Chapter 28.

3K 133 14
                                    

*Lisa's POV*

Ik sta hyper onderaan de trap. Vandaag gaan we met zijn allen op ski vakantie. Ik, Dani en Kim zijn al de hele dag hyper. Afgelopen week hebben we heel veel leuke dingen gedaan. De familie van Louis blijkt 'toevallig' ook daar in het huis te zitten. We hebben een enorm groot huis gehuurd waar we met zijn allen in passen ook Louis' familie. Naja ook mijn familie natuurlijk. ''Klaar voor? Hypere kindjes!'' Vraagt Louis lachend. ''Jaaaa!'' Zeg ik blij en we lopen naar de auto.

''Liesa. Lies. Lieverd wakker worden we zijn er!'' Hoor ik Louis zeggen en ik open mijn ogen en wrijf erin. ''Lisa we zijn er!'' Roept Dani hyper tussen de stoelen voor ons en ik glimlach. We staan op en lopen het vliegtuig uit. Er zijn geen fans aangezien niemand weet dat we überhaupt Londen hebben verlaten. We stappen in het busje en Liam rijd naar het huisje. 

''WOOOOOOW! Dit is zo groot en vast ook zo verschrikkelijk groot!'' Roept Yrza vol ongeloof en ik grinnik. ''LISSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!'' Hoor ik mensen gillen. Ik draai me om en Phoebe en Daisy komen aangerend. Ik glimlach en we belanden in een knuffel. ''He wat leuk om jullie weer te zien!'' Zegt Mark lachend. Ik knuffel Mark, Johanna, Lottie en Fizzy en ren achter Kim en Dani naar binnen en we verkennen het huis. 

*Chinouks POV (Surprise)*

Het huis is super groot, maar vooral mooi. Zo lief dat de jongens ons hebben mee gevraagd. Er is alleen een probleem: Ik heb nog nooit geskied of gesnowboard. Aloewel het heeft een positieve kant want dan gaat Harry me helpen. Harry is zo lief. Ik kan echt niet meer zonder hem. ''En hier is onze kamer!'' Zegt Harry blij en hij opent de deur en er komt een gigantische kamer tevoorschijn. ''Hier is de kast. En hier de badkamer!'' Zegt Harry blij en ik glimlach en sla mijn armen om Harry heen. ''Dankje Hazz.'' Zeg ik zacht en Harry slaat zijn armen om me heen en drukt een kusje op mijn kruin. ''Voor wat babe?'' Vraagt Harry. ''Dat je me zo blij maakt en dat ik mee mag!'' Zeg ik en ik laat Harry los en kijk hem blij aan. ''Dat is toch helemaal geen probleem. Als je niet wou had ik je wel moeten kidnappen want ik kan echt niet meer zonder je!'' Zegt Harry lief en ik voel mijn wangen rood woren. ''Ik ook niet meer zonder jou Hazz!'' Zeg ik terug en ik ga op mijn tenen staan om Harry en kus te geven. Ik ben veel kleiner dan Harry dus dat moet wel. Harry gaat ook op zijn tenen staan en grijnst. ''Nouuuu gemenerd!'' Zeg ik en ik trek een overdreven pruillip. ''Aww!'' Zegt Harry en hij gaat weer normaal staan en drukt zijn lippen op e mijne. ''Chi- Ohhh ik laat jullie wel!'' Giechel Lisa en ze gaat weer weg. We schieten in de lach en lopen naar beneden.

''Waar zijn ayn, Louis, Liam, Perrie, Danielle en Rose?'' Vraagt Yrza als we met zijn alleen op de bank zitte. ''Die zijn samen met Phoebe, Daisy en Mark naar de kinder piste gegaan aangezien die nog niet kunnen skieën.'' Grinnikt Niall. ''Louis stuurde een filmpje waar Kim Lisa en Dani alle drie achter elkaar omvallen. Super grappig!'' Zegt Harry lachend. Ik geef Harry lachend een stomp. ''Dat is niet grappig! Dat is zielig!'' Zeg ik lachend. ''Auw?" Zegt Harry met een pruillip. ''Karma!'' Zegt Yrza lachend. ''Kunnen jullie eigenlijk al skieën of snowboarden?'' Vraagt Johanna die er ook nogstees is met Lottie en Fizzy. ''Ik en Liam wel!'' Zegt Harry en ik wissel blikken met Yrza. ''Nope!'' Zeggen ik en Yrza tegelijk. ''Aww ik help je wel bae!'' Zegt Niall tegen Yrza ie zijn armen om haar heen slaap en Yrza giecheld. ''Ik help jou ook wel hoor!'' Zegt Harry blij en ik glimlach.

Ik begin het al aardig onder de knie te krijgen. Yrza stuntelt nog een beetje, maar de kinderen die vliegen over de sneeuw. ''Zie je je kan het wel!'' Zegt Harry die vrolijk in zijn handen klapt als ik onderaan de piste aankom. Ik knuffel Harry en glimlach breed. ''Zullen we samen nog een keertje?'' Vraagt Harry lief en ik knik.

*Lisa's POV*

Dit is super leuk! ''Zullen we doen wie het eerste eneden is?'' Vraagt Dani en ik grinnik. ''OKE!'' Gil ik vrolijk terug. Ik zie iedereen aan de zijkant zitten beneden. Ook Lottie en Fizzy. Alleen de kinderen zijn nog op de piste. Dus Dani, Kim, Phoebe, Daisy en ik. ''DRIE... TWEE... EEN!'' Gilt Phoebe blij en we gaan snel naar beneden. Ik sta een stuk achter Dani maar op een of andere manier ga ik ineens vet hard en haal ik hem in en sta ik voor. Ik zie in mijn ooghoek Louis filmen. Ik ga vlak voor Dani over de finish en rem af. ''Hoe deed je dat?'' Vraagt Dani met grote ogen. ''Ik euhhh... Zou het niet weten!'' Zeg ik en we schieten in de lach. ''Wow Lies hoe deed je dat?'' Vraagt Phoebe die samen met Kim en Daisy naar beneden is gekomen. ''Dat weet ze niet!'' Zegt  Dani lachend. We gaat naar de rest toe en Louis glimlacht breed. ''Hoe deed je dat nou weer?'' Vraagt Mark lachend en ik haal droog mijn schouders op. ''Ik zou het niet weten...'' Zeg ik droog. ''Kom we gaan eten!'' Zegt Johanna blij en we nemen de skies mee en lopen naar het huisje. Het huisje staat vlak naast de piste dus dat is handig. De skies hebben we gehuurd en mogen we tot het einde van de vakantie houden. ''We gaan uiteten!'' Gilt Phoebe blij die aan komt gerend. ''Echt?'' Vraagt Kim blij en Phoebe knikt. ''YAAAAAAAY!'' Gillen we met zijn allen.

---

Hii kort hoofdstukje maar ik moest gewoon ff wat uploaden... Ik heb ook steeds minder inspiratie voor dit boek.. :$ Maar MAYBE ga ik een vervolg maken dat ze dan ook ouder zijn enzo... Idk laat ff weten wat je ervan vind!

Moet er wel of geen vervolg komen?

Of heb jij nog ideetjes voor dit boek? 

Laat het weten in de comments of een priveberichtje!

xx

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu