zayn mee naar de bank. Fijn Niall en Liam zijn er ook. ''Lou waarom huil je?'' Vraagt Niall en ik slik. ''Eleanor is zwanger...'' Zeg ik zacht. Heel zacht... ''Wat zei je?'' Vraagt Liam voorzichtig. ''Eleanor is zwanger...'' Zeg ik iets harder. ''WAT?!'' Gillen ze alle drie tegelijk.''Jaja ik wete het, maar ik snap het niet want we hebben het gewoon veilig gedaan!'' Zeg ik zacht en er rollen meer tranen over mijn wangen. ''En nu?'' Vraagt Niall zacht. ''Ik heb gezegd dat ze een keuze heeft. Ze haalt het weg of ze gaat weg! Ik wil helemaal geen baby!'' Zeg ik zacht. ''Goed gedaan bro!'' Zegt Zayn en hij klopt op mijn rug en ik krimp in elkaar en kreun. ''Wow wat is er gast?'' Vraagt Zayn voorzichtig. ''Ik ging douchen nadat ik dat had gezegd en Eleanor achter me aan. Toen kregen we ruzie. Ik stapte uit de douche en stond met mijn rug naar haar toe en toen... Ehh...'' vertel ik. ''Toen wat?'' Vraagt Liam ongeduldig. ''Toen vermaakte ze zicht met een riem.. Op mijn rug!'' Piep ik. ''WAT?! Dat mens is gestoord gast!'' Roepen Zayn en Liam in koor. ''Laat eens kijken!'' Zegt Liam bezorgd en hij tilt voorzichtig mijn shirt op en ik bijt op mijn lip. Liam die gata de dokter uithangen en die drukt er voorzichtig op. Ik schiet gelijk rechtoverend. ''Gast!'' Zeg ik boos. ''Sorry Lou!'' Zegt Liam snel. ''Gast! het heeft gebloed!'' Roept Zayn. ''Weet ik.'' Zeg ik droog. ''Zeg dat mens is gestoord.'' Zegt Liam. ''Ze is ook nog lang niet van me af!'' Mompel ik geirriteerd en Liam laat mijn shirt weer zakken. ''Niall wat ben je stil..'' Zegt Liam en Niall bijt op zijn lip. ''Uhu..'' Mompelt hij. ''Wat is er Nialler ik zie dat je ergens mee zit!'' Zeg ik zacht en Niall slikt. ''Weetje... Eleanor is sowieso nog niet van jou af...'' Zegt Nial ineens. ''Hoezo?'' Vraag ik en ik frons. ''Eleanor die heeft werkelijk een hekel aan Lisa! Ze heeft gezegd dat ze er alles aan zou doen om jou van haar te maken en spanning tussen jou en Lisa in zou zetten. En ze heeft afgelopen avond tegen Lisa gezegd dat die haat geen haat is maar de keiharde waarheid is. Volgensmij is het helemaal niet goed dat ik dit vertel aangezien Lis ame vertrouwde maar na dit...'' Zegt Niall. ''WAT?!'' Gil ik boos en ik spring op en loop de hotel kamer uit. ''Lou rustig nou!'' Zegt Zayn die min pols pakt. ''NEE!'' Gil ik boos ''Louis doe nou rustig je komt alleen maar meer in de problemen!'' Zegt Zayn en ik slik. ''Misschien heb je wel gelijk!'' Mompel ik. ''Jongens eten!'' Gilt Paul door de gang en van alle kanten komen de jongens en de kinderen vandaan. We gaan naar de eetzaal en gaan zitten. Eleanor komt naast me zitten. Ik zucht en zie nog plek naast Zayn ik sta op en ga naast Zayn zitten. Ik rol met mijn ogen als Eleanor weer naast me komt zitten. Puur om me te pesten. ''Ben je nou echt zo een dom wicht of ligt het aan mij? Als ik ergens anders ga zitten dat betekend dus dat ik niet naast jou wil gaan zitten!'' Roep ik boos. ''Louis!'' Sist Zayn. ''De kinderen!'' Sist hij er snel achter aan. ''Nou zeg ik wil gewoon naast je zitten liefje!'' Zegt Eleanor poeslief ''NOEM ME VERDOMME NIET ZO! IK BEN JE LIEFJE NIET!'' Raas ik boos. Ik zie de kinderen verschrikt kijken. ''Waarom doe je zo Boobeartje?'' Vraagt Eleanor. ''IK BEN JE BOOBEAR OOK NIET! JE SLAAT ME MET EEN FUCKING RIEM EN BEDREIGD MIJN DOCHTER! FLIKKER OP ELEANOR!'' GIl ik boos. Lisa kijkt me met grote ogen aan. ''Weetje laat maar ik ga wel ik heb geen honger meer!'' Zeg ik en ik loop naar mijn hotel kamer. 

---

Hihi dit is een Louis chapter! Maar wel heftig en veel drama! LOL. WE HEBBEN DE 800 READS BIJ DIT BOEK GEHAALD! PARTYYYY! Echt super bedankt! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat het weten door te stemmen en te reageren!

xxx

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu